logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1130
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku

Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 

26.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 68 razy
Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł. Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego segmentu komunikacji.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 59 razy
Orion Woman: kreowanie marki osobistej

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

26.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 63 razy
Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency

Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City) i jednocześnie działa na rzecz rozwoju kompetencji social mediowych agencji, a także w obszarze new business.

20.05.2024 | Personalia | przeczytano: 341 razy

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm. Wśród członków znajdują się, m.in.: portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, marki technologiczne i reklamodawcy, w tym takie firmy jak: Google, Allegro, Samsung, Orange, ING czy Danone. Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations.

17.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 299 razy
Adam Kręgielewski z nową funkcją w Labconie

Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development, którego celem jest zwiększenie innowacyjności oferowanych rozwiązań oraz wypracowanie nowej oferty kreatywnej agencji. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.

17.05.2024 | Personalia | przeczytano: 446 razy
Razem do mety: marketing sportowy i podsumowanie konferencji Sigma Bis

Sponsoring sportowy oraz sposoby na jego efektywne wykorzystanie były tematem przewodnim konferencji „Razem do mety” organizowanej przez dom mediowy Sigma BIS. Omawiano bardzo szerokie spektrum zagadnień takich jak wykorzystanie sponsoringu jako elementu media mixu w kampaniach reklamowych, mierzenie jego wpływu na sprzedaż, zaangażowanie marek w promocję aktywności fizycznej młodych Polaków czy realizację projektów esportowych i gamingowych.

16.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 277 razy
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych

150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także dla szerszej grupy użytkowników. Short social videos w postaci już nie tylko TikToków, ale także Meta Reels i YouTube Shorts, stały się jednocześnie najszybciej rozwijającym się narzędziem marketingowym na rynku, pomagającym realizować cele biznesowe marki i realnie zwiększające skuteczność komunikacji.

16.05.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 326 razy
Krok po kroku przez przetargi z influencerami - na co zwrócić uwagę?

Wartość influencer marketingu rośnie, z roku na rok notując imponujące wzrosty. Według najnowszego raportu State of Influencer Marketing jeszcze w 2024 roku sektor ten ma osiągnąć wartość 24 miliardów dolarów (21,1 miliarda w 2023 r.)[1]. A to może świadczyć o tym, że marki nadal chętnie inwestują w tego rodzaju działania i upatrują w nich jedną ze skuteczniejszych form promocji. Natomiast współpraca z twórcami internetowymi wiąże się również z wyzwaniami, choćby związanymi z kwestiami prawnymi. Dlatego też eksperci Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska przygotowali praktyczny przewodnik[2] na temat przetargów z influencerami dedykowany zarówno agencjom, jak i markom.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 325 razy
AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.

10.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 203 razy
1 2 3
Strona 1/113 (artykułów: 1130)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764