logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 397
O tym się mówi: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu

W marcu zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwiera artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” na temat posła Dariusza Mateckiego oraz dowodów zacierania przez niego śladów i utrudniania śledztwa dotyczącego Funduszu Sprawiedliwości. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET. Powstaje on w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

27.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 185 razy
 IMMxDemagog: Biejat wyprzedza Mentzena w SM [14-20.04.2025]

Najbardziej medialnym kandydatem na prezydenta kolejny tydzień z rzędu został Rafał Trzaskowski, natomiast Sławomir Mentzen odnotował spadek popularności w social mediach – tak wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) i Demagoga, analizującego medialność kandydatów na prezydenta w dniach 14-20 kwietnia. 

24.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 281 razy
 IMMxDemagog: Rekordowe zasięgi po debatach prezydenckich [7-13.04.2025]

Publikacje na temat Rafała Trzaskowskiego uzyskały w minionym tygodniu rekordowy zasięg, natomiast treści o Karolu Nawrockim odnotowały aż trzykrotny wzrost – tak wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) i Demagoga, analizującego medialność kandydatów na prezydenta w dniach 7-13 kwietnia. Wzrost popularności niewątpliwie był spowodowany transmisjami dwóch debat, które odbyły się w piątek, 11 kwietnia.

17.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 625 razy
Piłka w grze. Legia najbardziej medialną drużyną, awans Jakuba Kamińskiego

Ćwierćfinały europejskiej Ligi Konferencji dla obu naszych reprezentantów klubowych. Sukces Legii Warszawy i Jagiellonii Białystok to zdecydowanie najważniejsza wiadomość ubiegłego miesiąca. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze” w kwietniu zmierzyły się z zagranicznymi potęgami – Chelsea Londyn i Realem Betis. Za granicą błyszczy również Robert Lewandowski, którego bramki pomogły FC Barcelonie w przedłużeniu zwycięskiej passy. Zapowiedzi i kontrowersje wokół finału Superpucharu Polski między Jagiellonią a Wisłą Kraków były z kolei najbardziej medialnym tematem końcówki ubiegłego miesiąca.

11.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 178 razy
IMMxDemagog: Prawica walczy o zasięgi, strasząc migrantami [31.03-6.04.25]

Rafał Trzaskowski z największą widocznością w mediach, Sławomir Mentzen liderem zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych, Magdalena Biejat z dynamicznym wzrostem na TikToku. W kampanii nie brakuje także manipulacji i fałszywych narracji. Instytut Monitorowania Mediów oraz Stowarzyszenie Demagog pokazują, że tegoroczna kampania prezydencka to nie tylko rywalizacja na zasięgi, ale też na emocje i dezinformacja.

10.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 197 razy
Burza wokół prokurator Wrzosek. Ponad 84 tysiące publikacji i hejt w sieci

Sprawa Ewy Wrzosek rozgrzała polską debatę publiczną do czerwoności. W ciągu zaledwie dwóch tygodni w mediach i sieci opublikowano ponad 84 tysiące materiałów, które dotarły do milionów odbiorców. Łączny zasięg przekazu wyniósł ponad 528 milionów kontaktów, a statystyczny Polak mógł zetknąć się z nim blisko 17 razy.

08.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 205 razy
 IMMxDemagog: Kampania prezydencka w mediach [24–30.03.25]

Największy zasięg w  mediach tworzonych przez dziennikarzy zdobył Rafał Trzaskowski, a Sławomir Mentzen  był pierwszy w mediach społecznościowych — wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) i Demagoga, analizującego medialność kandydatów na prezydenta w tygodniu 24–30 marca 2025 roku. Uwagę zwraca także Magdalena Biejat, która odnotowała blisko pięciokrotny wzrost wyświetleń swoich wpisów w social mediach w porównaniu do poprzedniego tygodnia.

03.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 163 razy
Deregulacje – medialne życie debaty

Lutowa konferencja premiera Donalda Tuska pt. „Polska. Rok przełomu” oraz ogłoszone na niej plany deregulacyjne spotkały się z szerokim zainteresowaniem zarówno mediów, jak i przeciętnych “Kowalskich”. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował wszystkie publikacje dotyczące tematu „deregulacja gospodarki”, które ukazały się w mediach od 10 lutego – czyli dnia rządowej konferencji – do 10 marca br. Badanie sprawdza, z jakim nasileniem temat deregulacji żyje w mediach oraz pokazuje, w jakim kierunku zmierza debata publiczna. Pozwala także zdiagnozować zagrożenia i zidentyfikować elementy zwiększające prawdopodobieństwo powodzenia projektu.

01.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 318 razy
O tym się mówi: lutowe zestawienie otwierają publikacje „Wyborczej”

Autorką najbardziej zasięgowych publikacji w lutym została Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej”, która opisywała zagraniczne podróże Karola Nawrockiego w latach 2017-2024. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET. Powstaje on w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

30.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 498 razy
IMMxDemagog: Kampania prezydencka w mediach [17–23.03.2025]

W tygodniu 17–23 marca 2025 r. największy zasięg medialny – we wszystkich typach mediów – osiągnęły treści dotyczące Karola Nawrockiego. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów i Demagoga, za niemal połowę tego zasięgu odpowiadały doniesienia o jego drugiej tożsamości – Tadeuszu Batyrze.

27.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 187 razy
1 2 3
Strona 1/40 (artykułów: 397)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764