logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Initiative: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 291

23 stycznia br. organizacja IAB Tech Lab, ogłosiła start projektu Green Initiative, który ma pomóc branży reklamowej w znaczącym obniżeniu emisji dwutlenku węgla poprzez optymalizację ścieżki dostaw.

27.01.2023 | przeczytano: 195 razy

Z badań przeprowadzonych przez IPSOS na zlecenie firmy Reckitt[1] wynika, że świadomość dotycząca infekcji górnych dróg oddechowych jest niewystarczająca i wymaga systemowych działań. Jedna czwarta badanych błędnie twierdzi, że infekcję wirusową należy zwalczać antybiotykami. Łykamy je niepotrzebnie, ponieważ wierzymy, że pozwolą nam szybko wrócić do zdrowia. W efekcie nie tylko osłabiamy organizm, ale również przyczyniamy się do zmniejszenia skuteczności antybiotyków w przyszłości.

21.11.2022 | przeczytano: 148 razy

Nikon ma przyjemność poinformować o ekspozycji modelu Nikon Z 9¹, specjalnie zwracając uwagę na nową funkcję zabezpieczeń, stworzoną we współpracy z organizacją Content Authenticity Initiative (CAI). Powstała po to, aby przeciwdziałać szerzeniu się dezinformacji, plagiatów i naruszeń praw autorskich.

20.10.2022 | przeczytano: 200 razy
#Krótkapiłka – rusza kampania telewizyjna Inpost

Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała wiele aktywności, w których zagrzewa i mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania telewizyjna, która łączy sportowe emocje z piłkarskimi umiejętnościami. Spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Akcja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do 2 godzin i udziału w wielkiej loterii InPost, która ruszyła 10 października. W zabawie loteryjnej użytkownicy InPost Mobile, mogą wygrać m.in. wyjazdy do Kataru, samochód marki Ford Mustang oraz miliony innych nagród.

20.10.2022 | przeczytano: 344 razy
Bloomberg Philanthropies Asphalt Art Initiative: granty na przekształcenie przestrzeni publicznych

Bloomberg Philanthropies ogłosiło, że 19 miast europejskich otrzyma granty od Asphalt Art Initiative w wysokości $25,000 na wykonanie projektów, które wykorzystują sztukę i design do poprawy bezpieczeństwa na ulicach i ich rewitalizacji. Rozszerzenie programu zostało ogłoszone podczas Bloomberg CityLab 2022, najważniejszego globalnego szczytu miast organizowanego wraz z Aspen Institute.

14.10.2022 | przeczytano: 489 razy
Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko

Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny drugiej odsłony kampanii realizuje agencja LiquidThread.

04.10.2022 | przeczytano: 449 razy
Nowa kampania marki Calperos

Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).

30.09.2022 | przeczytano: 352 razy
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem

24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.

30.09.2022 | przeczytano: 272 razy
Žatecký rozśmiesza „Českimi Filmikami” - nowy program z popularnymi stand-up’erami

Marka Žatecký wystartowała z kolejnym, pełnym uśmiechu programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. Nowe odcinki można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.

27.09.2022 | przeczytano: 350 razy
Lego z kontekstową kampanią Out-of-Home i precyzyjnym targetowaniem w gotowym produkcie AMS

W najnowszej kampanii OOH LEGO Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii. Kontekstowe kreacje i dobrane do nich punkty styku zwracają uwagę odbiorców, zapewniając dotarcie do grupy celowej i przekazując ideę marki.

07.09.2022 | przeczytano: 354 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 291)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764