logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Kaufland z kampanią promocyjną marek własnych

Z przeprowadzonych przez GFK Polonia badań wynika, że niemal 13,5 miliona rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty wytworzone przez marki własne retailerów. Wszystko wskazuje na to, że inflacja przyczyni się do zwiększenia udziałów rynkowych tego segmentu produktów*. Rosnące zainteresowanie artykułami marek własnych zmotywowało Kaufland do przeprowadzenia kampanii przybliżającej portfolio tego rodzaju produktów.

04.07.2023 | przeczytano: 1030 razy (komentarzy: 38)
JBB Bałdyga rusza z wielką kampanią promującą Rollsy

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na jej innowacyjnej nowości – Rollsach. Jej  twarzą został MrKryha – znany influencer.  To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2023 r. dla tego produktu. Działania mediowe połączone są z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Rollsów w halach sklepowych.

02.03.2023 | przeczytano: 809 razy

Choć od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej Slodkie eksportuje gadżety reklamowe do wszystkich państw członkowskich, to od teraz francuskojęzyczni klienci mogą liczyć na dodatkowe benefity. Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku  zachodnim.

07.11.2022 | przeczytano: 377 razy
Trendy w prezentach B2B - Slodkie podsumowanie roku 2021

Co króluje podczas tegorocznych Wigilii służbowych? Jakie czekoladki najchętniej zamawiali polscy i europejscy przedsiębiorcy w ostatnich 12 miesiącach? I ile słodkich ciężarówek odlaliby czekoladnicy jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych? Na pytania odpowiada Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

03.01.2022 | przeczytano: 519 razy

Okres Świąt Wielkanocnych to intensywny czas dla producentów jaj. Polska jest jednym z najważniejszych miejsc na światowej mapie tej branży, a jej krajowym i europejskim liderem jest Grupa Woźniak. Firma postanowiła powierzyć agencji Linkleaders kompleksowe wsparcie komunikacji na kolejny rok.

02.04.2021 | przeczytano: 350 razy
IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierą

Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany na przyszłość, skupione na pomaganiu klientom w realizacji ich pełnego potencjału wtedy, gdy liczy się to najbardziej, czyli podczas obsługi klienta („Moment of Service”)

22.02.2021 | przeczytano: 574 razy
Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge

Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasłem „Źródło Lechend”, nagrał swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce.

14.05.2020 | przeczytano: 4295 razy
Ponad 50 proc. firm szkoleniowych traci wszystkie dochody

Ponad połowa firm szkoleniowych i doradczych już odnotowała opóźnienia w płatnościach za zrealizowane wcześniej usługi, niemal tyle samo straciło niemal 100 proc. swoich dochodów. Pozostałe wciąż pracują zdalnie, ale w mocno ograniczonym zakresie. Co trzecia planuje bądź spodziewa się zwolnień, a to oznacza, że zagrożonych jest prawie 100 tys. miejsc pracy – wynika z danych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Przedsiębiorcy podkreślają, że nie ma więcej czasu do stracenia, a cała branża dramatycznie potrzebuje szybkich działań, w przeciwnym razie dziesiątkom tysięcy podmiotów będzie grozić bankructwo.

27.03.2020 | przeczytano: 582 razy
Fermy Woźniak z Hanami Communications

Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.

21.10.2019 | przeczytano: 579 razy

Firma Avargraf zaprasza do odwiedzenia stoisk swoich partnerów podczas odbywających się w dniach 24- 29 marca 2014 r. w centrum ExCeL w Londynie targów Ipex 2014. Zaprezentowanych zostanie tam wiele nowości, targi będą również okazją do zapoznania się z trendami, jakie dominują obecnie w branży.

13.02.2014 | przeczytano: 1097 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764