logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INGLOT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Rituals Cosmetics

Ostatnie dwa kwartały 2021 roku są kluczowym czasem dla rozwoju marki kosmetycznej Rituals w Polsce. Brand, którego produkty dostępne były dotychczas w e-commerce oraz perfumeriach Douglas i Sephora, otwiera swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce i wdraża szeroką strategię rozwoju biznesu. Do obsługi komunikacyjnej najbliższych, kluczowych dla marki projektów, marka postanowiła zaangażować agencję Big Picture. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

26.07.2021 | przeczytano: 622 razy
Wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.

25.06.2021 | przeczytano: 533 razy
Tomasz Kwiatkowski na czele działu e-commerce w Grupie Komunikacja Plus

Tomasz Kwiatkowski został Head of E-commerce w Proomni, agencji digital marketingowej należącej do Grupy Komunikacja Plus (GK+). Będzie odpowiedzialny za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na Amazon oraz na sklepach własnych klientów. Jednocześnie będzie współpracował z pozostałymi spółkami GK+, tworząc kompletną ofertę sprzedaży w sieci na wszystkich dostępnych marketplace’ach.

01.06.2021 | przeczytano: 756 razy
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus

Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.

19.01.2021 | przeczytano: 686 razy
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii

W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

21.06.2019 | przeczytano: 1235 razy

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna, bo Zdrowa”, której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby edukować i zwiększać świadomość Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Kampania "Piękna, bo Zdrowa" jest jednym z podejmowanych przez Organizację działań mającym na celu walkę z rakiem szyjki macicy.

10.05.2019 | przeczytano: 501 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764