logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 996
Kondycja content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.

18.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 356 razy

IAB Europe uznał orzeczenie wydane 14 maja br. przez belgijski sąd gospodarczy w sprawie odwołania od decyzji belgijskiego organu ochrony danych (APD) z lutego 2022 r. przeciwko IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF) v2.0.

18.05.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 234 razy
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024

W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.

18.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 391 razy
LegalTech Forum 2025

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie LegalTech Forum 2025.

18.05.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 201 razy
Technologia, AI, prywatność i personalizacja na Forum IAB 2025

Kto decyduje dziś o tym, co czytamy, co oglądamy i co kupujemy – wciąż my, czy już algorytmy? Relacje między człowiekiem a technologią to temat, którym żyje marketing w dobie AI, rozdającej karty w każdej niemal dziedzinie: od kreacji, przez personalizację treści, po automatyzację kampanii i obsługę klienta. Nowe ścieżki decyzji zakupowych to nie wszystko. Technologia wpływa na życie codzienne branży marketingowej, stojącej przed kluczowymi pytaniami, jak to o ochronę prywatności użytkowników w dobie rozwiniętej jak nigdy wcześniej personalizacji treści.  Kluczowe pytania pojawiające się w marketingu i fundamentalne odpowiedzi – już 4-5 czerwca w Warszawie na Forum IAB 2025.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 301 razy
BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce.

10.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 242 razy
Wzmocnienie działu reklamy BBP

Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.

10.05.2025 | Personalia | przeczytano: 405 razy
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC

Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe przykłady skutecznych kampanii – aż 150 stron bezpłatnej wiedzy w SEMbooku 2025 od Grupy Roboczej SEO&PPC IAB Polska pokazuje, jak surfować wśród trendów na szerokich wodach marketingu w czasach rewolucji.

07.05.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 234 razy
Konferencja 7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?

„7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?” to tytuł nadchodzącej konferencji online organizowanej przez Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, która odbędzie się 21.05.2025 r.

03.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 312 razy
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC

Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.

27.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 288 razy
1 2 3
Strona 1/100 (artykułów: 996)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764