logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 108
Kampania Visa z okazji Mistrzostw Świata Kobiet FIFA 2019

Visa, oficjalny partner FIFA w zakresie płatności, rozpoczęła globalną kampanię marketingową promującą Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2019 we Francji. Kampania odbywa się pod hasłem „One Moment Can Change the Game” i zwraca uwagę na inspirujące chwile, które mają miejsce dzięki kobietom. Są one wzorem do naśladowania na boisku i poza nim, na przykład wpływając na decyzje biznesowe podejmowane w salach konferencyjnych czy przyczyniając się do rozwoju gospodarczego różnych branż w swoich krajach.

10.05.2019 | przeczytano: 166 razy
Global Shopper Marketing projektuje dla Warki z Ronaldinho

Ruszyła nowa kampania piwa Warka, której twarzą jest ikona piłki nożnej – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach oraz w materiałach promocyjnych. Za projekty opakowań oraz kreację BTL odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

04.04.2019 | przeczytano: 371 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W kwietniu br. kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest Kino Polska TV SA, rozpocznie emisję reklam. Za komercjalizację kanału odpowiada Marek Wochna, Dyrektor Sprzedaży Produktów Reklamowych Kino Polska TV SA. Brokerem czasu reklamowego nadawcy jest Polsat Media.

01.04.2019 | przeczytano: 142 razy

Kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, dołączył do oferty WP Pilot, najpopularniejszej w Polsce platformy do oglądania telewizji online. Gametoon HD jest dostępny we wszystkich pakietach WP Pilota, by dotrzeć do jak największej liczby użytkowników usługi. Korzysta z niej już ponad 2 mln osób, a aplikację WP Pilot pobrano ponad milion razy.

22.03.2019 | przeczytano: 109 razy
Mediacom i Projekt Esport wydały Gaming & E-Sport Trendbook dla marketerów

Przychody branży e-sportowej na świecie osiągnęły w 2018 r. poziom 1 miliarda dolarów, a prognozy mówią o bardzo dynamicznym wzroście w najbliższych latach. Polski rynek wart był na koniec 2018 r. ok. 50 mln zł i również szybko rośnie – według szacunków MediaCom Beyond Advertising w najbliższych latach można spodziewać się wzrostów na poziomie co najmniej 20 proc. rocznie. Raport „GAMING & ESPORT TRENDBOOK” pomyślany jest jako kompendium wiedzy dla osób związanych z marketingiem, które nie miały do tej pory do czynienia z e-sportem. W publikacji znaleźć można m.in. opisy najbardziej popularnych gier i platform dla graczy, galerię największych polskich talentów e-sportu, przegląd najważniejszych turniejów w naszym kraju, dane dotyczące rozwoju rynku gamingu na świecie i w Polsce, a także artykuły dotyczące m.in.: sponsoringu i wykorzystania e-sportu w strategiach marketingowych.

29.01.2019 | przeczytano: 595 razy
Kia Motors partnerem Ligii Europy UEFA 2018-2021

Liga Europy UEFA, której rozgrywki w sezonie 2018-2019 właśnie się rozpoczęły, ma nowego oficjalnego partnera – Kia Motors. Trzyletnia umowa sponsorska będzie obowiązywała aż do finału Ligii Europy w 2021 roku. Dzięki Kia Motors fani piłki nożnej będą bliżej turnieju niż kiedykolwiek wcześniej.

21.12.2018 | przeczytano: 382 razy

Grupa Kino Polska uruchomiła polskojęzyczną wersję kanału esportowego Gametoon HD. Obecnie jest on dostępny w ofertach sieci kablowych: UPC Polska, Jambox, eTV i INEA oraz w serwisie rozrywki internetowej IPLA.

19.12.2018 | przeczytano: 426 razy
Lista laureatów Youtube Rewind 2018

Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.

07.12.2018 | przeczytano: 367 razy
Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni

Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.

23.10.2018 | przeczytano: 427 razy
Limitowana edycja puszek Coca-Cola Zero Cukru

Od połowy września br. w wybranych punktach sprzedaży dostępne są wyjątkowe, limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Unikalna edycja jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od 1 sierpnia 2018 Coca-Cola jest Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych oraz serwisu Łączy Nas Piłka. Design puszek Coca-Cola Zero Cukru kreatywnie nawiązuje do wzornictwa koszulek reprezentacji. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w TV i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.

01.10.2018 | przeczytano: 224 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 108)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764