logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB HowTo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Digital Out of Home na IAB HowTo 13 maja w Warszawie

Jeden z najbardziej dynamicznych rodzajów reklamy ostatnich lat – Digital Out Of Home. Dane napędzające kampanie, kulisy najciekawszych kreacji, trendy i innowacje z Polski i ze świata, skuteczne narzędzia – IAB HowTo wraca z kolejną edycją konferencji poświęconej medium cyfrowemu, które podbija ulice, galerie handlowe, lotniska i place miejskie. Marketerzy, mediaplannerzy, specjaliści komunikacji omnichannel dowiedzą się, jak w pełni wykorzystywać potencjał przestrzeni publicznych w kształtowaniu decyzji zakupowych. Konferencja IAB HowTo: Digital Out of Home już 13 maja w Warszawie.

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 511 razy
AI i automatyzacja w digitalu. Przyszłość cyfrowa według IAB Polska

Sztuczna inteligencja jest dziś jednym z najszybciej rozwijających się sektorów świata digital, przyciągającym ogromne inwestycje. W minionym roku globalne wydatki na AI miały osiągnąć wartość 900 miliardów dolarów[1]. Z całym prawdopodobieństwem kolejne lata przyniosą dalsze wzrosty – do 2027 roku rynek AI ma osiągnąć wartość 990 miliardów dolarów[2]. Postępująca automatyzacja przekształca zarówno styl interakcji konsumentów z technologią, jak i sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, otwierając nowe możliwości biznesowe m.in. przed branżą digital marketingową. Dokąd ten motor innowacji dowiezie biznes cyfrowy? 

16.01.2025 | Wywiady i opinie | przeczytano: 475 razy
Co przyniesie 2025 rok w digitalu? Trendy i wyzwania według IAB Polska

Edukacja, bezpieczeństwo, odpowiedzialność, dane i analityka oraz rozwój kompetencji – to kluczowe tematy, na które stawiać będzie branża w 2025 roku. Co więcej, następne lata zapowiadają się jako przełomowy etap w ekspansji cyfrowej. Rozwój nowych narzędzi AI, personalizacja i napędzana nią automatyzacja nie pozwalają zwalniać tempa. W dużej mierze na tych aspektach skupią się zatem najważniejsze wydarzenia i badania prowadzone przez ekspertów IAB Polska, które są istotnym drogowskazem dla całej branży. Jak mówi Włodzimierz Schmidt, CEO IAB Polska, kształtowanie standardów digital marketingu w tak dynamicznej epoce to wyzwanie, na które odpowiadamy z entuzjazmem.

17.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 730 razy
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu

Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo „AI in action” odbędzie się 30 stycznia 2025 r. w Warszawie i dotyczyć będzie praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji w marketingu, bazując na synergii nowej wiedzy z codziennym doświadczeniem praktyków branży i przyglądaniu się skutecznym case studies.

12.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 658 razy
Kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. 

08.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 535 razy
Nowy rok w digital marketingu. Startują grupy robocze IAB Polska

Jakie są główne priorytety IAB Polska na najbliższe miesiące? Aktualizacja standardów reklamy cyfrowej, bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników internetu, zjawisko attention, czyli rosnące znaczenie pomiarów opartych na uwadze w reklamie, a także retail media. Przed nami nowe badania i publikacje z zakresu DOOH, mierzenia efektywności kampanii, digital PR-u, SEM, marketingu w grach oraz zrównoważonego rozwoju i ESG.

13.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 418 razy
Berenika Barczak Kilavuz wystąpi na konferencji IAB HowTo

Berenika Barczak Kilavuz, Senior Influencer Lead w VML, będzie jedną z prelegentek IAB HowTo: "Nowe horyzonty influencer marketingu". Konferencja odbędzie się 29 października w Warszawie. 

06.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 431 razy
Rośnie udział wydatków na retail media

W ubiegłym roku retail media były trzecim co do wielkości kanałem inwestycyjnym w reklamę cyfrową w ujęciu globalnym[1]. Środki z innych kanałów marketingowych przenosi do mediów detalicznych połowa kupujących[2]. Wzrost ich znaczenia w planowaniu komunikacji marketingowej to jeden z wiodących trendów e-commerce, który w Polsce rozwija się sukcesywnie wraz z notowanym rok do roku wzrostem liczby osób kupujących online (79% w 2023)[3]. W dobie walki o lojalność klienta w kanałach online i offline, retail media stają się nie tylko narzędziem sprzedażowym, ale i doskonałym instrumentem budowania świadomości marki. Jak trendy w retail mediach będą kształtować polski e-commerce?

13.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 867 razy

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm. Wśród członków znajdują się, m.in.: portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, marki technologiczne i reklamodawcy, w tym takie firmy jak: Google, Allegro, Samsung, Orange, ING czy Danone. Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations.

17.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 753 razy
IAB Howto: Jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić? Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak: brand safety w dobie kryzysu, przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital czy mobile marketing i siła geofence.  Uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji. Ciekawe prelekcje, doświadczeni eksperci i duża dawka wiedzy to wszystko już 20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.  

06.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 763 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764