logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IPRA Golden World Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska

1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.

03.10.2023 | przeczytano: 637 razy
Katarzyna Tyska w SEC Newgate CEE

Katarzyna Tyska dołączyła do zespołu Corporate & Public Affairs SEC Newgate CEE jako nowa Account Director. To kolejne wzmocnienie agencji w obszarze doradztwa i obsługi projektów korporacyjnych.

18.05.2023 | przeczytano: 758 razy

Agencja Clue PR po raz kolejny triumfuje w jednym z największych międzynarodowych konkursów branżowych, IPRA Golden World Awards. W tym roku agencję wyróżniono dwiema nagrodami głównymi w kategoriach: Media relations za autorskie badanie „Bariery do kariery” oraz Publications za kampanię wizerunkową „Dziewczynki mogą wszystko” dla marki LEGO.

29.07.2022 | przeczytano: 695 razy
Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix  i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.

07.12.2018 | przeczytano: 932 razy
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.

13.06.2018 | przeczytano: 725 razy
Kampania Nest Banku ze złotem w Eventiada Ipra Golden World Awards

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 listopada w Moskwie poznaliśmy laureatów 6. edycji Eventiada IPRA GWA 2017. W jednej z najbardziej prestiżowych kategorii - Best Communications Strategy - złotą statuetkę otrzymał projekt Nest Banku promujący wartości bezpieczeństwa rodziny: Superfotelik – chroni na bank! Za realizację kampanii odpowiedzialna była agencja Made in PR. Jury wyróżniło kampanię za innowacyjne podejście do tematu bezpieczeństwa oraz za wykorzystanie bogatej palety niestandardowych narzędzi i kanałów komunikacji, niespotykanych dotychczas w branży finansowej.

23.11.2017 | przeczytano: 2000 razy (komentarzy: 1)

Practum Consulting, agencja PR, zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. 

10.06.2015 | przeczytano: 922 razy

Tegoroczna edycja jednego z najbardziej prestiżowych konkursów PR na świecie, IPRA Golden World Awards for Excellence cieszyła się wyjątkowym zainteresowaniem agencji. Łącznie zgłoszono 447 projektów z całego globu, co stanowi wzrost o 8% r/r. Projekt „Business Mixer Orbis” agencji Public Dialog znalazł się w finale w kategorii Business to Business.

23.05.2015 | przeczytano: 1272 razy

Practum Consulting, agencja public relations, zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR - SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO - agencja”. 

20.05.2015 | przeczytano: 842 razy

Agencja Partner of Promotion otrzymała kolejną nagrodę za projekt Spartanie Dzieciom. Tym razem kampania zdobyła brązową statuetkę Stevie Awards w kategorii Best Non-Profit/Charity Fundraising Event.

19.08.2014 | przeczytano: 905 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764