logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IDC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 179

Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.

23.04.2024 | przeczytano: 56 razy (komentarzy: 2)
Canon liderem w rankingu IDC Marketscape

Canon Inc, spółka macierzysta Canon Europe, ogłosiła, że została uznana za lidera branżyw badaniu IDC „MarketScape: Worldwide Sustainability Programmes and Services Hardcopy 2023 Vendor Assessment , w którym oceniono jedenastu globalnych dostawców druku. Wyniki ukazują rosnące oczekiwania klientów w kwestii współpracy z firmami technologicznymi, które podejmują działania na rzecz łagodzenia zmian klimatycznych.

18.03.2024 | przeczytano: 504 razy
Ancymony wzmacniają struktury

Do agencji Ancymony dołączyły dwie nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach marketing & business development oraz client service. 

11.03.2024 | przeczytano: 361 razy
Góralki zmieniają styl komunikacji

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Choć logo i opakowania pozostają bez zmian, wafelki Góralki zmieniają swoją komunikację marketingową. Będzie to widoczne przede wszystkim w mediach społecznościowych i w kolejnych kampaniach marki.

02.02.2024 | przeczytano: 415 razy
Santander: 2024 rok w e-commerce upłynie pod znakiem AI

W listopadzie i grudniu ubiegłego roku na ponad 17 proc. wszystkich zamówień świątecznych wpłynęła sztuczna inteligencja, co przekłada się na 199 miliardów dolarów – wynika z analizy Salesforce przeprowadzonej na podstawie aktywności cyfrowej 1,5 mld kupujących. Dane te wskazują na silny trend w e-commerce w 2024 roku, którym będzie duży wpływ sztucznej inteligencji na kanał sprzedaży online. Co dokładnie czeka e-handel w najbliższych miesiącach? Odpowiada ekspert Santander Consumer Banku.

30.01.2024 | przeczytano: 281 razy
Itel przedstawia nowe logo

itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej podstawową misją, jaką jest zaspokajanie potrzeb technologicznych niedostatecznie rozwiniętych rynków.

05.12.2023 | przeczytano: 381 razy
Dziadek do orzechów przedłuża współpracę ze stałym klientem

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.

30.11.2023 | przeczytano: 250 razy

Salesforce wdrożył  nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To narzędzie ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umożliwić bardziej efektywny rozwój.

18.08.2023 | przeczytano: 213 razy
SAS usprawnia aktywację danych klientów przez zespoły marketingu

Działy sprzedaży stoją przed wyzwaniem związanym z szybką analizą danych, która jest potrzebna do sprawnego funkcjonowania tradycyjnych platform do zarządzania danymi klientów (CDP) i chmurowych narzędzi marketingowych. Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.

30.05.2023 | przeczytano: 803 razy
Kolejne badania pokazują, że boty frustrują klientów

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET. Pokazało ono, że aż 80% klientów czuje się sfrustrowanych z powodu kontaktu z botem w obsłudze klienta.

12.04.2023 | przeczytano: 940 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 179)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764