logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 654
Aplikacje i serwisy z Grupy Adretail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności

W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na desktopach – o 26%), a PV – o 53% (na desktopach – o 34%).

25.05.2020 | przeczytano: 100 razy
„Działam dalej” - kampania ING

Z ING Bankiem Śląskim rozwój biznesu w internecie jest łatwiejszy. Nowej kampanii dla firm „Działam dalej”, towarzyszy promocja założenia i prowadzenia e-sklepu lub e-hurtowni na start za 0 zł przez 3 miesiące.

18.05.2020 | przeczytano: 213 razy
#Zdalnidopomocy z ING dziękują za udział w akcji

Znani twórcy internetowi dziękują wszystkim, którzy przyłączyli się do akcji #zdalnidopomocy z ING. Dzięki zaangażowaniu internetowych, ci mniej zdalni mogą teraz radzić sobie lepiej w świecie online.

15.05.2020 | przeczytano: 274 razy
Nowy wygląd strony internetowej ING

ING Bank Śląski udostępnił nową wersję swojej strony internetowej. Wprowadzone zmiany pozwalają na szybszy i wygodniejszy dostęp do informacji, a także ułatwiają korzystanie ze strony na smartfonach. Usprawnienia wprowadzono również z myślą o potrzebach osób z dysfunkcjami wzroku.

04.05.2020 | przeczytano: 402 razy

Do służb medycznych płynie różnoraka pomoc ze strony biznesu – część firm przekazuje środki finansowe, inne organizują pomoc rzeczową, jeszcze inne ukierunkowują swoją działalność na potrzeby walki z koronawirusem, szyjąc maseczki, produkując odzież ochronną albo dostarczając posiłki medykom. Zaangażowanie w działania pomocowe jest społecznie oczekiwane, ale może też przełożyć się na wzrost zaufania do marki. Pod warunkiem że firma realizuje je w zgodzie ze swoją strategią i pracownikami. – W wielu firmach, szczególnie na początku, to pracownicy zaczęli organizować tego typu pomoc – mówi Tomasz Smorgowicz z Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni.

30.04.2020 | przeczytano: 386 razy
#Zdalnidopomocy razem z ING

Trwa akcja ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy, której celem jest zainspirowanie młodych do pomocy i wsparcia bliskich w załatwieniu spraw online bez wychodzenia z domu.

28.04.2020 | przeczytano: 264 razy
Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy

Agencja 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko Senior Account Managera oraz Marcin Kuchno, który będzie pełnił funkcję Junior Account Managera. Nowi menadżerowie będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu i objął stanowisko Head of 24/7Studio.

16.04.2020 | przeczytano: 285 razy

31 marca zostały udostępnione nowe aplikacje mobilne Newsweek oraz Forbes, spójne z serwisami oraz ich modelem subskrypcyjnym. Dzięki nowym rozwiązaniom, abonenci mają możliwość wygodnego korzystania z zakupionej subskrypcji zarówno na stronie www, jak i w samej aplikacji.

06.04.2020 | przeczytano: 258 razy

Ponad 7 milionów widzów bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa. 3 miliony złotych zebrane dzięki akcji „Reklama na ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zostanie przeznaczone na wsparcie służb medycznych.

06.04.2020 | przeczytano: 1281 razy

ING Bank Śląski rusza z akcją #zdalnidopomocy. Bank inspiruje i zachęca do pomocy innym w ogarnięciu spraw w internecie, bez wychodzenia z domu.

03.04.2020 | przeczytano: 218 razy
1 2 3
Strona 1/66 (artykułów: 654)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764