logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAC Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Nagroda IAC Award dla kampanii marki Oxford

Stowarzyszenie WMA (Web Marketing Association) przyznało nagrodę IAC Award w kategorii “Best Education Social Media Campaign 2024” dla kampanii angażującej mikroinfluencerów w promocję produktów szkolnych Oxford, marki należącej do Hamelin.

08.04.2024 | przeczytano: 406 razy

W tegorocznej edycji konkursu IAC Awards jury nagrodziło dwie kampanie, za których realizację odpowiadała agencja On Board Think Kong. Kampania dla L'Oréal Polska prowadzona w ramach projektu „For Women in Science” zdobyła statuetkę „Best Science Integrated Ad Campaign”. Kampania dla NN Investment Partners zwyciężyła w 2 kategoriach: „Best Financial Services Online Campaign” i „Best Investment Online Campaign”.

17.04.2020 | przeczytano: 652 razy

W tegorocznej edycji konkursu IAC Awards jury nagrodziło dwie kampanie, w których realizację była zaangażowana agencja On Board Think Kong. Kampania „Najpozytywniejsza praca świata” dla drukarni internetowej Chroma zdobyła tytuł „Best Social Media Campaign” w dwóch kategoriach (Usługi profesjonalne i Druk). Kampania „Chcę to przeżyć” realizowana dla firmy KatalogMarzen.pl zdobyła nagrodę „Best Social Media Campaign” w kategorii Leisure.

08.04.2019 | przeczytano: 610 razy
Nagroda IAC Award 2018 dla kampanii Nn Investments Partners

Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z zespołem SEO i content marketing grupy On Board Think Kong została nagrodzona jako najlepsza w dwóch kategoriach. Jurorzy uznali „Finanse po godzinach“ za najlepszą kampanię w kategorii „Best Blog Online campaign” oraz “Best Investment Online campaign”. Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Bezpośrednim wynikiem kampanii był 25 procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.

23.04.2018 | przeczytano: 481 razy

Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z zespołem SEO i content marketing grupy On Board Think Kong została nagrodzona jako najlepsza w dwóch kategoriach.

12.04.2018 | przeczytano: 620 razy

Kampania B2B „Mobiliusz” zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” aż w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm.

28.03.2012 | przeczytano: 1663 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764