logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IDMnet: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 103
Michał Hejka dołącza do Group One Media

Do Group One Media dołączył Michał Hejka, który objął stanowisko Buying Intelligence Director’a. W nowej roli odpowiadać będzie za rozwój oferty własnych produktów mediowych w ramach grupy.

05.02.2024 | przeczytano: 473 razy
Złoty znak Qualid dla Idemnet

Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.

08.08.2022 | przeczytano: 436 razy

Spółki IDMnet i Time SA otrzymały znak QUALID

05.08.2022 | przeczytano: 466 razy
Euvic Media rozbudowuje zespół

UrszulaSkrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance). Powiększające się struktury firmy są częścią strategicznego rozwoju i rozrastającego się portfolio agencji w ciągu ostatnich kilku miesięcy 2022 roku.

21.07.2022 | przeczytano: 1083 razy
Nowe osoby i awanse w zespole Adrino

Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu adrino, firmy technologicznej z kompetencjami agencji digital. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali. Zespół adrino liczy obecnie już 63 osoby.

12.07.2022 | przeczytano: 1459 razy

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.

24.06.2022 | przeczytano: 602 razy
Karol Masalski przechodzi do agencji Game changer

Karol Masalski dołącza do agencji _game changer należącej do Group One. W roli Managing Partnera będzie odpowiadał m.in. za budowanie relacji z kluczowymi partnerami, poszerzanie portfolio klientów oraz rozwój produktów.

17.12.2021 | przeczytano: 683 razy
Michał Hejka w zarządzie Time SA

Michał Hejka objął funkcję wiceprezesa zarządu spółki TIME SA. Odpowiada za rozwój analityczno-kontentowy w zakresie nowych mediów oraz rozwój nowych modeli i kanałów monetyzacji w ramach spółki.

27.04.2020 | przeczytano: 682 razy

Serwis internetowy „Super Express” we współpracy z IDMnet i Afilo oferują Partnerom oraz Klientom możliwość realizacji nowoczesnych działań z zakresu performance marketingu.

12.04.2019 | przeczytano: 355 razy
Anna Jagiełło awansowała w Biurze Reklamy Time SA

Anna Jagiełło odpowiada za planowanie, koordynację i realizację sprzedaży agencyjnej w stacjach radiowych (Radio ESKA, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio Plus), tytułach magazynowych (m. in. „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mama”, „Zdrowie”, „Podróże”) oraz serwisach internetowych powiązanych z markami radiowymi i magazynowymi (m.in. Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl).

11.01.2019 | przeczytano: 707 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 103)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764