logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

InPost: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 93
Krajobraz polskiego e-commerce po upadku wszystko.pl

W połowie lutego gruchnęła wiadomość o końcu serwisu wszystko.pl. Platforma stworzona przez giganta informatycznego Comarch, miała rywalizować z Allegro, ale na rynku przetrwała zaledwie siedem miesięcy. Sprzedawcy stracili zatem jeden z kanałów dotarcia do klientów. O kolejne jest trudno, bo wielkie marketplace’y jak Allegro, Temu czy Amazon mają niemal nieograniczone budżety reklamowe. Jak zatem szukać nowych klientów i choć trochę uniezależnić się od dyktatu największych? Pomóc mogą rozwiązania oparte o AI oraz ekspansja zagraniczna. 

21.02.2024 | przeczytano: 634 razy
TVN uruchamia e-sklep

6 grudnia TVN Warner Bros. Discovery otworzył oficjalny sklep TVN – platformę zakupową, dostępną pod adresem sklep.tvn.pl. W fazie pilotażowej e-sklep zaoferuje unikatową kolekcję wysokiej jakości produktów związanych z Dzień Dobry TVN – najpopularniejszym programem śniadaniowym w Polsce. Limitowaną linię artykułów będzie można zakupić za pomocą dwóch form płatności – przelewem online oraz BLKIEM. Wyłącznym partnerem logistycznym oficjalnego sklepu TVN jest InPost. TVN Warner Bros. Discovery rozwija portfolio rozwiązań digitalowych w ramach wewnętrznego projektu “Digital Incubator”.

12.12.2023 | przeczytano: 576 razy
Kampania „Stop samobójstwom - życie ma sens”

Co 40 sekund ktoś na świecie próbuje odebrać sobie życie, a liczba prób samobójczych podejmowanych przez nastolatków wzrosła od wybuchu pandemii o 150% – wynika z danych Światowej Organizacji Zdrowia i Komendy Głównej Policji. W odpowiedzi na zatrważające statystyki Fundacja „Terapia to NIE wstyd” po raz czwarty organizuje bezpłatną pomoc psychologiczną na ulicach wielu miast. Wyróżnikiem kampanii jest Terapiobus – mobilny gabinet terapeutyczny. Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem "STOP SAMOBÓJSTWOM - życie ma SENS". Akcja będzie miała miejsce 10 września, w Światowy Dzień Przeciwdziałania Samobójstwom, jednocześnie w 10 miastach, a łącznie we wrześniu w 20 miastach Polski. Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym Ministerstwa Zdrowia oraz Prezydenta Miasta Warszawy.

08.09.2023 | przeczytano: 386 razy
OLX z nową kampanią promującą przesyłki

"Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce". Tak brzmi hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, która ma budować świadomość przesyłek i zachęcać do obrotu towarami z drugiej ręki.

01.09.2023 | przeczytano: 746 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 859 razy
Rusza kolejna edycja PR Wings

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.

27.06.2023 | przeczytano: 693 razy
Tylko 6%% użytkowników smartfonów nie korzysta z aplikacji zakupowych

Jak informuje Spicy Mobile, jedynie 6% użytkowników smartfonów nie ma zainstalowanej na swoim telefonie ani jednej aplikacji handlowej. Według Tomasza Kąkola, eksperta w zakresie marketingu mobilnego, to znak naszych czasów – konsumenci szukają spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i coraz częściej sięgają po oferujące im to aplikacje mobilne.

27.06.2023 | przeczytano: 596 razy
Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”

Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24 kwietnia odsłonięty został mural o powierzchni ponad 175 m2, umiejscowiony w jednym z kluczowych punktów przesiadkowych stolicy – przy stacji Metro Politechnika.

02.06.2023 | przeczytano: 679 razy
Trzecia część serii komiksów Artura Kurasińskiego - świat e-commerce

To już trzecia odsłona komiksu Róża, a co chcesz wiedzieć?, którego bohaterki, Róża i Malina, niezwykle ciekawe wszystkiego, co związane z technologią, poznają zasady funkcjonowania cyfrowej rzeczywistości. Tym razem wyruszają one w podróż do świata e-commerce, gdzie czekają na nie niezwykłe przygody, ale i spora dawka edukacji o bezpiecznych zakupach w Internecie. Trzecia edycja komiksu powstała we współpracy z partnerami merytorycznymi, których domeną jest e-commerce: CCC, Izba Gospodarki Elektronicznej oraz InPost.

31.05.2023 | przeczytano: 539 razy

18 maja w Zamku Ujazdowskim odbyła się finałowa Gala 2. edycji rankingu Best Brands Poland, podczas której poznaliśmy najsilniejsze marki na polskim rynku, wybrane głosem 7,5 tys. konsumentów.  Wśród laureatów, którzy otrzymali „Oskary Marketingu” w 6. kategoriach badania, znaleźli się: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) oraz JBL.

26.05.2023 | przeczytano: 507 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 93)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764