logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iggy Pop: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Janusz Palikot w poszukiwaniu najlepszych polskich marek

Janusz Palikot w roli Janusza Marketingu planuje stworzyć społeczność ambitnych przedsiębiorców i zostać mentorem biznesowym. Z najlepszymi podejmie współpracę.

21.09.2022 | przeczytano: 914 razy
Value Media i Labcon wspierają kampanię Browaru Tenczynek

Browar Tenczynek wystartował z nową kampanią piwa Marakuja pod hasłem #NieWstydźSię, a jej twarzą został Iggy Pop!  Za planowanie, strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kreacja oraz PR są po stronie agencji kreatywnej Labcon. Obie spółki należą do Group One.

29.03.2021 | przeczytano: 1317 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja

Iggy Pop nazywany „ojcem chrzestnym” punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Legendarny utwór „Passanger” pomoże łamać stereotypu związane z piwami smakowymi. Marakuja to kolejny produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA wprowadzany na rynek, po sukcesie BUHa.  

26.03.2021 | przeczytano: 2225 razy (komentarzy: 15)
Konkurs Otwarty Sony World Photography Awards 2020 - ogłoszono zwycięzcówZobacz fotorelację

World Photography Organisation ogłosiło zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2020, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z 2019 r.

20.04.2020 | przeczytano: 1610 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764