logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 450

Pierwszy w Polsce akcelerator dedykowany sektorowi MarTech - [m]spark, dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

13.03.2019 | przeczytano: 176 razy
Badanie: Stabilny wzrost reklamy cyfrowej [INFOGRAFIKA]

Po pierwszych trzech kwartałach 2018 roku inwestycje w reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł, dzięki czemu ich całkowita wartość przekroczyła 3 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 14%.

08.03.2019 | przeczytano: 261 razy
Multiscreen Day 2019: Trendy komunikacji marketingowej na wielu ekranach

Już 3 kwietnia br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

25.02.2019 | przeczytano: 230 razy
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB

Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.

21.02.2019 | przeczytano: 143 razy
Roman Dudziński awansuje na Digital Directora

Roman Dudziński, dotychczasowy Digital Development Manager w Carat Polska, awansuje na stanowisko Digital Directora.

18.02.2019 | przeczytano: 145 razy
Gemius wprowadza programmatic video do Adocean SSP

Z końcem stycznia firma Gemius wprowadziła nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP – możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym (programmatic video).

06.02.2019 | przeczytano: 152 razy

W  jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG?  Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL. Wyniki badań, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i unikalne case studies zostaną zaprezentowane już 5 marca br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.470x370

01.02.2019 | przeczytano: 207 razy
Google może kolejny raz zostać ukarany za łamanie RODO

Na rynku reklamy behawioralnej co sekundę dochodzi do ogromnego wycieku danych osobowych, w tym wrażliwych informacji o naszym zdrowiu, seksualności, psychice czy poglądach politycznych – podkreśla Katarzyna Szymielewicz, prezeska Fundacji Panoptykon. Fundacja złożyła do Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargę na działalność Google’a i IAB Europe – nieformalnych regulatorów rynku reklamy interaktywnej – dotyczącą naruszania przepisów RODO. Panoptykon chce, aby została połączona z innymi skargami, złożonymi już w Irlandii i Wielkiej Brytanii.

30.01.2019 | przeczytano: 308 razy

W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Comparison, właściciel serwisu chwilowo.pl – porównywarki pożyczek krótkoterminowych i ratalnych, która pomaga podejmować właściwe, trafne decyzje finansowe.

28.01.2019 | przeczytano: 98 razy

W dniach 4-6 czerwca br. w Warszawie odbędą się jedne z najważniejszych  konferencji marketingowych. Motywem przewodnim trzynastej edycji Interact będzie: Growing change. Changing growth. Podczas Forum IAB 2019 poruszymy temat RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. Zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.

25.01.2019 | przeczytano: 136 razy
1 2 3
Strona 1/45 (artykułów: 450)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764