logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 620
„Żeby nic się nie zmieniło” - emerytalna kampania ING

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii internetowej motywuje Polaków do inwestowania w swoją przyszłość. Kampanii towarzyszy promocja, w której bank oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE.

08.11.2019 | przeczytano: 256 razy
Ponad 1000 instalacji ploterów Colorado na świecie

Już ponad 1000 drukarek z serii Colorado zainstalowano u klientów na całym świecie. Od września 2019 r., drukarki Colorado 1640 i 1650 produkowały łącznie średnio ponad 1 000 000 metrów kwadratowych miesięcznie. Co ciekawe, aż 16 proc. klientów korzystających z Colorado drukuje ponad 25 000 metrów kwadratowych rocznie.

08.11.2019 | przeczytano: 254 razy
Badania mediów: oczekiwania marketerów pozytywnie odebrane przez rynek

W ubiegłym tygodniu członkowie Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” odbyli dwa niezależne spotkania z MultiMOC oraz KRRiT. Ich celem było omówienie „Oczekiwań marketerów odnośnie jednoźródłowego badania mediów”. Oba ośrodki pracujące nad nowym briefem na badanie mediów uznały przygotowany przez marketerów dokument za cenny i co do zasady zbieżny z założeniami, które przyjmują w swoich pracach. Koalicja prowadzi teraz wewnętrzne rozmowy z nadawcami mediowymi mające na celu wypracowanie spójnych dla całego rynku postulatów dotyczących badań mediów.

04.11.2019 | przeczytano: 158 razy

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” i brązową w kategorii „Business to business”. W tych kategoriach nie przyznano złota. Bank znalazł się również w gronie 20 firm, wyróżnionych z najbardziej efektywną komunikację marketingową, w rankingu z okazji 20-lecia Effie w Polsce.

04.11.2019 | przeczytano: 121 razy
VMLY&R Poland Agencją Roku Effie Awards 2019

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 statuetek, tytuł Agencji Roku i znalazła się wśród 20 najbardziej efektywnych agencji 20-lecia Effie Poland. Konkurs wyróżnia kampanie i rozwiązania marketingowe, które wymiernie przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe.

31.10.2019 | przeczytano: 236 razy
Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów

Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.

29.10.2019 | przeczytano: 373 razy
Palit prezentuje nowe karty z rodziny 16xx Super

Palit Microsystems Ltd, wiodący producent kart graficznych prezentuje nowe karty graficzne o nadzwyczajnej wydajności. Korzystają one z wielokrotnie nagradzanej architektury NVIDIA Turing. Nowe modele to GeForce GTX 1660 SUPER i GTX 1650 SUPER.

29.10.2019 | przeczytano: 240 razy

Jury MIXX Awards ogłosiło 56 nominacji w ramach tegorocznej edycji konkursu. Wśród wyróżnionych kampanii reklamowych znalazło się pięć, za których realizację odpowiadają spółki Isobar oraz Carat (Dentsu Aegis Network).

28.10.2019 | przeczytano: 90 razy
ING: „Prosty język robi różnicę”

ING Bank Śląski w nowej kampanii internetowej ,,Prosty język robi różnicę” kolejny raz zwraca uwagę na potrzebę upraszczania języka urzędowego i finansowego. Za upraszczanie tekstów bank otrzymał już dwa certyfikaty prostej polszczyzny.

28.10.2019 | przeczytano: 124 razy

Dlaczego konsola do gier Xbox przegrała w starciu z Playstation 2? Czemu naszpikowany nowinkami system dla smartfonów – Windows Phone – nie był w stanie zagrozić dominacji Apple? Jak doszło do tego, że Google rok w rok po cichu wygasza kolejne usługi? Wszak żadnej z firm nie zabrakło ani zaplecza technologicznego, ani środków na marketing.

24.10.2019 | przeczytano: 151 razy
1 2 3
Strona 1/62 (artykułów: 620)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764