logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IPSOS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 47
Zymetria rozbudowuje zespół

Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego doświadczone w branży badawczej w Polsce i za granicą: Kamila Hernik, Justyna Sawicka i Joanna Kwiatkowska.

25.11.2024 | Personalia | przeczytano: 443 razy
INSUMMIT – festiwal insightów we wrześniu w Warszawie

Już 24 i 25 września na PGE Narodowy odbędzie się kolejna edycja Festiwalu INSUMMIT. Program wydarzenia to ponad 100 premierowych wystąpień, paneli i warsztatów o najnowszych insightach, zjawiskach oraz trendach konsumenckich i społecznych.

08.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 446 razy
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

25.05.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1287 razy
Kampania Safe2Eat 2024: bezpieczeństwo żywności w Europie

Od #EUChooseSafeFood do #Safe2EatEU: EFSA i jej partnerzy w państwach członkowskich UE powracają z nowymi zobowiązaniami i rozleglejszym zaangażowaniem w Europie. Pozwoli to, by konsumenci dokonywali przemyślanych wyborów dotyczących spożywanej przez nich żywności.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 612 razy
TVN24 wciąż liderem najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 już po raz trzeci z rzędu zajmuje czołową pozycję w rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w grudniu 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu – dzięki awansowi aż o cztery pozycje i liczbie 3,6 tys. cytowań – znajduje się Onet. Trzecia pozycja należy do Gazety Wyborczej z wynikiem ponad 3,4 tys. odwołań.

04.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1084 razy
Havas Prosumer. Zdrowie psychiczne oczami Polaków

Zespół badaczy agencji Havas opracował wyniki kolejnego raportu z serii Havas Prosumer, tym razem dotyczącego zdrowia psychicznego Polaków.

16.01.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1065 razy
Rusza kampania „MAMY czas na zdrowie”

Prawie 50% pracujących matek pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje[1] – to główny wniosek z badań przeprowadzonych przez firmy badawcze IPSOS i SW Research na zlecenie Haleon, producenta leku Theraflu i Fundacji Share the Care. Przyczyn takiego stanu rzeczy można upatrywać w tym, że pracujące matki chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe[2] lub uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy[3]. Kiedy w końcu decydują się wziąć wolne – też nie odpoczywają, zajmując się w tym czasie domem i dziećmi.

10.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 624 razy
Dbaj o siebie, jak o dziecko – kampania marki Juvit

Marka JUVIT, obecna na polskim rynku od niemal 25 lat1, jesienią tego roku przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych. W tym celu odświeżono szatę graficzną wszystkich preparatów witaminowych JUVIT, a w listopadzie wystartowano z nową kampanią komunikacyjną. Kreacja została oparta o hasło „JUVIT –Dbaj o siebie, jak o dziecko”.

30.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 570 razy

Reckitt, producent marki Strepsils, startuje z kampanią społeczno-edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości w zakresie skutecznego oraz bezpiecznego leczenia infekcji górnych dróg oddechowych. Bieżąca kampania jest elementem uruchomionej w ubiegłym roku platformy edukacyjno-komunikacyjnej „Lecz się odpowiedzialnie” i będzie realizowana w telewizji, digitalu, a także promowana poprzez działania z zakresu media relations oraz współprace z influencerami.

20.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 455 razy
Pay for attention – optymalizacja kampanii reklamowej w oparciu o uwagę użytkowników

Codziennie, do konsumentów dociera około 90 minut* przekazu reklamowego, jednak tylko 9 minut konsumowanych jest świadomie i z uwagą. Firmy optymalizują strategie marketingowe w oparciu o wiele wskaźników, szukając złotego środa pomiędzy optymalizacją zasięgu i kosztów, kluczowe jednak pozostaje zdobycie uwagi użytkownika.

01.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 633 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 47)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764