logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 702

We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.

24.09.2021 | przeczytano: 44 razy

Pierwsze jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 28 września, w godzinach 15:00 - 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Weronika Seweryn (Visibly), Jacek Tkaczuk (Bluerank) oraz Anna Moczuska i Damian Kołodziejski (Sempai).

18.09.2021 | przeczytano: 182 razy

Już 22 września, o godz. 11.00, odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Krajową Izbę Gospodarczą. Udział jest bezpłatny. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

18.09.2021 | przeczytano: 150 razy

Najnowsze badanie IAB Europe "The Wider Socio-Economic and Cultural Value of Targeted Advertising in Europe"potwierdza, że ​​reklama jest filarem wolnego i otwartego internetu, a targetowanie ma kluczowe znaczenie dla przychodów z reklam zarówno wydawców, jak i dostawców usług internetowych. Ponad dwie trzecie przychodów z reklam cyfrowych w Europie pochodzi z targetowania behawioralnego, a reklamodawcy płacą średnio 2,68 razy więcej za reklamy kierowane w ten sposób.

18.09.2021 | przeczytano: 139 razy

Z przyjemnościa informujemy, że do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza AdTonos - platforma audio programmatic i marketplace łączący reklamodawców z wydawcami. AdTonos to twórca innowacyjnej technologii do zamiany reklam nadawanych przez nadawcę radiowego w czasie rzeczywistym i emisji reklam mid-roll, a także do emisji  interaktywnych reklam audio na urządzeniach: Echo, Google Home, smartfonach z systemem Android i Asystentem Google oraz iPhone'ach z aktywną aplikacją Alexa.

17.09.2021 | przeczytano: 114 razy
Rekordowa liczba zgłoszeń do IAB Mixx Awards 2021

Ponad 230 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną edycję IAB MIXX Awards. To rekordowa liczba w historii polskiej edycji konkursu  na najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Kolejny etap to obrady jurorów, którzy wybiorą projekty nominowane do nagród.

17.09.2021 | przeczytano: 212 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z wielkim niepokojem ocenia projekty reform podatkowych w ramach Polskiego Ładu, które zostały przedstawione przez Rząd 8 września 2021 r.

17.09.2021 | przeczytano: 141 razy

To już druga edycja konferencji “U nas działa! Jak zwiększać sprzedaż w nowoczesnym e-commersie?” organizowanej przez ExpertSender. Jej celem jest przekazanie praktycznych wskazówek, aktualnej wiedzy i skutecznych sposobów na rozwój nowoczesnego biznesu internetowego. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

10.09.2021 | przeczytano: 238 razy
Jak zmieniła się komunikacja marek na przestrzeni ostatnich dekad ?

Lata 90. były dla polskiego rynku przełomowe – otwarcie się na nowy model gospodarki, całkowicie innych partnerów biznesowych, a przede wszystkim produkty, które do tej pory były wyłącznie wizją bogatego Zachodu. To wszystko zawędrowało nad Wisłę, a wciąż raczkująca branża musiała zająć się komunikacją egzotycznej z punktu widzenia klientów oferty.

06.09.2021 | przeczytano: 399 razy

W ramach ogłoszonych konsultacji społecznych IAB Polska odniósł się do propozycji zmian w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zawartych w tzw. “Polskim Ładzie”.

03.09.2021 | przeczytano: 116 razy
1 2 3
Strona 1/71 (artykułów: 702)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764