logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING BANK ŚLĄSKI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 93

W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii Empolyer branding za kampanię „Zgadzam się, nie zgadzam” oraz Brązowy Spinacz 2022 w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna – za działania wspierające ergonomię pracy i zachowania eko wśród pracowników.  

09.12.2022 | przeczytano: 41 razy

Prawie połowa osób prowadzących własną działalność gospodarczą odczuwa lęk na myśl o emeryturze, a niespełna jedna na pięć nadzieję – wskazują dane z badania wykonanego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Większość przedsiębiorców, mimo że zaczęła już gromadzić oszczędności z myślą o emeryturze, spodziewa się pogorszenia warunków bytowych. Nie dziwi więc, że wielu z nich nie wyobraża sobie, aby na emeryturze przestać pracować.

05.12.2022 | przeczytano: 84 razy
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa

ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.

25.11.2022 | przeczytano: 260 razy
Jedyne złoto w kategorii bankowej oraz dwa brązy dla ING na Effie Awards Poland

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki, w tym jedyne dla branży bankowej złoto. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii „Finanse” oraz dwa brązy w kategoriach „Business to business” oraz „Smart budget”.

11.11.2022 | przeczytano: 299 razy
Saio od ING z wyróżnieniem Red Dot Award

Projekt brandingu SAIO, platformy do kompleksowej robotyzacji procesów biznesowych od ING, został wyróżniony w międzynarodowym i prestiżowym konkursie – Red Dot Award – w kategorii Brands & Communication Design 2022.

10.11.2022 | przeczytano: 120 razy

„Miasto ING” w Roblox otrzymało złotą statuetkę za „Innowację w komunikacji” i nagrodę specjalną „Innovation of the Year” w konkursie Innovation 2022 a także dwa Brązowe Miecze w konkursie KTR.

14.10.2022 | przeczytano: 323 razy
Nowa kampania ING „Ekologiczne wybory to przyszłość”

ING Bank Śląski w nowej kampanii zachęca do ekologicznych wyborów i proponuje Ekopożyczkę bez prowizji oraz bonus 500 zł na solary, wymianę okien i inne produkty  przyjazne środowisku, a na dom energooszczędny Ekokredyt hipoteczny bez prowizji.

29.08.2022 | przeczytano: 508 razy
ING: Utwór „Wystarczy” Katarzyny Nosowskiej już w sieci

Do sieci trafił właśnie nowy utwór Katarzyny Nosowskiej „Wystarczy”, który powstał we współpracy z ING Bankiem Śląskim, w ramach akcji Mapa Zero Waste. Piosenka jest wyrazem wsparcia dla idei zero waste i powstawania polskiej Mapy Zero Waste.

04.02.2022 | przeczytano: 589 razy

ING Bank Śląski w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards zdobył brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing” oraz wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”.

10.12.2021 | przeczytano: 418 razy
ING Bank Śląski: Brief w kampanii influencerskiej - czy to konieczność?

Czy dobra kampania influencerska musi być oparta twardo na briefie, wytycznych oraz dos & don'ts? Czy jest jeszcze miejsce na kampanie marketingowe, w których twórcy mają swój głos, tworzą je na podstawie własnych przekonań i doświadczeń?

17.11.2021 | przeczytano: 949 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 93)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764