logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 202
Konferencja Media Relations

Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?

10.02.2020 | przeczytano: 224 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2019 roku

Na czele rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w 2019 roku znalazł się Onet – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Informacje pochodzące z tego portalu cytowano w innych mediach zdecydowanie najczęściej. Na wynik Onetu wpłynęły m.in. powołania na wypowiedzi gości programu Onet Rano oraz doniesienia na temat tzw. afery hejterskiej w Ministerstwie Sprawiedliwości.

03.02.2020 | przeczytano: 400 razy

Onet pod względem liczby cytowań zajął 1. miejsce nie tylko wśród portali internetowych, ale w perspektywie całego minionego roku okazał się najbardziej opiniotwórczym medium. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce w 2019 r.” na portal Onet powoływano się najczęściej.

03.02.2020 | przeczytano: 231 razy
Cykl Spotkań agencji Aliganza i uczelni Viamoda

Strategia obecności marki w sieci to od dawna nie tylko reklamy na Facebooku czy teksty na blogu napisane pod wyszukiwarki. Na wykładzie słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży, które przedstawią eksperci z wieloletnim doświadczeniem.

27.01.2020 | przeczytano: 258 razy
Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów

Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.

20.01.2020 | przeczytano: 591 razy
Oświadczenie WP Media w sprawie publikacji Oko.press

Wirtualna Polska Media ze zdziwieniem przyjmuje artykuł serwisu OKO.press na temat pracy redaktora naczelnego WP i naszych dziennikarzy. Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka. Nie faworyzuje również Zbigniewa Ziobry, co jest główną tezą publikacji. Świadczą o tym analizy niezależnego Instytutu Monitorowania Mediów.

20.01.2020 | przeczytano: 375 razy
Onet ponownie na czele najchętniej cytowanych mediów w Polsce

Onet, Wirtualna Polska i RMF FM to najczęściej cytowane media w listopadzie 2019 r. Tak wynika z najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W rankingu głównym, przedstawiającym 15 najczęściej cytowanych mediów, znalazły się cztery portale, dwie stacje radiowe, cztery telewizyjne i pięć tytułów prasowych. Na Onet powoływano się ponad 4,3 tys. razy – portal prowadzi w zestawieniu od marca br.

13.12.2019 | przeczytano: 330 razy
Nowa identyfikacja i inwestycje w CH Vivo! Lublin

Modernizacja tarasu widokowego, zmiana identyfikacji wizualnej oraz odświeżone strefy komfortu – w 2019 roku, z myślą o klientach i najemcach, w VIVO! Lublin wdrożonych zostało wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które poszerzyły wielofunkcyjność obiektu i zwiększyły jego popularyzację jako modnej przestrzeni publicznej. Co więcej, 29 listopada w centrum handlowym oddano do użytku lublinian nową inwestycję – ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na taras widokowy, znajdujący się na poziomie +2. Spełnienie wiosennych obietnic i sfinalizowanie ostatniego punktu zawartego w przedstawionym wówczas planie zamyka kolejny etap inwestycji w VIVO!.

09.12.2019 | przeczytano: 522 razy
Już 3 grudnia odbędzie się Imagination Day 2019

Szukając inspiracji, możliwości rozwoju i poszerzenia własnych horyzontów, nie można pominąć tego wydarzenia. Konferencja Imagination Day obędzie się już po raz 9. w Warszawie. Głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

29.11.2019 | przeczytano: 203 razy
Październik 2019: Branża farmaceutyczna inwestuje w reklamę

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży farmaceutycznej w październiku 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła 651 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

27.11.2019 | przeczytano: 348 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 202)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764