logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IDEAS NCBR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Generatywna AI kontra artysta XXI wieku

Czy sztuczna inteligencja potrafi kreować sztukę? Czy dzieła, które artyści stworzą z jej pomocą, będą prawdziwie oryginalne? Czy sztuka AI będzie oswajać, czy napędzać lęki społeczeństwa związane z niepewną przyszłością? Wykorzystaniu AI w sztuce przyjrzeli się jurorzy I edycji konkursu artystycznego towarzyszącego ML in PL Art Festival: dr hab. Przemysław Spurek z IDEAS NCBR i Jakub Depczyński z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

09.11.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1143 razy
Wyborcza.biz z podcastem o sztucznej inteligencji

Czym jest AI, czym nie jest, jakie są jej ograniczenia, możliwości, czy i kiedy zdominuje ludzkość? Wyborcza.biz zaprasza słuchaczy i słuchaczki na podcast “Cybe(r)ewolucja”. Jego prowadzący, Bolesław Breczko postara się zrozumieć i wyjaśnić najbardziej skomplikowane zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją. Gościem pierwszego odcinka podcastu jest dr Piotr Sankowski, twórca IDEAS NCBR. 

21.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 288 razy

Z powodu deepfejków i fake newsów coraz mniej możemy ufać temu, co jest zamieszczone w sieci. Ludzie wrócą więc do kontaktów osobistych. W tej sytuacji przyszłość mediów społecznościowych stoi pod znakiem zapytania - uważa ekspert od AI dr Tomasz Michalak z IDEAS NCBR.

26.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 581 razy

Polskie studio kreatywne Platige Image i IDEAS NCBR – ośrodek badawczo-rozwojowy powołany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju – rozpoczynają współpracę. Strony podpisały list intencyjny, w którym zobowiązały się m.in. do identyfikacji wyzwań w obszarze grafiki komputerowej oraz prowadzenia wspólnych badań naukowych, które pozwolą wdrożyć odpowiednie rozwiązania w branży kreatywnej.

27.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 1035 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764