logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ICCO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

Związek Firm Public Relations publikuje program konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków (27 i 28 sierpnia), w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikowania i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa.

31.07.2020 | przeczytano: 219 razy
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.

10.07.2020 | przeczytano: 366 razy
Planowanie strategiczne w PR ważne nie tylko w pandemii

Polscy profesjonaliści PR wymagają i oczekują światowych standardów podnoszenia kwalifikacji. – W nadchodzących latach o przyszłości rynku PR będą decydować m.in. młode kadry z kompetencjami odpowiadającymi na rozwój nowych technologii – uważa John Dalton, założyciel London School of Public Relations. Umiejętności planowania strategicznego pozostają kluczem do sukcesu w komunikacji PR. Udowadnia to obecna sytuacja związana z pandemią koronawirusa.

08.05.2020 | przeczytano: 485 razy
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR: nowy zarząd i Kodeks Dobrych Praktyk

27 lutego 2020 roku w siedzibie ZFPR odbyło się Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano nowy skład Zarządu, a także zdecydowano o przyjęciu nowego Kodeksu Dobrych Praktyk ZFPR.

28.02.2020 | przeczytano: 926 razy
REPR o wykluczaniu dziennikarzy z konferencji prasowych

W odpowiedzi na skierowane przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpienie o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii, dotyczącej zjawiska wypraszania dziennikarzy wybranych redakcji z konferencji prasowych lub ich innego wykluczania, REPR przedstawia niniejszą opinię. Dla środowiska PR może ona stanowić rekomendację postępowania  w podobnych sytuacjach wykluczania prasy. REPR nadmienia, że pretekstem do wniosku skierowanego przez wnioskodawcę był przypadek, jaki miał miejsce w listopadzie 2019 roku i został opisany przez media (np. w artykule Reporterzy „Gazety Wyborczej” i TVN 24 wyproszeni z konferencji „Solidarności”, 12.11.2019, press.pl). Niniejsza opinia REPR nie jest stanowiskiem w tej konkretnej sprawie, gdyż zgłoszenie nie dotyczyło oceny tego indywidualnego przypadku, a zagadnienia ogólnego dot. tego typu zjawisk.

16.01.2020 | przeczytano: 300 razy
Po dwóch latach wzrostów branża PR spodziewa się spowolnienia

Ubiegły rok w branży PR upłynął pod znakiem walki z dezinformacją i nadużywaniem terminu „public relations” niezgodnie z definicją, problemów z rekrutowaniem jakościowych kadr i dalszego, rosnącego wpływu technologii. Agencje zaliczają go do udanych, o czym świadczy wysoki, dwucyfrowy wzrost rynku. – W 2020 roku branża nie spodziewa się już tak dobrych wyników, ale za to będzie w coraz większym stopniu pełnić funkcję strategicznego doradcy firm – podkreśla prezes Związku Firm Public Relations. Jego zdaniem w kolejnych latach będziemy mieć do czynienia z konsolidacją branży.

10.01.2020 | przeczytano: 424 razy
Komentarz PSPR do raportu ICCO - perspektywa agencji PR

Czy sytuacja agencji PR w Polsce jest dobra? Czy rola agencji się zmienia? Czy doradcy nadążają za nowinkami w digitalu? Co z etyką? Na te i inne pytania odpowiedzieli szefowie agnecji PR-owych zrzeszeni w PSPR przy okazji komentowania wyników najnowszego badania ICCO "World PR Report". Swoimi opiniami dzielą się: Marta Cała-Sturzbecher (MOMA), Joanna Kowalska-Cherek (N42 Concept Agency), Agnieszka Pająk (My Way Media), Michał Sobiło (Icon Strategies) i Karolina Waligóra, Managing Partner, Compass PR.

29.11.2019 | przeczytano: 398 razy
ZFPR: Grzegorz Szczepański wiceprezesem organizacji ICCO

23 lipca br. Międzynarodowa Organizacja Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO), do której należy Związek Firm Public Relations, wybrała Grzegorza Szczepańskiego – prezesa zarządu ZFPR - na stanowisko nowego wiceprezesa.

26.07.2019 | przeczytano: 465 razy
Rada Etyki Public Relations o etyce w komunikacji cyfrowej

Rada Etyki Public Relations zwraca się z apelem do środowisk zajmujących się profesjonalną komunikacją, w szczególności do branży public relations i komunikacji marketingowej, oraz do wydawców, o zwracanie większej uwagi na znaczenie i przestrzeganie standardów etycznych w procesie komunikacji i wymiany informacji w sieci.

21.01.2019 | przeczytano: 733 razy
Karolina Borkowska jurorką ICCO Global Awards 2017

Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Public Dialog oraz Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations weszła do składu jury ICCO Global Awards 2017 – prestiżowego międzynarodowego konkursu branży PR.

14.11.2017 | przeczytano: 1374 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764