logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IPN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
PAP poszerza grono redaktorów

Od marca Działem Społecznym PAP pokieruje Rafał Lesiecki. Obszar prawny Działu Politycznego wzmocni Norbert Nowotnik. Józef Krzyk zostaje redaktorem w portalu Dzieje.pl.

04.03.2024 | przeczytano: 510 razy

Od 11 sierpnia Marcin Brodowski pełni obowiązki dyrektora TVP3 Wrocław. Zastąpił na tym stanowisku Mirosława Spychalskiego. Od 7 sierpnia Paweł Warot pełni obowiązki dyrektora TVP3 Olszyn. Piotr Kierzkowski przestał pełnić obowiązki dyrektora TVP3 Olszyn.

14.08.2023 | przeczytano: 562 razy
Globalsm nowym klientem Brief me

GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR. Od grudnia br. za działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Brief me.

22.12.2022 | przeczytano: 581 razy
Juice rozpoczął prace nad trailerem do „I, the Inquisitor”

Wrocławskie studio deweloperskie The Dust podpisało umowę z Juice dotyczącą trailera do gry „I, the Inquisitor”. Międzynarodowe studio postprodukcji obrazu i dźwięku oraz designu znane jest m.in. z produkcji zwiastuna do gry „Call of Duty: Modern Warfare” czy trailera do filmu „Marsjanin”.

06.08.2020 | przeczytano: 806 razy
Zmarnowane miliony na promocję Polski. Na kampanii PFN ktoś jednak korzysta

Polska Fundacja Narodowa powierzyła amerykańskiej agencji PR White House Writers Group promowanie Polski w USA. Według Onetu na kontrakcie skorzystała najbardziej rodzina Marka Chodakiewicza – powiązanego z PiS-em polonijnego historyka, znanego w Polsce głównie ze swych homofobicznych wypowiedzi.

18.09.2019 | przeczytano: 2554 razy
IMM: Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w lipcu

W lipcowym rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając m.in. portal Onet.pl i TVN24 – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się Wirtualna Polska oraz radio RMF FM.

16.08.2018 | przeczytano: 2997 razy
Znak Polski Walczącej: Prawdziwa historia „Kotwicy”

Wbrew pozorom znak „Polski Walczącej” jest nie tylko symbolem historycznym. Wykorzystywany także po wojnie, zyskał w wolnej Polsce „drugie życie” gosząc w przestrzeni publicznej na skalę nieporównanie większą niż w okresie okupacji. Czy moda na posługiwanie się „Kotwicą” służy pamięci o ludziach, którzy ją stworzyli i o ich walce? Jak doszło do powstania znaku i czy wiadomo kto jest jego autorem?

01.08.2018 | przeczytano: 15182 razy
Ricoh dołączyło do International Printers Network (IPN)

Ricoh dołączyło do międzynarodowego stowarzyszenia International Printers Network. Organizacja skupia firmy i ekspertów związanych z drukiem, projektowaniem graficznym oraz komunikacją wizualną. IPN powstała 25 lat temu, a jej głównym celem jest szerokie dzielenie się wiedzą, pomysłami i doświadczeniami.

23.07.2018 | przeczytano: 482 razy
RMF FM najczęściej cytowanym medium w Polsce

W marcu pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęło RMF FM. Na kolejnych miejscach są TVN24 i TVN  – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. Na czwartym i piątym miejscu uplasowały się „Rzeczpospolita” oraz onet.pl. W marcu największą uwagę dziennikarzy przykuła sprawa amerykańskich sankcji wobec polskich władz.

27.04.2018 | przeczytano: 2128 razy
IMM: Największe polskie media o nowelizacji ustawy o IPN

W lutym na pierwszym miejscu uplasowało się RMF FM, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno TVN24 i „Rzeczpospolitej” – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. W tym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy,  była sprawa nowelizacji ustawy o IPN.

29.03.2018 | przeczytano: 2947 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764