logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 266
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium w grudniu

Jak wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, ranking główny za grudzień 2021 otwiera portal WP z rekordowym wynikiem aż 5,5 tys. cytowań. Miejsce drugie tym razem należy do portalu Onet z liczbą prawie 2,8 tys. wzmianek w innych mediach, a podium zamyka stacja RMF FM, na którą dziennikarze innych redakcji powoływali się 2,7 tys. razy. Aż o siedem oczek awansował Super Express, plasując się w grudniu na dziesiątym miejscu. Wzrost w rankingu odnotowali również Interia, Rzeczpospolita, Polsat News i Gazeta Wyborcza.

14.01.2022 | przeczytano: 234 razy

Firma Jet-Printer Sp. z o.o. producent oraz specjalista z branży druku i IT zdecydowała się na wynajęcie ponad 1000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej w parku Warsaw Distribution Center. Kompleksowe usługi doradcze na rzecz najemcy zapewniła firma AXI IMMO.

03.01.2022 | przeczytano: 275 razy
WP, RMF FM i Onet nadal na podium w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Jak wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, ranking główny za listopad 2021 otwiera portal WP z wynikiem aż 4,6 tys. cytowań. Miejsce drugie należy do stacji RMF FM z liczbą prawie 3,7 tys. wzmianek w innych tytułach, a podium zamyka Onet, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się 2,7 tys. razy. Aż o pięć oczek awansowało Radio ZET oraz do zestawienia ponownie zakwalifikowały się Wirtualnemedia i TVP Info.

17.12.2021 | przeczytano: 572 razy

Międzynarodowe targi RemaDays Warsaw już niedługo a lista wystawców stale się powiększa. Udział potwierdziło już ponad 300 firm, w tym 38 z zagranicy. Rozmowy z potencjalnymi Wystawcami cały czas trwają, organizator spodziewa się że w lutym swoją ofertę zaprezentuje ok. 500 firm.

13.12.2021 | przeczytano: 129 razy
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego materiały były wspominane w innych tytułach 2,8 tys. razy. W głównym zestawieniu najwyższe wzrosty liczby cytowań należą do portalu Interia i Programu Pierwszego Polskiego Radia.

29.11.2021 | przeczytano: 380 razy
Raport „PR to nie propaganda”

Związek Firm Public Relations po raz kolejny zabiera głos w bardzo ważnej sprawie, jaką jest wizerunek branży PR, na którego straży stoi od początku swojej działalności, czyli już 20 lat. Wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów, firmą analityczno-badawczą Zymetria, a także przedstawicielami agencji członkowskich, ZFPR przygotował raport, w którym pokazuje na czym polega istota PR-u, a czym na pewno on nie jest, choć często określenia, takie jak „czarny PR”, „polityczna zagrywka PR-owa”, pojawiają się w dyskursie społecznym. W raporcie znaleźć można wiele wypowiedzi przedstawicieli branży, którzy na co dzień wykonują ten zawód z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Z analizy firmy Zymetria dowiadujemy się natomiast jak społeczeństwo postrzega branżę PR. ZFPR, jako organizacja skupiająca profesjonalistów branży, zachęca jej przedstawicieli do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć w stosunku do terminu public relations, pojawiających się w przestrzeni publicznej. Bo PR to nie propaganda.

22.11.2021 | przeczytano: 302 razy

5 listopada 2021 roku największa polska firma oferująca analizy i monitoring mediów – Instytut Monitorowania Mediów podpisała umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców Repropol. Uzgodnienia między podmiotami regulują też rozliczenia z okresu przed podpisaniem umowy.

19.11.2021 | przeczytano: 399 razy

Kolejna edycja spotkania praktyków komunikacji wewnętrznej – merytoryczna i praktyczna, bo wzbogacona o część warsztatową. Zaproszono na nią najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji, którzy opowiedzą, jak prowadzą działania w praktyce. Konferencja odbędzie się w Warszawie, w Brain Embassy przy Al. Jerozolimskich, w dniach 18-19 listopada 2021 r.

13.11.2021 | przeczytano: 175 razy

ADATA Creates Legends - pod takim szyldem ADATA startuje z najnowszą kampanią promującą produkty nowej generacji dla twórców, artystów i profesjonalistów. W tym celu znany producent dysków i pamięci przygotował wyjątkowy konkurs na Instagramie, w którym można wygrać najnowsze pamięci DDR5, dysk z serii LEGEND 750 oraz kultowy SE800.

10.11.2021 | przeczytano: 286 razy
RMF FM liderem wśród opiniotwórczych mediów września 2021

Ranking główny raportu IMM pt. „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za wrzesień 2021 otwiera redakcja stacji RMF FM z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął portal WP z niewiele niższą liczbą odniesień – 4,2 tys. Podium zamyka Onet, na którego informacje inni dziennikarze w kraju powoływali się ponad 3,4 tys. razy. Natomiast najwyższy wzrost w liczbie cytowań odnotowało Radio Zet z wynikiem o prawie 300% wyższym niż w sierpniu br.

29.10.2021 | przeczytano: 372 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 266)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764