logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 462
Co decyduje o popularności cyfrowej reklamy zewnętrznej?

Jak pokazują najnowsze badania, wydatki przeznaczone na reklamę zewnętrzną stale rosną i trend ten nadal będzie się utrzymywał. Według danych opublikowanych przez Magna i Zenith, w samych Stanach Zjednoczonych, między 2018 a 2021 przewiduje się wzrost wydatków o ponad 4 mld dolarów.

20.05.2019 | przeczytano: 197 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę dyplomową z e-marketinguwą

17.05.2019 | przeczytano: 171 razy
Konsumenci, marki i nowa komunikacja – nowy raport na rynku

Dla 80% konsumentów znaczący wpływ na decyzję o zakupie mają treści na temat danej marki znalezione w internecie – to wynik raportu „Konsumenci, marki i nowa komunikacja”, który pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowała agencja moderacji ASAP CARE 24.

15.05.2019 | przeczytano: 195 razy
Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

Na początku kwietnia swoją działalność rozpoczęła agencja digitalowa Open Mobi. Własna platforma DMP, Rich Media Design Studio oraz know how założycieli wypracowane przez lata pracy na tym rynku to nie jedyne jej atuty.

15.05.2019 | przeczytano: 145 razy
Media społecznościowe zmieniają branżę PR

Prawie trzy czwarte Polaków uważa media społecznościowe za swoje codzienne źródło informacji. Zdaniem co trzeciego jest to najlepszy kanał komunikacji z markami. To z tego powodu marketing w social mediach zyskuje na znaczeniu. Dobra reakcja firmy na wiadomości klientów sprawia, że są oni skłonni ponownie skorzystać z jej usług czy produktów i polecić je innym. Marki wspierają się pozyskanymi tam informacjami przy planowaniu zmian. Ogromny zasięg mediów społecznościowych może też oznaczać wyzwania. Wśród nich są m.in. walka z hejtem oraz zalewem fake newsów.

13.05.2019 | przeczytano: 213 razy

Gemius otrzymał nominacje w trzech kategoriach w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. O nagrody zawalczy autorskie rozwiązanie Gemiusa zapewniające jednoźródłowy pomiar kampanii cross-mediowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 czerwca podczas konferencji Interact w Warszawie.

08.05.2019 | przeczytano: 88 razy
Reklama cyfrowa z rekordową wartością 4,5 mld zł

W 2018 roku wartość reklamy online wzrosła o ponad 510 mln zł, co przełożyło się na dynamikę rok do roku na poziomie 13%. W rezultacie padł kolejny rekord wartości, a wydatki na digital osiągnęły 4,5 mld zł.

06.05.2019 | przeczytano: 187 razy

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

12.04.2019 | przeczytano: 605 razy

PBI w porozumieniu z IAB Polska wznawia działalność Rady Rynku jako przedstawiciela rynku online w zakresie pomiaru jednoźródłowego i poprowadzi bezpośrednią komunikację z KRRiT.

08.04.2019 | przeczytano: 85 razy
IAB ogłasza pierwszych prelegentów Interact 2019

Taide Guajardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz  Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

05.04.2019 | przeczytano: 346 razy
1 2 3
Strona 1/47 (artykułów: 462)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764