logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inquiry: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Mimo trudnej sytuacji ekonomicznej, 64% Polaków planuje w tym roku przynajmniej kilkudniowy wyjazd wakacyjny, przeznaczając osobny budżet na wakacyjne zakupy realizowane w miejscu spędzania urlopu – średnio ok. 900 złotych w czasie jednego wyjazdu.

20.07.2022 | przeczytano: 387 razy

Nie tylko cena gra rolę? Nowe badania analityków Coveo wskazują, że coraz więcej klientów e-sklepów zwraca uwagę na jakość stron internetowych, na których robią zakupy. Ponad połowa konsumentów jest gotowa dopłacić do dodatkowych usług i wyższych standardów. Według badanych, zakupy online powinny być równie przyjemne, co te w sklepie stacjonarnym.

07.04.2022 | przeczytano: 334 razy
Intermarché wprowadza nową markę własną

Zdecydowana większość polskich konsumentów coraz chętniej wybiera produkty marek własnych – wynika z raportu przygotowanego przez agencję badawczą Inquiry w 2019 roku. Obserwując preferencje klientów oraz konsekwentnie realizując nową strategię sieć sklepów Intermarché wzbogaciła swoją ofertę handlową o nową markę własną. „Z sadów i pól” to nowoczesna marka obejmująca portfolio aż 47 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od sprawdzonych dostawców współpracujących z siecią od wielu lat i są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché.

04.07.2019 | przeczytano: 436 razy

Agencja badań rynku Inquiry ogłosiła pierwsze wyniki YouGov BrandIndex – polskiej edycji globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego. Z danych wynika, że do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, IKEA oraz CCC. BrandIndex odzwierciedla nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.

12.06.2019 | przeczytano: 1103 razy

Agencja badań rynku Inquiry nawiązała współpracę z firmą YouGov, wiodącym dostawcą usług analitycznych na świecie. Jednym z kluczowych założeń podpisanego kontraktu jest wprowadzenie na polski rynek YouGov BrandIndex, zaawansowanego narzędzia do pomiaru kondycji marki i pierwszego syndykatowego monitoringu marek w Polsce.

04.04.2019 | przeczytano: 343 razy

W odpowiedzi na nowe wyzwania i projekty swoich klientów GREY Group dokonuje kolejnych inwestycji w dział Digital, którym kieruje Helena Olecka.

01.10.2015 | przeczytano: 808 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764