logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB MIXX Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 82
Saatchi & Saatchi z nową odsłoną kampanii dla Fundacji Rak’n’Roll

Wystartowała nowa odsłona kampanii „Daj z siebie 1,5%” zachęcającej do przekazania swojego 1,5% podatku dla Fundacji Rak’n’Roll (KRS 0000338803). Działania przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, Prodigious. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films.

04.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 342 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Casebook IAB MIXX Awards 2024

Reklama cyfrowa w 2025 roku będzie opierać się na jeszcze większym wykorzystaniu zaawansowanych technologii i AI, poruszaniu istotnych społecznie tematów, takich jak inkluzywność, zrównoważony rozwój, zdrowie psychiczne czy bezpieczeństwo cyfrowe. Kampanie marketingowe, które zostały nagrodzone w konkursie IAB MIXX Awards 2024, doskonale pokazują, jak kreatywne połączenie tych trendów pozwala na tworzenie reklamy skutecznej, wartościowej i angażującej. Digital wyrósł na główny motor marketingu, dawno przekraczając Rubikon połowy wydatków na działania reklamowe, a twórcy kampanii otwierają się na tezę, że efektywność można mierzyć różnymi, często złożonymi kryteriami. W nadchodzących latach digital stanie się kluczowym narzędziem do wywoływania realnych zmian w postawach i zachowaniach odbiorców.

09.02.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 385 razy
Świąteczna paczka ze wszystkimi publikacjami IAB Polska 2024

Pod świąteczną cyfrową choinką nie może zabraknąć prezentu od IAB Polska! Odbierz paczkę ze wszystkimi publikacjami i webinarami IAB Polska z mijającego roku. Pobierz pojedynczo lub w paczce [70MB] i korzystaj z digitalowej wiedzy zebranej w jednym miejscu!

22.12.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 910 razy
Co przyniesie 2025 rok w digitalu? Trendy i wyzwania według IAB Polska

Edukacja, bezpieczeństwo, odpowiedzialność, dane i analityka oraz rozwój kompetencji – to kluczowe tematy, na które stawiać będzie branża w 2025 roku. Co więcej, następne lata zapowiadają się jako przełomowy etap w ekspansji cyfrowej. Rozwój nowych narzędzi AI, personalizacja i napędzana nią automatyzacja nie pozwalają zwalniać tempa. W dużej mierze na tych aspektach skupią się zatem najważniejsze wydarzenia i badania prowadzone przez ekspertów IAB Polska, które są istotnym drogowskazem dla całej branży. Jak mówi Włodzimierz Schmidt, CEO IAB Polska, kształtowanie standardów digital marketingu w tak dynamicznej epoce to wyzwanie, na które odpowiadamy z entuzjazmem.

17.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 730 razy
Kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. 

08.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 532 razy
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024

ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.

30.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 826 razy
STS z nagrodami w konkursie IAB MIXX Awards 2024

STS zdobył prestiżowe wyróżnienia podczas tegorocznej gali IAB MIXX Awards, jednego z najważniejszych konkursów branży marketingu cyfrowego. Firma zdobyła statuetki w dwóch kategoriach, co potwierdza jej wiodącą pozycję i innowacyjne podejście do działań marketingowych.

27.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 689 razy
IAB MIXX Awards – Nagroda dla Hochland Polska

Wczoraj wieczorem odbyła się uroczysta gala IAB MIXX Awards 2024, podczas której nagrodzono przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały oraz narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. Srebrna statuetka ‘Games & Esport’, najwyższa nagroda przyznana w tej kategorii, trafiła do Hochland Polska za projekt Kraina Hochland w Good Town.

27.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 423 razy
Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski, IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!

27.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 613 razy
Kampania To Twój Wybór nominowana w IAB MIXX Awards

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór otrzymała nominację w konkursie IAB MIXX Awards 2024. Kampania została zgłoszona przez Mindshare Polska i VML. 

10.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 578 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 82)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764