Sport.pl, „Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM będą relacjonować dla swoich odbiorców Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu. Dla fanów sportu media Agory przygotowują specjalne strony, internetowe relacje na żywo oraz audycje radiowe i serwisy informacyjne. Multimedialne materiały z Korei Południowej przesyłać będzie trzech korespondentów - Paweł Wilkowicz, Dariusz Wołowski i Kuba Atys.
08.02.2018 | przeczytano: 531 razyAgencja mediowa Starcom, przed rozpoczęciem Zimowych Igrzysk Olimpijskich (ZIO) w Pjongczang, zbadała znajomość oficjalnych partnerów całego wydarzenia oraz sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego. W obu przypadkach najwyższe wskazania w badaniu świadomości spontanicznej uzyskały marki Orlen i 4F.
08.02.2018 | przeczytano: 2037 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |