logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 113

Ekstraklasa sfinalizowała negocjacje w najważniejszych obszarach praw mediowych na sezony 2019/20 oraz 2020/21. Ligowa spółka sprzedała prawa do pokazywania skrótów meczów w telewizji w Polsce, prawa do transmisji meczów na wybranych rynkach międzynarodowych oraz prawa bukmacherskie. W wyniku strategicznej decyzji Ekstraklasa będzie rozwijać własne media, w ramach których od najbliższego sezonu będzie pokazywać skróty meczowe oraz transmisje na żywo dla użytkowników w krajach nieobjętych wyłącznymi umowami licencyjnymi.

04.07.2019 | przeczytano: 175 razy
Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami

Mexad Games, nowa agencja marketingu w esporcie i gamingu, we współpracy z Mobile Institute przeprowadziła kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gamingu. Według raportu Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier? niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. Aż 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu.

27.06.2019 | przeczytano: 211 razy
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming

Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

26.06.2019 | przeczytano: 389 razy
Pierwsza edycja Ekstraklasa Games z ponad 1,72 mln oglądalnością

Ponad 17 tys. rejestracji i oglądalność na poziomie ponad 1,72 mln w telewizji i Internecie to efekty pierwszych rozgrywek największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games. Mecze z fazy ligowej i wielkiego finału były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook. Zwycięzcą premierowej edycji Ekstraklasa Games została Pogoń Szczecin.

11.06.2019 | przeczytano: 163 razy
Branding stadionów MŚ U-20Zobacz fotorelację

1,3 tys. mkw. podzielonych na 100 elementów – tyle materiałów graficznych trzeba było przygotować na każdy stadion młodzieżowych mistrzostw świata. Na ich montaż było zaledwie kilkanaście dni. Efekty pracy firmy Impel Visual Solutions można teraz podziwiać w Łodzi i pięciu innych miastach-gospodarzach.

29.05.2019 | przeczytano: 433 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania Visa z okazji Mistrzostw Świata Kobiet FIFA 2019

Visa, oficjalny partner FIFA w zakresie płatności, rozpoczęła globalną kampanię marketingową promującą Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2019 we Francji. Kampania odbywa się pod hasłem „One Moment Can Change the Game” i zwraca uwagę na inspirujące chwile, które mają miejsce dzięki kobietom. Są one wzorem do naśladowania na boisku i poza nim, na przykład wpływając na decyzje biznesowe podejmowane w salach konferencyjnych czy przyczyniając się do rozwoju gospodarczego różnych branż w swoich krajach.

10.05.2019 | przeczytano: 348 razy
Global Shopper Marketing projektuje dla Warki z Ronaldinho

Ruszyła nowa kampania piwa Warka, której twarzą jest ikona piłki nożnej – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach oraz w materiałach promocyjnych. Za projekty opakowań oraz kreację BTL odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

04.04.2019 | przeczytano: 556 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W kwietniu br. kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest Kino Polska TV SA, rozpocznie emisję reklam. Za komercjalizację kanału odpowiada Marek Wochna, Dyrektor Sprzedaży Produktów Reklamowych Kino Polska TV SA. Brokerem czasu reklamowego nadawcy jest Polsat Media.

01.04.2019 | przeczytano: 177 razy

Kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, dołączył do oferty WP Pilot, najpopularniejszej w Polsce platformy do oglądania telewizji online. Gametoon HD jest dostępny we wszystkich pakietach WP Pilota, by dotrzeć do jak największej liczby użytkowników usługi. Korzysta z niej już ponad 2 mln osób, a aplikację WP Pilot pobrano ponad milion razy.

22.03.2019 | przeczytano: 130 razy
Mediacom i Projekt Esport wydały Gaming & E-Sport Trendbook dla marketerów

Przychody branży e-sportowej na świecie osiągnęły w 2018 r. poziom 1 miliarda dolarów, a prognozy mówią o bardzo dynamicznym wzroście w najbliższych latach. Polski rynek wart był na koniec 2018 r. ok. 50 mln zł i również szybko rośnie – według szacunków MediaCom Beyond Advertising w najbliższych latach można spodziewać się wzrostów na poziomie co najmniej 20 proc. rocznie. Raport „GAMING & ESPORT TRENDBOOK” pomyślany jest jako kompendium wiedzy dla osób związanych z marketingiem, które nie miały do tej pory do czynienia z e-sportem. W publikacji znaleźć można m.in. opisy najbardziej popularnych gier i platform dla graczy, galerię największych polskich talentów e-sportu, przegląd najważniejszych turniejów w naszym kraju, dane dotyczące rozwoju rynku gamingu na świecie i w Polsce, a także artykuły dotyczące m.in.: sponsoringu i wykorzystania e-sportu w strategiach marketingowych.

29.01.2019 | przeczytano: 744 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 113)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764