logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inmobi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4

Firmy Meetrics i InMobi ogłosiły strategiczne partnerstwo, które ma na celu zwiększenie możliwości pomiarowych w obszarze marketingu mobilnego dla wszystkich zainteresowanych stron, czyli zarówno dla marketerów i domów mediowych, jak i wydawców.

01.07.2020 | przeczytano: 278 razy

Veovee – agencja digital marketingu, zostało wyłącznym partnerem globalnej sieci mobilnej Inmobi na rynek polski. Rozszerzona oferta agencji zawiera wszystkie produkty mobilne oferowane przez globalną sieć reklamową. Współpraca obejmuje zarówno zakres sprzedażowy, jak i technologiczny, dzięki czemu Veovee już teraz może oferować marketerom na lokalnym rynku rozwiązania w modelu bezpośrednim i programatycznym.

06.12.2018 | przeczytano: 748 razy
Nadeszła moda na sprytne zakupy – ruszyła modowa kampania serwisu Allegro

Nadchodzi jesień, a wraz z nią nowe trendy i modne kolekcje. Dzisiaj wystartowała nowa kampania Allegro, która swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, portale internetowe oraz tytuły prasowe. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowana została wyjątkowa, atrakcyjna cenowo oferta produktów markowych, m.in.: Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Cała akcja potrwa do końca października.

01.09.2014 | przeczytano: 1266 razy
3 x Moda w wiosennej kampanii serwisu Allegro

Wystartowała modowa kampania serwisu Allegro. W tym roku akcja została rozszerzona również o modę dziecięcą, biżuterię i dodatki. Allegro pokazuje jakie zmiany w modzie czekają nas w tym roku i podpowiada co należy obowiązkowo mieć w swojej garderobie. Jednocześnie w kwietniu ruszy konkurs z udziałem znanych blogerów modowych: Macademian Girl, Charlize Mystery oraz Mr. Vintage. Kampania będzie miała swoją odsłonę w prasie i internecie, a całość potrwa do 26 maja.

04.04.2013 | przeczytano: 1416 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764