logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Infobip: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42

Infobip dodał Instagram Messaging do szerokiego portfolio kanałów dostępnych za pośrednictwem globalnej oferty Communications-Platform-as-a-Service.

05.07.2021 | przeczytano: 440 razy

Infobip, firma specjalizująca się w globalnej komunikacji w chmurze, uruchomiła „Moments” – kompleksowe  rozwiązanie do automatyzacji komunikacji omnichannel, umożliwiające markom lepsze zrozumienie i dotarcie do konsumenta w erze postępującej cyfryzacji. „Moments” w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS czy RCS, pozwalając firmie na zaawansowaną personalizację kontaktu z klientem.

07.12.2020 | przeczytano: 344 razy

Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip

10.07.2020 | przeczytano: 368 razy

Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi na te potrzeby wprowadzi w maju do swojego portfolio rozwiązanie Conversations , skupiające w ramach jednej platformy szerokie możliwości komunikacji wielokanałowej oraz zaawansowaną analitykę danych marketingowych.

15.04.2020 | przeczytano: 336 razy

WhatsApp, jedna z najpopularniejszych aplikacji komunikacyjnych na świecie z ponad 2 miliardami aktywnych użytkowników, dzięki wprowadzeniu WhatsApp Business otwiera się na komunikację biznesową – między marką a jej klientami. Infobip jest partnerem WhatsApp w tym przedsięwzięciu i oficjalnym dostawcą tej usługi dla klienta biznesowego. Z jego inicjatywy odbędzie się w II kwartale 2020 r. specjalny warsztat prezentujący wszystkie praktyczne funkcjonalności nowego rozwiązania dla biznesu.

13.03.2020 | przeczytano: 500 razy
Jak promować aplikację mobilną i utrzymać zaangażowanie użytkowników?

Według analityków eMarketer, korzystając ze smartfonów ludzie spędzają nawet 90 procent czasu używając aplikacji mobilnych zainstalowanych na smartfonach. Liczba ich pobrań w AppStore i Google Play stale rośnie i jak ustalili eksperci z firmy Statista do 2021 roku osiągnie poziom 258 miliardów. To przełoży się na znaczący wzrost przychodów firm, które tworzą aplikacje. Ten tort w 2020 roku ma być wart nawet 189 miliardów dolarów. Tyle właśnie mają wydać użytkownicy smartfonów na aplikacje oraz zakupy dokonywane w jej ramach.

20.05.2019 | przeczytano: 874 razy
Jak wypromować aplikację mobilną i utrzymać zaangażowanie jej użytkowników?

Według analityków eMarketer, korzystając ze smartfonów ludzie spędzają nawet 90 procent czasu używając aplikacji mobilnych zainstalowanych na smartfonach. Liczba ich pobrań w AppStore i Google Play stale rośnie i jak ustalili eksperci z firmy Statista do 2021 roku osiągnie poziom 258 miliardów. To przełoży się na znaczący wzrost przychodów firm, które tworzą aplikacje. Ten tort w 2020 roku ma być wart nawet 189 miliardów dolarów. Tyle właśnie mają wydać użytkownicy smartfonów na aplikacje oraz zakupy dokonywane w jej ramach.

16.05.2019 | przeczytano: 663 razy
Jak mobilne aplikacje mogą pomóc wygrać serca klientów w Walentynki?

Walentynki to od wielu lat jedno z największych wydarzeń w handlu detalicznym. Dla handlowców to świetna okazja, aby podkręcić obroty po sezonie wyprzedaży. W tym szczególnym okresie nawet najbardziej doświadczeni sprzedawcy będą potrzebowali nerwów ze stali, refleksu oraz pragmatycznego podejścia, aby sprawnie przełożyć romantyczne bicie serc na liczbę gwarantowanych dostaw. Co ważne, powinny one uszczęśliwić zakochanych na tyle, żeby chcieli powtórzyć podobne zakupy w kolejnym roku – pisze Kamila Górna, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip specjalizującej się w komunikacji mobilnej.

11.02.2019 | przeczytano: 555 razy
RODO, Whatsapp, RCS - za nami ciekawy rok w komunikacji mobilnej

Za nami 2018 rok, który dla komunikacji mobilnej był bardzo ciekawy. Do najważniejszych wydarzeń mijających 12 miesięcy z pewnością należy wprowadzenie RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, a także udostępnienie WhatsApp API. Komunikacja mobilna zdecydowanie zmienia się i ewoluuje, dlatego spodziewam się, że w 2019 roku będziemy świadkami dalszego rozwoju modelu A2P (application-to-person), w którym komunikaty do odbiorców wysyłane są za pośrednictwem systemu informatycznego – pisze Kamila Górna, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip specjalizującej się w komunikacji mobilnej.

14.01.2019 | przeczytano: 813 razy
Verizon wkrótce wdroży RCS. Czy SMS-y odejdą do lamusa?

Amerykańska sieć telefonii komórkowej Verizon właśnie zapowiedziała, że na początku 2019 roku wprowadzi nowy standard komunikacji – Rich Communication Suite (RCS). To konkurencja dla SMS-ów i komunikatorów mobilnych ponieważ umożliwi przesyłanie m.in. wysokiej jakości zdjęć, filmów, animacji i grafik bezpośrednio na numer telefonu odbiorcy. Korzystanie z usługi nie będzie wiązało się zakładaniem oddzielnych kont lub instalowania aplikacji. Usługa będzie działała dokładnie w taki sam sposób, jak dzisiaj SMS-y.

20.11.2018 | przeczytano: 563 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764