logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instagram: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2079
Pod znakiem lwa: akcja antenowa RMF Classic

Przez najbliższy miesiąc na antenie RMF Classic trwać będzie wielka akcja „Pod znakiem lwa” promująca nadchodzący krakowski Festiwal Muzyki Filmowej (którego stacja jest współorganizatorem), a w szczególności – niezwykły pokaz filmu „Król Lew” ze ścieżką dźwiękową wykonywaną na żywo przez orkiestrę.

17.04.2024 | przeczytano: 90 razy
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.

16.04.2024 | przeczytano: 207 razy
Cofające się streamy w promocji filmu Omen

W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 

15.04.2024 | przeczytano: 205 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lotna wygrywa obsługę Tommee Tippee

Agencja kreatywna i brandingowa Lotna wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji Tommee Tippee w mediach społecznościowych.

12.04.2024 | przeczytano: 236 razy
25 lat „Wysokich Obcasów”

Wysokie Obcasy świętują w kwietniu 25 urodziny. Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu, a w sobotę, 13 kwietnia br. ukaże się jubileuszowe wydanie z 25 najlepszymi okładkami. Z okazji urodzin przygotowano również specjalną ofertę subskrypcyjną serwisu Wysokieobcasy.pl oraz wszystkich serwisów Wyborcza.pl w atrakcyjnej cenie dla nowych użytkowniczek i użytkowników  

11.04.2024 | przeczytano: 307 razy (komentarzy: 7)
Skosztujże! Wawel z kampanią Mieszanki Krakowskiej

Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat kultowych galaretek w czekoladzie.

10.04.2024 | przeczytano: 205 razy
Jason Momoa twarzą kampanii Nuii

Egzotyczna aura i najwyższej jakości składniki w połączeniu z przygodą – NUII ogłasza nowego ambasadora, Jasona Mamoę znanego z ról w "Aquamanie", "Grze o Tron" i "Dunie". Aktor idealnie odzwierciedla istotę i wartości, którymi kieruje się marka. Już od kwietnia rozpoczynają współpracę w myśl kampanii „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii”.

08.04.2024 | przeczytano: 248 razy
Rusza XIII edycja Łódź Jungle Web

Które trendy w marketingu trzeba znać i śledzić? Jak w 2024 r. budować w social media efektywne kampanie marketingowe? Czy marketing (nadal) potrzebuje PR i dlaczego? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi, odbywającej się w dniach 16-17 kwietnia. Dlaczego nie wolno przegapić wydarzenia? –  Łódź Jungle Web to konferencja tworzona przez praktyków  –  ekspertów ze świata marketingu, pracujących na co dzień z największymi markami na rynku, dla przyszłych praktyków  –  tych wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z branżą  – przekonują organizatorzy. Wśród prelegentów – Michał Sadowski, założyciel Brand24.

05.04.2024 | przeczytano: 501 razy
SemKRK#22 BIG w Krakowie

Już 29 maja, po roku i dwóch zakończonych sukcesem warszawskich edycjach, semKRK powraca do Starej Zajezdni w wersji BIG! Pasjonaci marketingu internetowego po raz 22 spotkają się w Krakowie, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w sercu Kazimierza – co jeszcze czeka na uczestników wydarzenia? 

05.04.2024 | przeczytano: 320 razy
Mały Głód zabrał głos. Nowa kampania Danio

Z początkiem kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa Danio z portfolio Danone. Jej celem jest prezentacja tegorocznej nowości marki – najbardziej kremowego jogurtu pitnego 1 . Wielokanałowa komunikacja skierowana do grupy docelowej młodych dorosłych, obejmie m.in. media tradycyjne, współpracę z influencerami i nośniki outdoor. Na entuzjastów produktów Danio czeka również szereg akcji konsumenckich. We wszystkich kanałach pojawi się znany bohater – Mały Głód.

04.04.2024 | przeczytano: 283 razy
1 2 3
Strona 1/208 (artykułów: 2079)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764