logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikona: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Google: Rok w wyszukiwarce – zestawienie haseł zyskujących popularność

Tematy polityczne, w szczególności hasła związane z wyborami parlamentarnymi, zdominowały tegoroczne zestawienie Rok w wyszukiwarce. Polki i Polacy wyszukiwali również informacje o konflikcie izraelsko-palestyńskim. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się filmy Oppenheimer i Barbie, z których ostatecznie to ten pierwszy zajął pierwsze miejsce na liście filmowej, a podium zamknęła Zielona granica Agnieszki Holland. Nie zabrakło również pytań o popularnego burgera, bambika i… o to, co robi marszałek sejmu.

11.12.2023 | przeczytano: 362 razy
Smolasty i Tarczyński startują z dużą kampanią

Ikona popkultury i polski love brand łączą siły. Kampania realizująca strategię „Wszyscy są parówkożercy” właśnie ruszyła w internecie. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek. Nowa kampania to nie tylko zaskakujące spoty, ale też szereg aktywności w social mediach oraz angażujące niespodzianki.

07.09.2023 | przeczytano: 641 razy
Historia z czułkami, czyli 78 urodziny magazynu dla dzieci „Świerszczyk”

Ikona polskiego czasopisma dla dzieci, „Świerszczyk”, w tym roku świętuje 78 lat obecności na rynku. Od momentu swojego debiutu w 1945 roku magazyn zdobył serca dzieci i ich rodziców, stając się nieodłącznym elementem dzieciństwa wielu pokoleń. Przez lata na jego łamach publikowali najwybitniejsi twórcy literatury dziecięcej i najlepsi polscy ilustratorzy m.in. Wanda Chotomska, Stanisław Grochowiak, Ludwik Jerzy Kern, Maria Kownacka, Danuta Wawiłow, Bohdan Butenko, Jerzy Flisak, Józef Wilkoń, Grzegorz Wasowski. Z okazji kolejnych urodzin redakcja „Świerszczyka” prezentuje najciekawsze okładki z ośmiu dekad istnienia pisma.

19.05.2023 | przeczytano: 525 razy
Konkurs na projekt i wykonanie muralu Zbigniewa Wodeckiego

Opolska trasa „Muzycznych murali” wzbogaci się o nowe dzieło przedstawiające Zbigniewa Wodeckiego, jednego z najważniejszych artystów związanych z Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki w Opolu. A okazja ku temu jest szczególna, ponieważ opolski festiwal obchodzi w tym roku Jubileusz 60-lecia.

16.03.2023 | przeczytano: 901 razy
Asus Polska z kampanią #Rog4creators dla młodych twórców

Trwa kampania #ROG4Creators realizowana przez polski oddział firmy ASUS. To już 4. odsłona kreatywnej akcji tej marki skierowanej do twórców różnych branż, którzy łączą kreatywność oraz zamiłowanie do gier. Tym razem skierowana jest do animatorów, ilustratorów i grafików. Kampania promowana jest wielokanałowo. Wsparli ją znani ambasadorzy, influencerzy, powstały spoty video, ruszyła kampania mediowa. W jej ramach powstały dwa bezpłatne konkursy, w których do wygrania jest nowoczesny sprzęt, szkolenia i vouchery. Kampania jest wizerunkowa i ma być wkładem marki dla rozwoju młodych i kreatywnych osób z Polski. 

11.08.2022 | przeczytano: 953 razy
Ruszyła kampania #Rog4Creators od Asus

Akcja #ROG4Creators marki ASUS Republic of Gamers, to kampania skierowana do młodych twórców, muzyków, producentów i osób kreatywnych. Ambasadorami zostali artyści i producenci: Natalia Zamilska i RAU Performance. W specjalnych wywiadach inspirują, zdradzają szczegóły dot. swojej twórczości, życia oraz zachęcają do udziału w akcji. W jej ramach ruszyły kreatywne konkursy, działania z influencerami, spoty wideo oraz kampanie mediowe. Za koncepcję, produkcję i realizację odpowiada agencja Neon Shake.

10.06.2021 | przeczytano: 641 razy
ING: „Robimy swoje, tylko inaczej”

Nawet niepewne czasy nie zatrzymały Polaków. Nadal robimy swoje, tylko inaczej. ING Bank Śląski w nowej kampanii pokazuje, że działanie to nasza cecha wyróżniająca. Jednocześnie podpowiada, że łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse.

22.06.2020 | przeczytano: 666 razy
Pilsner Urquell z nową kampanią reklamową

Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, podkreśla oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie.

18.03.2020 | przeczytano: 1673 razy
„Valeheinz” - Nieoczywisty duet z okazji walentynek

Osoby zakochane jednocześnie w słodkościach i w wytrawnych smakach nie muszą wybierać, z którym z nich spędzić Walentynki – Heinz we współpracy z Fortnum & Mason, kultową manufakturą czekolady, przygotował propozycję, która zadowoli najwybredniejszych smakoszy.

13.02.2020 | przeczytano: 695 razy
Wyborowa w nowej butelce jako ikona spotkań

Tej jesieni na rynku pojawi się Polska Wódka Wyborowa w zupełnie nowej odsłonie. W związku z premierą nowego designu marki Wyborowa powstał projekt „Ikona spotkań w nowej butelce”, w ramach którego marka opowiada o symbolach, które w naturalny sposób nawiązują do polskiej kultury i celebracji spotkań. Ambasadorem kampanii jest aktor, Maciej Zakościelny, którego można zobaczyć w najnowszym spocie marki.

23.09.2019 | przeczytano: 2035 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764