logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 91

Inwestowanie w rozbudowę zespołu, w szczególności sprzedażowego, to jedna z priorytetowych inicjatyw rozwojowych widoczna w minionym kwartale. Jej celem jest zdynamizowanie wzrostu biznesu lidera krajowego rynku marketingu sensorycznego (GPW: IMS).

28.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 219 razy
 Cyfrowe nośniki reklamowe IMS w badaniu Mediapanel

IMS dołączył do firm outdoorowych, objętych badaniem Mediapanel. Pomiar dotyczy nośników cyfrowych, a jego wyniki są już dostępne w interfejsie badania. To kolejny etap rozwoju Mediapanelu - pierwszego źródła danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce w perspektywie cross-mediowej. Gemius i IMS podpisały umowę w maju 2025.

25.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 314 razy

Zaktualizowana polityka dywidendowa (GPW: IMS) zakłada rozszerzenie spektrum narzędzi bezpośredniego transferu środków do akcjonariuszy przy zachowaniu dotychczasowego łącznego poziomu wypłat na poziomie przynajmniej 75% skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej.

02.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 438 razy
IMS szacuje mocny wzrost zysku netto za rok 2024

Rekordowe zyski roczne Grupy IMS, pierwszy raz w historii osiągnięty 8-cyfrowy zysk netto. Wyraźny wzrost rentowności dzięki zwiększeniu bazy abonamentowej w segmencie premium oraz konsekwentnej dyscyplinie kosztowej.

13.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 321 razy
Rynek reklamy zewnętrznej przekracza 800 mln złotych

Rynek reklamy OOH w Polsce odnotował wzrost w 2024 roku, dając branży powody do optymizmu. Wartość sektora wzrosła o 9,7% rok do roku, osiągając 806 mln PLN. Szczególnie dynamicznie rozwijała się reklama cyfrowa, której udział w rynku wzrósł do blisko 29%. Wzrost ten napędzało rosnące zainteresowanie klientów tą formą reklamy a także zdarzenia jednorazowe, jak kampanie wyborcze do samorządów i Parlamentu Europejskiego oraz Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej.

08.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 468 razy
Canon w pierwszej dziesiątce rankingu patentów w USA

W 2024 roku Canon zajął dziewiąte miejsce pod względem liczby patentów zarejestrowanych w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych (USPTO), utrzymując się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu już przez 41 lat z rzędu, według danych firmy IFI CLAIMS Patent Services, amerykańskiej agencji zajmującej się badaniami patentowymi. Co więcej, Canon po raz 20. z rzędu zdobył pierwsze miejsce wśród japońskich firm.

13.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 419 razy
„Dolny Śląsk. Czekam tu na Ciebie” – kampania Grupy Roboczej DOOH dla powodzian

Na ekranach digital out of home w całej Polsce emitowane są spoty przygotowane specjalnie z myślą o przepięknym regionie Polski, doświadczonym podczas niedawnej powodzi są emitowane na ekranach digital out of home w całej Polsce.

20.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 338 razy
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi

Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki, Czechowice-Dziedzice, Ustroń, Pszczyna i Krzyżanowice, oferując wsparcie w odbudowie ich życia i społeczności.

08.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 817 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Unimix Avient Corporation: farby sitodrukowe o niskiej temperaturze utrwalania

Ekonomiczne farby do sitodruku Unimix produkowane są przez Avient Corporation. Ten amerykański producent zajmuje się opracowywaniem farb od niemal 25 lat. W ich ofercie znajdują się między innymi farby sitodrukowe, które ze względu na swoją jakość zyskały popularność na rynku. API.PL ma przyjemność ogłosić, że jako partner Avient Corporation może pochwalić się ich nowym produktem w ofercie.

13.08.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 1002 razy
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024

OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 1071 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 91)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764