logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IPRA Golden World Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix  i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.

07.12.2018 | przeczytano: 331 razy
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.

13.06.2018 | przeczytano: 380 razy
Kampania Nest Banku ze złotem w Eventiada Ipra Golden World Awards

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 listopada w Moskwie poznaliśmy laureatów 6. edycji Eventiada IPRA GWA 2017. W jednej z najbardziej prestiżowych kategorii - Best Communications Strategy - złotą statuetkę otrzymał projekt Nest Banku promujący wartości bezpieczeństwa rodziny: Superfotelik – chroni na bank! Za realizację kampanii odpowiedzialna była agencja Made in PR. Jury wyróżniło kampanię za innowacyjne podejście do tematu bezpieczeństwa oraz za wykorzystanie bogatej palety niestandardowych narzędzi i kanałów komunikacji, niespotykanych dotychczas w branży finansowej.

23.11.2017 | przeczytano: 851 razy (komentarzy: 1)

Practum Consulting, agencja PR, zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. 

10.06.2015 | przeczytano: 644 razy

Tegoroczna edycja jednego z najbardziej prestiżowych konkursów PR na świecie, IPRA Golden World Awards for Excellence cieszyła się wyjątkowym zainteresowaniem agencji. Łącznie zgłoszono 447 projektów z całego globu, co stanowi wzrost o 8% r/r. Projekt „Business Mixer Orbis” agencji Public Dialog znalazł się w finale w kategorii Business to Business.

23.05.2015 | przeczytano: 1019 razy

Practum Consulting, agencja public relations, zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR - SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO - agencja”. 

20.05.2015 | przeczytano: 630 razy

Agencja Partner of Promotion otrzymała kolejną nagrodę za projekt Spartanie Dzieciom. Tym razem kampania zdobyła brązową statuetkę Stevie Awards w kategorii Best Non-Profit/Charity Fundraising Event.

19.08.2014 | przeczytano: 805 razy

Kampania „Spartanie Dzieciom”, dotycząca charytatywnego biegania, zwyciężyła w kategorii „Kampania o niskim budżecie” w tegorocznej edycji konkursu IPRA Golden World Awards. Realizowany pro bono przez Partner of Promotion projekt miał na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin.

02.07.2014 | przeczytano: 589 razy

Agencja Public Relations ATW Communications zwyciężyła w prestiżowym międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2014 zdobywając nagrodę za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem. Natomiast drugi projekt PR „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż” zrealizowany przez Agencję dla marki wina Carlo Rossi - znalazł się w  gronie finalistów tego konkursu.

02.07.2014 | przeczytano: 1022 razy
Dwie nominacje IPRA Golden World Awards dla ATW Communications

Agencja Public Relations ATW Communications otrzymała dwie nominacje w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2014. W finale konkursu znalazły się projekty PR zrealizowane przez Agencję dla programu Danone Podziel się Posiłkiem oraz „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż”.

24.06.2014 | przeczytano: 727 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764