logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 756

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja DDOB.

14.01.2022 | przeczytano: 117 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Blue Eyes Media.

14.01.2022 | przeczytano: 104 razy
2022 – rok dla odważnych i rozważnych wg Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach? Zapraszamy do pobrania publikacji: 2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu.

14.01.2022 | przeczytano: 248 razy

31 grudnia 2021 r. IAB Polska przekazał do KPRM wstępne stanowisko do projektu unijnego „rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej” (COM(2021)731)

14.01.2022 | przeczytano: 153 razy
Damian Kitowski awansuje na stanowisko creative director w VMLY&R

Damian Kitowski, dotychczas creative group head w agencji VML&R, od stycznia 2022 roku awansował i objął stanowisko creative director.

13.01.2022 | przeczytano: 156 razy

Jak co roku z okazji Świąt przygotowaliśmy dla Was paczkę! Paczkę ze wszystkimi publikacjami IAB Polska z 2021 roku.

27.12.2021 | przeczytano: 215 razy

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym, a w odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku.

27.12.2021 | przeczytano: 153 razy
Programmatic czarnym koniem reklamy mobilnej w 2022 roku

Aż 45% przedstawicieli domów mediowych w Polsce uważa, że programmatic będzie wiodącym trendem w reklamie mobilnej w 2022 roku. Opublikowane w raporcie „Change and People” wyniki badania Spicy Mobile przynoszą więcej ciekawych danych.

21.12.2021 | przeczytano: 451 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiło Criteo - globalna firma technologiczna dostarczająca wiodącą ogólnoświatową platformę Commerce Media.

17.12.2021 | przeczytano: 182 razy

Wraz z rozwojem transmisji strumieniowej Connected TV ugruntowało swoją pozycję jako ważny element krajobrazu mediów cyfrowych. 27 stycznia IAB Tech Lab organizuje wirtualne spotkanie poświęcone reklamom telewizyjnym i wideo w zakresie standardów prywatności, bezpieczeństwa marki, oszustw reklamowych, dostaw, sprzedaży pomiarów i interaktywności.

17.12.2021 | przeczytano: 189 razy
1 2 3
Strona 1/76 (artykułów: 756)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764