logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Immersion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Już w 2021 roku Newzoo[1] w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie jednym z wiodących kierunków w najbliższych latach. Najnowsze dane zebrane przez J.P.Morgan[2] wskazują na rosnące możliwości dla rozwoju metaversum i inwestycji w tym świecie.  Co roku 54 miliardów dolarów  wydawanych jest na dobra wirtualne, w tym „skórki” (dzięki nim gracz może dostosować swoje wyposażenie w rozgrywce) i dodatkowe życia, czyli blisko 2 razy więcej niż na muzykę. Około 60 miliardów wiadomości wysyłanych jest dziennie w grze Roblox. Gra Second Life osiągnęła około 650 milionów dolarów PKB, a w 2020 roku 80 milionów dolarów zostało wypłacone rezydentom gry na różnego rodzaju wirtualne dobra i usługi. Republic Realm nabyło parcelę w grze Decentraland za 913 tysięcy dolarów i tworzy tam dzielnicę handlową inspirowaną japońską dzielnicą Harajuku. Zatem, czym jest metaverse i dlaczego marketerzy powinni tam kierować swoje działania? Na te i inne pytania odpowiadają eksperci z Mobiem Polska.

20.04.2022 | przeczytano: 893 razy
Polskie firmy VR przodują na liście najlepszych na świecie

Rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości zyskują w Polsce na popularności. Narzędzia VR coraz częściej wykorzystywane są nie tylko w grach, lecz także w biurach architektonicznych czy firmach meblowych. Polskie firmy eksperymentują z nowatorskimi narzędziami i uczestniczą w realizacji projektów VR, które cieszą się globalną popularnością.

19.08.2019 | przeczytano: 1458 razy
Startup z Warszawy stworzył aplikację dla Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku

Amerykanie chętnie zanurzają się w wirtualnym świecie, zwłaszcza tym powstającym na Warszawskim Ursynowie. Immersion, polski startup tworzący gry oraz aplikacje VR (virtual reality) i AR (augmented reality) dla klientów na całym świecie, teraz wgryza się w Wielkie Jabłko. Stworzyli aplikację VR dla wystawy w Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku, która dzięki specjalnym goglom pozwala ożywić tyranozaura.  

29.03.2019 | przeczytano: 600 razy
Rośnie rynek trójwymiarowych aplikacji

Przybywa firm oferujących rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości. Trójwymiarowe aplikacje, które obrazują rzeczywistość, zamawiają firmy deweloperskie, przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, a nawet urzędy. Polska znajduje się w czołówce krajów tworzących takie rozwiązania.

28.08.2015 | przeczytano: 872 razy
Wirtualny spacer po starożytnych Pompejach

W kwietniu na Stadionie Narodowym w Warszawie otwarta zostanie niezwykła wystawa „Pompeje. Życie w cieniu wulkanu”. Głównym sponsorem i partnerem technologicznym wirtualnej ekspozycji jest Samsung Electronics Polska. Oprócz zdobycia wiedza o historii słynnego miasta, zwiedzający będą mieli okazję poznać z bliska najnowsze urządzenia firmy Samsung.

09.04.2015 | przeczytano: 891 razy
Wirtualna rzeczywistość wkracza na rynek reklamy

Wirtualna rzeczywistość zyskała na znaczeniu wraz z głośnym ostatnio zakupem za 2 mld dolarów firmy Oculus przez Facebooka. Nowa komunikacja z klientem przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości ma przypominać rewolucję technologiczną, jaka miała miejsce na rynku telefonii komórkowej podczas wprowadzaniu smartfonów.

11.03.2015 | przeczytano: 492 razy
Adv.pl wspiera kampanię KRBRD ''Prędkość zabija – włącz myślenie''

Adv.pl – agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV – przygotowała innowacyjną aplikację wspierającą akcję Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD). Projekt realizowany był w ramach kampanii „Prędkość zabija – włącz myslenie”. Rozwiązanie „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” – oparta na technologii Augmented Reality – pozwala na realistyczne pokazanie obrazu twarzy po wypadku.

29.07.2011 | przeczytano: 2088 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764