logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 491

Up&More, agencja interaktywna 360 specjalizująca się w działaniach komunikacji zintegrowanej, opracowała Poradnik Marketingu Aplikacji Mobilnych, kompleksowy dokument opisujący cały proces związany z działaniami promocyjnymi wokół aplikacji mobilnych. Poradnik został objęty honorowym patronatem IAB Polska.

15.10.2019 | przeczytano: 48 razy
Marketingowcy i media chcą walczyć z ad frauds i dezinformacją

W podpisanej deklaracji znajdują się między innymi informacje dotyczące skali problemu: według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami internetu wartość reklamowych oszustw (ang. „digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów i zwiększa się z roku na rok o około 20%.

11.10.2019 | przeczytano: 230 razy
Content School by Scoop - szkolenie online z content marketingu

Na rynku debiutuje Content School by Scoop – oparte na grywalizacji szkolenie online z content marketingu. Szkolenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co gwarantuje jego absolwentom zdobycie aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji marketingowej stworzonej przez IAB.

10.10.2019 | przeczytano: 158 razy
Algorytmy przejmują europejski sektor reklamy

Stare dobre czasy, gdy firmy same kupowały banery w sieci, odeszły do lamusa. Dziś rządzi Programmatic, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowych w sieci. Ten model zakupu mediów rozwija się dynamicznie na amerykańskim i europejskim rynku reklamy online. W swoim wrześniowym raporcie, IAB Europe szacuje, że rynek reklamy programmatic na Starym Kontynencie wart jest ponad 16 mld EUR. Jak wskazują analitycy, firmy nie przestraszyły się RODO, dzięki czemu wypracowany wynik był aż o 33% wyższy niż w 2017.

30.09.2019 | przeczytano: 136 razy
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych

Głównym celem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komunikacyjnej.

16.09.2019 | przeczytano: 121 razy
Wskaźnik viewability rośnie, a reklamodawcy chcą płacić za jakość

Viewability (widoczność) to wskaźnik, który powoli staje się podstawową „walutą”, w której rozliczane są reklamy w kampaniach online. Reklamodawcy oczekują jakości i pewności, że użytkownicy zobaczą ich przekaz reklamowy. Aktualnie niespełna 60% reklam w Internecie jest widocznych dla odbiorców, tym samym wydawcy serwisów muszą się dostosować i wprowadzić zmiany, które wpłyną na wzrost poziomu viewability.

03.09.2019 | przeczytano: 261 razy
Ewa Ziętek-Maciejczyk PR & Marketing Managerem w Result Media

Agencja marketingu internetowego Result Media ma nowego PR & Marketing Managera. Została nim Ewa Ziętek-Maciejczyk, do której zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy.

29.08.2019 | przeczytano: 150 razy

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa Interia.pl na urządzeniach mobilnych w czerwcu 2019 osiągnęła 51% zasięgu. Mobile zaczyna dominować, a 2019 możemy nazwać rokiem mobile.

21.08.2019 | przeczytano: 121 razy
Canon: Future Promotion Forum 2019 i Production Printing Business Days 2019

24 września br. w Poing pod Monachium Canon już po raz drugi zorganizuje Future Promotion Forum. To jedno z ważniejszych w Europie wydarzeń dla branży wydawniczej, marketingowej, promocyjnej oraz dostawców usług druku komercyjnego. O sposobach wykorzystania druku w kampaniach promocyjnych rozmawiać będą zgromadzeni licznie eksperci i goście. Hasło przewodnie wydarzenia brzmi: „Postaw na zaangażowanie! Wykorzystuj dane i sprzedawaj emocjami”. Dzień później zaś odbędzie się Production Printing Business Days 2019. Wydarzenie będzie okazją do zapoznania się z pełnym asortymentem rozwiązań Canon do druku cyfrowego, przyjrzenia się pracy urządzeń drukujących oraz uzyskania wszelkich informacji od ekspertów, którzy poprowadzą prezentacje.

20.08.2019 | przeczytano: 168 razy

Rankomat.pl od 2008 roku pomaga w znalezieniu najlepszych ubezpieczeń, a obecnie także produktów finansowych i GSM. To największa w Polsce porównywarka polis OC dla kierowców i innych ubezpieczeń (podróży, mieszkania, NNW, na życie i zdrowie) oraz pożyczek i smartfonów w kilkunastu firmach jednocześnie. Klienci mogą w kilka minut znaleźć konkurencyjne oferty, a doradcy pomagają w znalezieniu optymalnego rozwiązania i zaoszczędzeniu na rachunku – nawet o połowę.

12.08.2019 | przeczytano: 138 razy
1 2 3
Strona 1/50 (artykułów: 491)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764