logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 104
Mediacom i Projekt Esport wydały Gaming & E-Sport Trendbook dla marketerów

Przychody branży e-sportowej na świecie osiągnęły w 2018 r. poziom 1 miliarda dolarów, a prognozy mówią o bardzo dynamicznym wzroście w najbliższych latach. Polski rynek wart był na koniec 2018 r. ok. 50 mln zł i również szybko rośnie – według szacunków MediaCom Beyond Advertising w najbliższych latach można spodziewać się wzrostów na poziomie co najmniej 20 proc. rocznie. Raport „GAMING & ESPORT TRENDBOOK” pomyślany jest jako kompendium wiedzy dla osób związanych z marketingiem, które nie miały do tej pory do czynienia z e-sportem. W publikacji znaleźć można m.in. opisy najbardziej popularnych gier i platform dla graczy, galerię największych polskich talentów e-sportu, przegląd najważniejszych turniejów w naszym kraju, dane dotyczące rozwoju rynku gamingu na świecie i w Polsce, a także artykuły dotyczące m.in.: sponsoringu i wykorzystania e-sportu w strategiach marketingowych.

29.01.2019 | przeczytano: 462 razy
Kia Motors partnerem Ligii Europy UEFA 2018-2021

Liga Europy UEFA, której rozgrywki w sezonie 2018-2019 właśnie się rozpoczęły, ma nowego oficjalnego partnera – Kia Motors. Trzyletnia umowa sponsorska będzie obowiązywała aż do finału Ligii Europy w 2021 roku. Dzięki Kia Motors fani piłki nożnej będą bliżej turnieju niż kiedykolwiek wcześniej.

21.12.2018 | przeczytano: 361 razy

Grupa Kino Polska uruchomiła polskojęzyczną wersję kanału esportowego Gametoon HD. Obecnie jest on dostępny w ofertach sieci kablowych: UPC Polska, Jambox, eTV i INEA oraz w serwisie rozrywki internetowej IPLA.

19.12.2018 | przeczytano: 405 razy
Lista laureatów Youtube Rewind 2018

Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.

07.12.2018 | przeczytano: 338 razy
Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni

Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.

23.10.2018 | przeczytano: 383 razy
Limitowana edycja puszek Coca-Cola Zero Cukru

Od połowy września br. w wybranych punktach sprzedaży dostępne są wyjątkowe, limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Unikalna edycja jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od 1 sierpnia 2018 Coca-Cola jest Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych oraz serwisu Łączy Nas Piłka. Design puszek Coca-Cola Zero Cukru kreatywnie nawiązuje do wzornictwa koszulek reprezentacji. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w TV i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.

01.10.2018 | przeczytano: 216 razy
Fenomen Dojrzałego Gracza – w co i jak grają „starsi”?

Badanie przeprowadzone przez Norstat Polska na zlecenie Lenovo Legion rzuca światło na to, jak wygląda portret polskiego gracza. Wyniki dla wielu mogą okazać się zaskakujące! Ponad połowę miłośników wirtualnej rozgrywki stanowią osoby w wieku 25-44 lat. To jednak dopiero początek ciekawych informacji.

26.09.2018 | przeczytano: 209 razy
Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.

13.09.2018 | przeczytano: 410 razy
Perfect Reality: Nietypowa kampania miejska Samsunga

Podczas tegorocznych targów IFA Samsung pokazał swój pierwszy telewizor QLED 8K - Q900R. Oferuje on m.in. funkcję skalowania do 8K, która wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, co zapewnia niezwykłą jakość obrazu. Z tej okazji firma przygotowała specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej. W dniu światowej premiery nowe telewizory dostępne były w wybranych sieciach sprzedaży na terenie Niemiec.

13.09.2018 | przeczytano: 674 razy
Rynek komputerów skurczył się o ok. 10 proc. w I półroczu 2018 roku

Klienci mają coraz większe wymagania względem komputerów. Te z wysokiej klasy procesorami, rozbudowaną pamięcią RAM, pamięcią flash i hybrydowymi dyskami twardymi sprzedają się coraz lepiej. Rośnie też rynek komputerów premium i przeznaczonych dla graczy. Spada za to sprzedaż komputerów stacjonarnych, desktopów i laptopów, za którą w dużej mierze odpowiada ekspansja smartfonów. Do urządzeń mobilnych wprowadzane są kolejne innowacje.

10.09.2018 | przeczytano: 222 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 104)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764