logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instagram: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2394
Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką

„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru, sami nie mając czasu zjeść. A wszystko to po to, żeby inni mogli spokojnie siedzieć przy stole i czekać na coś pysznego. W „Niezwykłej księdze grillowych poświęceń” znalazły się historie ludzi, którzy sprawiają, że grill uda się w każdej sytuacji. W książce nie zabrakło grillowych przepisów, stworzonych przez szefów kuchni Heinz, którzy tak kochają grilla, że zajmują się nim zawodowo. Co więcej, w myśl idei Dla smaku wszystko, książka została wzbogacona o specjalne strony, które można wykorzystać jako podpałkę.

18.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 249 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lewandowski kontra Probierz - czy sponsorzy zareagują? Analiza IMM

Konflikt piłkarza Roberta Lewandowskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Michała Probierza przyciągnął uwagę internautów. Według zespołu analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) większość fanów drużyny opowiedziało się w tym sporze za Lewandowskim. Ponadto sprawa odbiła się szerokim echem w mediach, co może realnie wpłynąć na wizerunek kadry narodowej oraz na jej obecne i potencjalne relacje ze sponsorami.

17.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 356 razy
Poznaj PPP – Kaktus i Żabka wspierają projekt Młode Głowy

Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej odpowiada na rosnące potrzeby psychiczne młodych ludzi i ich bliskich, promując zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego (PPP). Jednym z działań w ramach kampanii jest nowa inicjatywa „Poznaj PPP” – edukacyjna akcja realizowana we współpracy z markami Kaktus i Żabka, które zaangażowały się w projekt, współtworząc serię komiksów popularyzujących trzy kluczowe kroki PPP: Popatrz, Posłuchaj, Połącz. Ilustracje przygotowała Magdalena Danaj (Porysunki), a pierwsza część pojawiła się 9 czerwca w mediach społecznościowych twórców projektu.

17.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 209 razy
More Bananas dla MyBoat

More Bananas, krakowska agencja marketingowa, nawiązała współpracę z MyBoat - marką specjalizującą się w dziedzinie rekreacji morskiej na rynku skandynawskim. Agencja wesprze klienta w działaniach social mediowych skierowanych do międzynarodowych odbiorców.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 317 razy
DHL BOX 24/7. Łatwo przychodzi... kampania automatów paczkowych

DHL eCommerce Polska rozpoczął „rapującą” kampanię marketingową promującą automaty paczkowe DHL BOX 24/7, których w całej Polsce jest już blisko 6500. Działania łączą komunikację wizerunkową z atrakcyjnymi ofertami cenowymi w nowoczesny, humorystyczny sposób. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie konsumentów do wygodnego korzystania z tej formy dostawy, udowadniając przy tym, że użytkowanie DHL BOX 24/7 idealnie wpisuje się w rytm codziennego życia każdego z nas, przy czym „rytm” to w tej kampanii słowo klucz.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 222 razy
IAB Polska prezentuje Raport Social Media 2025

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

15.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 436 razy
Hamelin poszerza współpracę z agencją OBTK

Agencja On Board Think Kong (OBTK) rozbudowuje partnerstwo z firmą Hamelin, przejmując kompleksową obsługę komunikacyjną dwóch kolejnych marek: Pelikan i Herlitz.

12.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 338 razy
Dentsu Creative - II edycja kampanii nt. anoreksji

Po poruszającym odzewie na pierwszą edycję kampanii „Dieta (Nie)Życia” nt. anoreksji, agencja Dentsu Creative, wspólnie z Fundacją Głód(nie)Nażarty, wraca z kolejną odsłoną tej ważnej społecznej inicjatywy. W tym roku część działań w ramach kampanii (raport oraz podcast) zyskało honorowy patronat Ministry Edukacji.

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 254 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż

„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej wrażliwości i kreatywności.

10.06.2025 | Konkursy | przeczytano: 379 razy

Nałęczowianka rusza z nową, ogólnopolską kampanią marketingową pod hasłem „Napełnij swój dzień do potęgi N”. Kampania, realizowana w szczycie sezonu i trwająca do końca sierpnia, zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w pełni – z energią, pasją i w zgodzie z własnym rytmem.

06.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 270 razy
1 2 3
Strona 1/240 (artykułów: 2394)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764