logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IRCenter: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Autorytetami dla pokolenia Alfa są tiktokerzy, gamerzy, a także rodzice

Określenie „pokolenie Alfa” odnosi się do dzieci, które urodziły się po 2010 roku. Nie są one jeszcze w stanie decydować o swoim życiu, ale już są wymagającymi konsumentami, szczególnie treści cyfrowych. Nie znają bowiem świata bez internetu, komputera, smartfona i wielu innych urządzeń, które dają różne możliwości zastosowania. Tę wiedzę i umiejętności będą więc wykorzystywać w dorosłym życiu, kiedy zaczną kształtować naszą rzeczywistość. Zdaniem ekspertów będzie to pokolenie najlepiej wykształcone i najlepiej uposażone. Dlatego że wzrasta w świecie, który targany jest wieloma problemami, będzie umiało poradzić sobie z różnymi trudnościami.

03.10.2022 | przeczytano: 267 razy

Gazeta.pl zaprasza marketerów do wirtualnej podróży, podczas której eksperci będą rozmawiać o wyzwaniach stojących przed branżą motoryzacyjną oraz o tym, jak budować skuteczną komunikację na nowe czasy – wszystko w ramach bezpłatnego spotkania online Moto Journey 2021. Wydarzenie rozpocznie się w czwartek, 27 maja br. o godzinie 11.00.

26.05.2021 | przeczytano: 304 razy
Internetowa ścieżka zakupowa a pandemia

Wiemy już, że lockdown i kryzys związany z pandemią miały wpływ na zakupy online – wielu użytkowników, w tym ludzi ze starszych grup wiekowych, przekonało się do tej formy zakupów i zmieniło swoją ścieżkę zakupową. Jak jednak wygląda jej początek, a gdzie kończymy nasze zakupy?

12.01.2021 | przeczytano: 722 razy
Tradycyjna telewizja w odwrocie

Już 74 proc. polskich internautów płaci za treści VOD, podczas gdy pod koniec 2019 roku ten odsetek wynosił 68 proc., a jeszcze rok wcześniej 44 proc. – wynika z raportu IRCenter. Wideo na żądanie i serwisy streamingowe w coraz większym stopniu wypierają tradycyjną telewizję, a ich szybko rosnącą popularność odzwierciedlają przyrosty liczby użytkowników. Mocno sprzyja im też pandemia. – W przyszłości rola telewizji zostanie ograniczona do newsów i transmisji wydarzeń sportowych czy ważnych społecznie – podkreśla Maciej Kowalski z Blackburst.

11.01.2021 | przeczytano: 423 razy
8 na 10 internautów łączy oglądanie TV z przeglądaniem smartfona

Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu telewizji poświęcamy innemu urządzeniu. Najczęściej jest nim smartfon, na którym sprawdzamy e-maila bądź media społecznościowe, okazjonalnie dokonując zakupu produktów czy usług zauważonych w telewizji. Zjawisko multiscreeingu ma jednak coraz większe przełożenie na reklamę i marketing.

25.02.2019 | przeczytano: 300 razy
Jak ominąć RODO w personalizowanej reklamie OOH

Jak wynika z badania firmy Nielsen, reklama DOOH, pozwala skuteczniej dotrzeć do odbiorców niż telewizja czy portale społecznościowe. O tym, że firmy zaczynają dostrzegać potencjał reklamy zewnętrznej w wymiarze cyfrowym świadczą także analizy agencji Starcom. Wskazują one na stale rosnącą wartość rynku reklamy OOH w Polsce, która w pierwszym kwartale 2018 roku wzrosła o 2,4] proc., czyli o 2,4 miliona złotych. Mimo wzrostów, jednym z elementów hamujących dynamiczny rozwój branży jest nowe rozporządzenie RODO, które ogranicza swobodne wykorzystanie danych osobowych, w tym danych lokalizacyjnych.  

25.10.2018 | przeczytano: 795 razy
Tchibo: Projekt Plaża 2018

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN.  Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Na plażujące rodziny, oprócz najwyższej jakości kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów czekała moc atrakcji i warsztatów, które poprowadziły znane i lubiane rodziny gwiazd dużego ekranu – m.in. Natalia Kukulska z mężem Michałem Dabrówką, Edyta i Cezary Pazurowie, Dominika Grosicka z dziećmi oraz Olga Borys z Wojtkiem Majchrzakiem i córką Mirą.

29.08.2018 | przeczytano: 1510 razy
Social media w biznesie - bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Według raportu IRCenter, aż 90 proc. polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych. Jak wykorzystać ich potencjał w swoim biznesie? W jaki sposób dobrać odpowiedni kanał oraz jakim językiem się posługiwać, aby trafić do dużego grona odbiorców? Już w najbliższy czwartek, 17 maja o godzinie 19:00, w łódzkim Idea Hub, opowie o tym Paulina Kaczmarek, specjalistka ds. komunikacji w Fundacji JiM.

14.05.2018 | przeczytano: 664 razy
Wzrosła sprzedaż „Wprost” i „Do Rzeczy”

O 6 proc. wzrosła w październiku sprzedaż tygodnika „Wprost” w porównaniu z wrześniem. Dane ZKDP potwierdzają również wzrost sprzedaży tygodnika „Do Rzeczy” – o 4 proc. w porównaniu do września. Wzrosło również rozpowszechnienie płatne razem obu tygodników wydawanych przez Grupę PMPG Polskie Media

20.12.2017 | przeczytano: 577 razy
Fibaro rusza z kampanią reklamową „Twój dom, Twoja wyobraźnia”

6 listopada rozpocznie się kampania reklamowa „Twój dom, Twoja wyobraźnia” marki FIBARO, polskiego producenta rozwiązań smart home. Jej głównym celem jest budowanie świadomości rozwiązań inteligentnego domu oraz wskazanie potrzeb jakie może on zaspokajać.

06.11.2017 | przeczytano: 690 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764