logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 483
Canon: Future Promotion Forum 2019 i Production Printing Business Days 2019

24 września br. w Poing pod Monachium Canon już po raz drugi zorganizuje Future Promotion Forum. To jedno z ważniejszych w Europie wydarzeń dla branży wydawniczej, marketingowej, promocyjnej oraz dostawców usług druku komercyjnego. O sposobach wykorzystania druku w kampaniach promocyjnych rozmawiać będą zgromadzeni licznie eksperci i goście. Hasło przewodnie wydarzenia brzmi: „Postaw na zaangażowanie! Wykorzystuj dane i sprzedawaj emocjami”. Dzień później zaś odbędzie się Production Printing Business Days 2019. Wydarzenie będzie okazją do zapoznania się z pełnym asortymentem rozwiązań Canon do druku cyfrowego, przyjrzenia się pracy urządzeń drukujących oraz uzyskania wszelkich informacji od ekspertów, którzy poprowadzą prezentacje.

20.08.2019 | przeczytano: 105 razy

Rankomat.pl od 2008 roku pomaga w znalezieniu najlepszych ubezpieczeń, a obecnie także produktów finansowych i GSM. To największa w Polsce porównywarka polis OC dla kierowców i innych ubezpieczeń (podróży, mieszkania, NNW, na życie i zdrowie) oraz pożyczek i smartfonów w kilkunastu firmach jednocześnie. Klienci mogą w kilka minut znaleźć konkurencyjne oferty, a doradcy pomagają w znalezieniu optymalnego rozwiązania i zaoszczędzeniu na rachunku – nawet o połowę.

12.08.2019 | przeczytano: 128 razy
Bluerank podsumowuje rok 2018. Wzrost przychodów o 25 proc.

25% wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego i intensywne inwestycje w nowe produkty i usługi – tak krótko można podsumować aktywność biznesową Bluerank w 2018r. W roku bieżącym Zarząd firmy przewiduje dalszy rozwój biznesu, zespołu i działań w obszarze R&D.

10.08.2019 | przeczytano: 208 razy
20 konsultantów Bluerank z certyfikatem DIMAQ

DIMAQ to w opinii ekspertów branży SEM jeden z najbardziej miarodajnych certyfikatów potwierdzających szeroki zakres wiedzy obszaru marketingu cyfrowego. W zespole Bluerank już 20 specjalistów posiada aktualny certyfikat, a do końca roku liczba ta zostanie podwojona. 

31.07.2019 | przeczytano: 216 razy
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

19.07.2019 | przeczytano: 262 razy
Anna Gumkowska w Komisji Etyki Reklamy

Dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce, Anna Gumkowska, weszła w skład Komisji Etyki Reklamy. Komisja działa w ramach Rady Reklamy, branżowej organizacji skupiającej największe firmy działające na tym rynku. Komisja Etyki Reklamy rozstrzyga o zgodności przekazów z kodeksem etyki i dobrymi obyczajami.  

19.07.2019 | przeczytano: 212 razy
18. Kongres Online Marketing

10-11 października w Warszawie odbędzie się Kongres Online Marketing. To już 18. edycja tego wydarzenia, które w tym roku przebiegnie pod hasłem Dlaczego powinieneś na bieżąco zdobywać wiedzę o marketingu online? IAB Polska objeło wydarzenie Patronatem Honorowym, poświadczając jego wysoką wartość merytoryczną.

18.07.2019 | przeczytano: 310 razy
Wydatki branży turystycznej na reklamę cyfrową

Wydatki branży turystycznej na reklamę cyfrową wyniosły w ubiegłym roku około 179 mln złotych, z czego co najmniej ¼ mogła zostać przeznaczona na mobile – czytamy w najnowszym raporcie „Turyści 2019” przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego Spicy Mobile. Polacy nie tylko coraz częściej korzystają z aplikacji turystycznych, ale też dokonują rezerwacji hotelu czy biletów lotniczych przez smartfona.

11.07.2019 | przeczytano: 213 razy
Kampania #weekending

MIXX Awards to konkurs nagradzający najlepsze projekty realizowane z udziałem digital marketingu. Wydarzenie jest inspiracją na przyszłość i promocją najlepszych kampanii, jakie były realizowane od kwietnia 2017 do lipca 2018 roku. Prezentujemy wybrane kampanie nagrodzone w konkursie, opisane w publikacji Casebook Mixx Awards 2018.

10.07.2019 | przeczytano: 244 razy
60%% fanów esportu chętniej kupuje od marek, które wspierają ich pasję

Jak podają najnowsze wyniki badania przeprowadzonego przez Mexad Games, we współpracy z Mobile Institute, aż 60% fanów esportu i 48% graczy przyznaje, że zaangażowanie danej marki w promocję drużyny czy wydarzeń esportowych zachęca ich do zakupu produktów i usług tej marki.  

09.07.2019 | przeczytano: 225 razy
1 2 3
Strona 1/49 (artykułów: 483)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764