logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INSIGNIA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48

Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.

28.02.2019 | przeczytano: 346 razy
Szelągowska i Gessler w nowej kampanii Bosch

W 2019 roku między kuchnią a salonem w towarzystwie urządzeń marki Bosch spotkają się: najbardziej rozpoznawalna projektantka wnętrz, Dorota Szelągowska i mistrz kuchni, Mateusz Gessler.

24.01.2019 | przeczytano: 451 razy
Union Investment prowokuje branżę kreatywną do myślenia o emeryturze

„Oszczędź sobie” to pierwsza kampania w historii Union Investment skierowana do branży reklamowej.

14.11.2018 | przeczytano: 367 razy
Katarzyna Zegar dołącza do zespołu social media Insignii

Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.

26.09.2018 | przeczytano: 330 razy
Alicja Caban dołącza działu mediowego Insignii

Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing.

12.09.2018 | przeczytano: 402 razy
Zuzanna Motaska dołącza do działu social media Insignii

Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie.

06.09.2018 | przeczytano: 503 razy

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, powierza prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA.

21.11.2017 | przeczytano: 285 razy
Maja Piotrowicz wzmacnia dział mediów w Insignii

Maja Piotrowicz rozpoczęła pracę w agencji Insignia jako Media Planner. Odpowiada za zakup mediów oraz prowadzenie kampanii mediowych.

01.08.2017 | przeczytano: 345 razy
Za nami II edycja Wstyluparadyż

Kilkaset filmów i zdjęć z hasztagiem #wStyluParadyż pojawiło się sieci w trakcie drugiej edycji konkursu organizowanego przez polskiego producenta płytek ceramicznych. Uczestnicy dzielili się inspiracjami, pasjami, przeżyciami i wszystkim tym, co określa ich indywidualny styl. Spośród wszystkich zgłoszeń  jury, na czele z Anną Skurą z bloga What Anna Wears, wybrało zwycięzców – Gabrielę i Przemka Wolińskich.

27.07.2017 | przeczytano: 452 razy
Kampania Wstyluparadyż – I edycja konkursu rozstrzygnięta

Setki zgłoszeń napłynęło do pierwszej edycji konkursu, zorganizowanego w ramach kampanii marketingowej #wStyluParadyż. Nagroda w wysokości 10 000 zł, projekt łazienki oraz płytki marki Paradyż trafiły do Katarzyny Jędrzejczak z Warszawy.

06.07.2017 | przeczytano: 402 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 48)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764