logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infinity Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Anna Górka na stanowisku New Business Director w agencji Adsone

Anna Górka w strukturze adsONE obejmie stanowisko New Business Directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.

04.06.2020 | przeczytano: 981 razy

„Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy” - pod takim sloganem zostanie zrealizowana kampania informacyjno-promocyjna europejskich jabłek na rynku ZEA. W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity Media.

10.04.2019 | przeczytano: 573 razy
Infinity Media dla marki Fervex

Dom mediowy Infinity Media od 1 stycznia realizuje kampanię telewizyjną leku Fervex dla A&D Pharma Poland. Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę w TV oraz platformę VOD.

04.02.2019 | przeczytano: 1998 razy
Karolina Gontarz zasiliła szeregi Infinity Media

Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.

23.01.2019 | przeczytano: 543 razy
Infinity Media kontynuuje współpracę z Travelplanet.pl

Dom mediowy Infinity Media rozpoczął kolejny rok współpracy z serwisem Travelplanet.pl, który w jednym miejscu skupia ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży.

22.01.2019 | przeczytano: 759 razy
Infinity Media z tytułem Diament Forbesa 2018

Infinity Media, warszawski niezależny dom mediowy, otrzymał tytuł Diament Forbes 2018 przyznawany najszybciej rozwijającym się firmom na polskim rynku.

25.06.2018 | przeczytano: 412 razy
Fervex i Schulz znowu razem w kampanii „Podaj dalej”

Na polski rynek powraca Fervex Junior w zupełnie nowym smaku i bez dodatku cukru. A&D Pharma Poland, dystrybutor marki Fervex, wystartował właśnie z kampanią całej marki w czołowych stacjach telewizyjnych. Agencja Schulz brand friendly opracowała adaptację stworzonej wcześniej reklamy. Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.

16.10.2017 | przeczytano: 568 razy
Moya zmienia promocyjne standardy

Drugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła zaskakująca kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” jest idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.

09.10.2017 | przeczytano: 687 razy

Dom mediowy Infinity Media od bieżącego sezonu realizuje kampanię telewizyjną dla A&D Pharma Poland. Zintegrowane działania mediowe obejmą reklamę w TV oraz Internecie i rozpoczęły się w połowie września 2017 roku.

03.10.2017 | przeczytano: 478 razy
Infinity Media dla OSM Piątnica

Wraz z końcem sierpnia ruszył kolejny etap kampanii produktów OSM Piątnica. Tym razem promowana jest linia jogurtów VITA-MINKI.

04.09.2017 | przeczytano: 642 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764