logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Initiative: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 357
IPG Mediabrands: globalne centrum kompetencyjne grupy w Polsce

IPG Mediabrands inwestuje w dalszy rozwój swojej oferty w zakresie customer intelligence i marketingu opartego na danych. Grupa, do której należą agencje mediowe Initiative i UM oraz agencja performance marketingu KINESSO, włączyła do swoich struktur w Polsce zespół Acxiom, globalnej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu danymi i dostarczaniu rozwiązań opartych na danych, wspierających klientów w osiąganiu lepszych wyników biznesowych. Efektem jest znaczące wzmocnienie kompetencji i możliwości IPG Mediabrands w zakresie analityki, technologii i wykorzystania danych do podejmowania decyzji i optymalizacji działań marketingowych.

03.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 465 razy
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu

Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.

23.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 386 razy
Lody, które łączą - kampania Grycan

Grycan rozpoczął nową, szerokozasięgową kampanię pod hasłem „Lody, które łączą”, opowiadającą o wspólnych rodzinnych chwilach z lodami Grycan w roli głównej. Materiały promocyjne będą pojawiać się w telewizji i na ekranach kin, w kanałach Digital, OOH, punktach sprzedaży, a także prasie lifestylowej oraz na profilach twórców internetowych.

19.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 250 razy
Magdalena Różczka promuje cyfrowy kantor VeloBanku

Magdalena Różczka w nowym spocie VeloBanku wciela się w królową VeloWygody. Akcja rozgrywa się na ulicach Londynu, gdzie ambasadorka marki pomaga turystom wymieniać walutę w VeloKantorze. Spot, utrzymany w stylu filmów Wesa Andersona, można już zobaczyć w telewizji i internecie.

17.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 288 razy
Marzenia i plany, pożyczką i Różczka w kampanii VeloBanku

Zielona kanapa, amerykański sen oraz klimat Wesa Andersona z odrobiną inspiracji malarstwem Edwarda Hoppera. VeloBank rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową, promującą pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel. W roli głównej – Magdalena Różczka i przekaz, który nie pozostawia wątpliwości: wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze.

13.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 285 razy
Jedyne oryginalne... kampania marki Jeżyki

Z początkiem kwietnia br. marka Jeżyki wystartowała z nową kampanią 360°, promującą jedyne w swoim rodzaju ciastka Jeżyki. Komunikacja obejmuje telewizję, działania digitalowe, VOD, nośniki DOOH, mural w Warszawie oraz aktywacje z influencerami. Wszystko pod hasłem: „Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne”.

13.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 273 razy
Grześki ruszają w miasto z kampanią OOH i DOOH

Wraz z początkiem kwietnia marka Grześki wkroczyła do przestrzeni miejskiej z nową kampanią outdoorową. Pod hasłem „Każdy ma swoje Grzeszki” wafle pojawiły się na billboardach i ekranach w całej Polsce – zarówno w formacie statycznym, jak i animowanym. To kolejny krok w realizacji strategii 360°, która obejmuje również działania w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz współprace z influencerami.

05.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 350 razy
Kubota z nowym systemem identyfikacji wizualnej i kampanią

Polska marka obuwia, odzieży oraz akcesoriów zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Dotychczasowe logo kultowej Kuboty przeszło sporą metamorfozę i pojawiło się w najnowszej kampanii marketingowej.

31.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 606 razy
Kampania „Cooking with DANONE” nagrodzona

DANONE to nie tylko pyszne produkty, ale także inspirujące i innowacyjne miejsce, w którym łączą się różne doświadczenia i kompetencje. Udowadnia to kampania „Cooking with DANONE”, która podbiła serca pracowników, a także jury konkursu CEE Business Services Awards 2025.

16.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 468 razy
Initiative zdobywa budżet mediowy marki Reeva

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg marki Reeva i będzie odpowiadała za jej kompleksową obsługę mediową.

13.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 287 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 357)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764