logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1311
Technologia, AI, prywatność i personalizacja na Forum IAB 2025

Kto decyduje dziś o tym, co czytamy, co oglądamy i co kupujemy – wciąż my, czy już algorytmy? Relacje między człowiekiem a technologią to temat, którym żyje marketing w dobie AI, rozdającej karty w każdej niemal dziedzinie: od kreacji, przez personalizację treści, po automatyzację kampanii i obsługę klienta. Nowe ścieżki decyzji zakupowych to nie wszystko. Technologia wpływa na życie codzienne branży marketingowej, stojącej przed kluczowymi pytaniami, jak to o ochronę prywatności użytkowników w dobie rozwiniętej jak nigdy wcześniej personalizacji treści.  Kluczowe pytania pojawiające się w marketingu i fundamentalne odpowiedzi – już 4-5 czerwca w Warszawie na Forum IAB 2025.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 125 razy
BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce.

10.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 216 razy
Wzmocnienie działu reklamy BBP

Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.

10.05.2025 | Personalia | przeczytano: 228 razy
Rynek reklamy w mediach – marzec 2025

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za marzec 2025. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w marcu 2025 w internecie, telewizji oraz radiu.

07.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 316 razy
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC

Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe przykłady skutecznych kampanii – aż 150 stron bezpłatnej wiedzy w SEMbooku 2025 od Grupy Roboczej SEO&PPC IAB Polska pokazuje, jak surfować wśród trendów na szerokich wodach marketingu w czasach rewolucji.

07.05.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 203 razy
Konferencja 7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?

„7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?” to tytuł nadchodzącej konferencji online organizowanej przez Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, która odbędzie się 21.05.2025 r.

03.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 294 razy
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC

Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.

27.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Nonprofit

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Nonprofit odbędzie się w  Katowicach w dniach 2-5 lipca 2025 r. Tematem przewodnim wydarzenia będzie „Z   przeszłości ku przyszłości: Marketing publiczny i non-profit dla rozwoju obszarów poprzemysłowych”.

27.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 471 razy
PORTALL dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza PORTALL - kreatywna agencja influencerska, która odkrywa i reprezentuje wyrazistych liderów opinii.

27.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 332 razy
Forum IAB 2025: zintegrowana przyszłość. Znamy agendę

Człowiek i technologia to duet, którego nie da się zatrzymać. Różnorodność i rewolucja technologiczna napędzają kolejne innowacje, a na kluczową wartość branży komunikacji marketingowej wyrasta odpowiedzialność. Poszukiwanie harmonii i wzrostu w tak dynamicznym otoczeniu to wielkie wyzwanie. Zintegrowana przyszłość reklamy digital to temat tegorocznej konferencji Forum IAB 2025, podczas której 100 prelegentów i ponad 1 000 uczestników przez dwa dni będzie wspólnie identyfikować problemy, szukać rozwiązań i kierunków dla sektora komunikacji oraz promować postawy, które definiują przyszłość branży. Organizatorzy właśnie ogłosili agendę tego najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu marketingu, reklamy i mediów cyfrowych. Wśród keynote speakerów znaleźli się m.in. Andrzej Dragan i Maja Włoszczowska. Forum IAB 2025 już 4-5 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 324 razy
1 2 3
Strona 1/132 (artykułów: 1311)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764