logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ingka Centre: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Wola Park w nowej kampanii radzi jak zdrowo i ekologicznie wejść w nowy rok

Wola Park w nowej kampanii zachęca do podjęcia eko-postanowień, a także zadbania o siebie i o planetę. Hasłem „A teraz coś dla siebie” zaprasza klientów do dokonania zakupów tym razem nie dla bliskich, a dla siebie, oferując im do końca lutego atrakcyjne promocje i inspiracje. Na odwiedzających czekać będą warsztaty edukacyjne we Współdzielniku oraz kolejna edycja wyprzedaży garażowej 22 stycznia br., na której będzie można sprzedać m.in. nietrafione prezenty świąteczne.

19.01.2022 | przeczytano: 139 razy
Wola Park: kampania „Dwa razy więcej radości w te Święta”

W tym roku klienci Wola Parku będą mieli dwa razy więcej powodów do radości. W ramach trwającej właśnie kampanii świątecznej na odwiedzających czekać będzie dwa razy więcej atrakcji, w tym kolędowanie z Teatrem Katarynka, spotkania z Mikołajem, dwa razy większy Jarmark Świąteczny oraz ekologiczne warsztaty we Współdzielniku. Dodatkowo, Wola Park wspólnie z klientami przygotuje 200 paczek dla warszawskich seniorów, które trafią do Fundacji Senior w Koronie. Zbiórka prezentów potrwa od 11 do 19 grudnia.

10.12.2021 | przeczytano: 239 razy

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z GfK od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu Digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.

25.11.2021 | przeczytano: 243 razy
Wola Park w Black Friday zachęca klientów do zrównoważonej konsumpcji kampanią „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”

Wola Park od lat udowadnia, że działalność centrum handlowego może iść w parze z namawianiem klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji. Z okazji tegorocznego Black Friday Wola Park uruchamia drugą edycję kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, a podczas niej m.in. wyprzedaż garażową, warsztaty z renowacji butów z WoshWosh, czy zbiórkę używanej odzieży we współpracy z Ubrania Do Oddania, z której dochód zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Ocalenie.

24.11.2021 | przeczytano: 299 razy
Wzmocnienia w Grupie Komunikacja Plus

Z początkiem kwietnia Anna Simon (Drewniak) została nowym Managing Director Komunikcji+PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Simon jest odpowiedzialna za  bieżące zarządzanie i rozwój trzech obszarów merytorycznych agencji: komunikacji korporacyjnej, Social Media i Tech&Consumer. Anna Knowska, wcześniej zarządzająca pionem PR w grupie, awansowała na Group Consulting Director i zajmie się m.in. standardami Client Services oraz opieką nad strategicznymi projektami zintegrowanymi GK+.

10.05.2021 | przeczytano: 401 razy
Ingka Centres rusza z nową kampanią „Wiosenna Lekkość Rzeczy”

Wyprodukowanie jednej koszulki wymaga zużycia nawet 2500 litrów wody, czyli tyle ile jeden człowiek mógłby wypić przez 3 lata. Dlatego tak ważne jest przemyślane kupowanie nowych ubrań oraz świadomość z jakich materiałów zostały wykonane i czy będą pasowały do innych, które już są w naszej szafie. W celu ułatwienia klientom decyzji zakupowych, obiekty należące do Ingka Centres – Aleja Bielany w Wrocławiu, Port Łódź w Łodzi, Wola Park w Warszawie i Park Handlowy Matarnia w Gdańsku – zorganizowały kampanię „Wiosenna Lekkość Rzeczy”, która rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca miesiąca. Do akcji zaproszone zostały trzy twórczynie internetowe: Sara Ferreira, Magdalena Kostyszyn oraz Aleksandra Radomska.

02.03.2021 | przeczytano: 477 razy
Moc świątecznych atrakcji dla dzieci i dorosłych w Wola Parku

Spersonalizowany film od Świętego Mikołaja dla każdego dziecka, śnieg z armatki, wspólne kolędowanie, świąteczne iluminacje oraz 17-metrowa choinka – te i inne atrakcje czekają na wszystkich chętnych na terenie warszawskiego Wola Parku. Aktywności zaplanowane są do 23 grudnia, a najwięcej z nich odbędzie się już w najbliższy weekend – 19 i 20 grudnia. Tegoroczna świąteczna kampania Wola Parku realizowana jest pod hasłem „Magiczne, mimo wszystko”.

17.12.2020 | przeczytano: 401 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764