logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imagination Day: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Podsumowanie konferencji Imagination Day

W czasie konferencji Imagination Day 9, 3 grudnia br., uczestnicy dowiedzieli się jak na kreatywność oraz na obecne trendy w marketingu patrzą międzynarodowi eksperci. Choć nadążanie za nowymi narzędziami jest istotne, to uchwycenie tego, co naprawdę jest skuteczne powinno iść w parze z impactem społecznym. Współczesnemu odbiorcy nie wystarczy wyłącznie promocja produktu, ważne jest przekazywanie idei, dobrze dopasowana rozrywka, a jej formy powinny być oderwane od dotychczas znanych nam schematów.

09.12.2019 | przeczytano: 366 razy
Już 3 grudnia odbędzie się Imagination Day 2019

Szukając inspiracji, możliwości rozwoju i poszerzenia własnych horyzontów, nie można pominąć tego wydarzenia. Konferencja Imagination Day obędzie się już po raz 9. w Warszawie. Głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

29.11.2019 | przeczytano: 398 razy
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży

Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

22.07.2019 | przeczytano: 695 razy
Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim

Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.

23.02.2018 | przeczytano: 771 razy
7 edycja Imagination Day: Konferencja i kinowe pokazy najlepszych reklam

Imagination Day to całodzienna konferencja, podczas której eksperci, artyści i twórcy z całego świata dzielą się z publicznością swoim doświadczeniem. Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który pokazywany jest w czterech różnych miastach Polski.

19.11.2017 | przeczytano: 578 razy
Fotolia: Porady fotograficzne współtwórców kolekcji „Disconnect”

Co jest najważniejsze w pracy fotografa, jak zrobić dobre zdjęcie, na czym polega koncepcja storytellingu – na te i inne pytania odpowiadają Sonia Szóstak, Brice Portolano i Arnaud Montagard, współautorzy kolekcji „Disconnect”. Bank zdjęć Fotolia by Adobe zaprasza do obejrzenia wideo z poradami trójki młodych fotografów.

07.12.2016 | przeczytano: 600 razy
Projekt „Disconnect” na Imagination Day – relacja

Szósta edycja Imagination Day Cannes Lions za nami. Wydarzenie, w którym uczestniczyło ponad 800 osób, otworzyła prelekcja trójki młodych fotografów współpracujących z bankiem zdjęć Fotolia by Adobe

14.11.2016 | przeczytano: 670 razy
Projekt „Disconnect” banku zdjęć Fotolia by Adobe na Imagination Day

Zbliża się szósta edycja Imagination Day – wydarzenia, które inspiruje ludzi do twórczego myślenia. W jego ramach, już 8 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, Fotolia by Adobe zaprezentuje swój projekt fotograficzny pn. „Disconnect”.

02.11.2016 | przeczytano: 399 razy

Podczas mającego miejsce 30 października Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. W nagrodę wyjadą oni na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w dniach 1-3 grudnia w Helsinkach. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Young Creatives Integrated weźmie udział w międzynarodowym finale konkursu.

31.10.2014 | przeczytano: 1879 razy
Cannes Lions Imagination Day 4 – już 30 października 2014

Cannes Lions Imagination Day 4 to kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami branży kreatywnej oraz najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria w ciągu dnia i wieczorny pokaz Cannes Lions. Wydarzenie cieszy ogromną popularnością – bilety na seminaria zostały już wyprzedane! Można jeszcze kupić wejściówki na pokazy Cannes Lions odbywające się w 7 miastach Polski.

27.10.2014 | przeczytano: 1253 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764