logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 123
Esportowa Ekstraklasa Games ze złotem w konkursie Mixx Awards 2019

Największy w historii turniej w grze FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games - został nagrodzony w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Realizowany przez Ekstraklasę i Lagardere Sports Poland  projekt zdobył złotą statuetkę w kategorii „Games & Esport”. Podczas tegorocznej edycji jury przyznało złote statuetki tylko 3 kampaniom.

28.11.2019 | przeczytano: 156 razy
Zakupy w Super-Pharm łatwiejsze z aplikacją mobilną

Nieograniczony dostęp do aktualnej gazetki promocyjnej, do klubowego konta, do ofert specjalnych, do niezliczonej liczby pomysłów na świąteczne prezenty – to tylko niektóre z zalet pierwszej aplikacji mobilnej znanej sieci aptek i drogerii Super-Pharm. Stworzyła ją dla Super-Pharm Polska agencja Me & My Friends z Wrocławia.

26.11.2019 | przeczytano: 305 razy

Program „Misja Esport” odnotował znakomity wynik oglądalności odcinka, który był poświęcony premierze gry FIFA 20 oraz startowi drugiej edycji turnieju Ekstraklasa Games. Program obejrzano już ponad 590 tys. razy.

20.11.2019 | przeczytano: 121 razy

Od września Monday – agencja komunikacji współpracuje z Electronic Arts. Agencja wspiera popularnego producenta gier w większości działań marketingowych związanych z promocją gier na rynku polskim. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.

06.11.2019 | przeczytano: 156 razy
Social media trzecim największym kanałem reklamowym?

Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9% na 3,1%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4%, a ich suma zamknie się w kwocie 640 mld USD.

07.10.2019 | przeczytano: 257 razy
Wyborowa Pernod Ricard – nowy Dyrektor Marketingu

We wrześniu stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard objął Craig van Niekerk, który dotychczas sprawował funkcję Dyrektora Marketingu w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpi Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko Wiceprezesa ds. Sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.

01.10.2019 | przeczytano: 165 razy

Firma Wilk Elektronik SA odświeża swoją markę GOODRAM. Zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz są odpowiedzią na stale poszerzającą się ofertę produktową. Wynikiem tych zmian będą spójne wrażenia użytkowników obcujących z pamięciami GOODRAM na całym świecie.

27.09.2019 | przeczytano: 208 razy
Epson na IFA 2019: premiera projektorów EH-TW7000 i EH-TW7100

Na targach IFA 2019 firma Epson zaprezentowała dwa niedrogie projektory do kina domowego (EH-TW7000 i EH-TW7100), które świetnie nadają się do oglądania treści w rozdzielczości 4K. Te konkurencyjne cenowo urządzenia sa proste obsłudze i podłączaniu, co ułatwia oglądanie filmów w rozdzielczości 4K z odtwarzacza Blu-ray, dekodera, konsoli do gier lub urządzenia streamingowego (w tym Amazon Fire TV i Roku Streaming Stick), korzystając z portów HDMI projektora.

09.09.2019 | przeczytano: 428 razy
IFA 2019: Epson wprowadza projektory EH-LS500B i EH-LS500W

Projektory EH-LS500B i EH-LS500W pozwalają cieszyć się obrazem w rozdzielczości 4K i stanowią nowy, stylowy dodatek do portfolio projektorów laserowych o ultrakrótkim rzucie w ofercie firmy Epson. Uczestnicy targów IFA 2019 będą mogli przyjrzeć się urządzeniom o dyskretnej, nowoczesnej konstrukcji w czarnej lub białej wersji kolorystycznej.

06.09.2019 | przeczytano: 617 razy
Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową rozgrywek

Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy i aplikacja Ekstraklasa.TV ma być źródłem przychodów dla ligi na lata, sposobem dotarcia do kibiców na całym świecie i narzędziem budowania marki.

22.08.2019 | przeczytano: 229 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 123)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764