logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Monitorowania Mediów S.A.: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2024

Najnowszy ranking Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce ponownie otwiera TVN24. W lutym 2024 roku stacja była cytowana przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się niespełna 3,7 tys. razy. Podium zamyka Gazeta Wyborcza z liczbą prawie 3,6 tys. wzmianek. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero, który rozpoczął działalność z początkiem lutego i od razu uzyskał ponad 1,4 tys. cytowań.

01.04.2024 | przeczytano: 1088 razy (komentarzy: 18)
Trzaskowski vs Bocheński – kto wygrywa w mediach?

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku w mediach tradycyjnych oraz social mediach ukazało się niemal 52 tys. publikacji na temat Rafała Trzaskowskiego i Tobiasza Bocheńskiego w kontekście nadchodzących wyborów samorządowych. Większą część, bo aż 68% – stanowiły publikacje na temat obecnie urzędującego prezydenta stolicy.

19.03.2024 | przeczytano: 300 razy
Raport O tym się mówi - materiał RMF FM na czołówce w lutym

Lutowe zestawienie publikacji medialnych o największym zasięgu otwiera materiał Krzysztofa Zasady z RMF FM „Mateusz Morawiecki na pisowskiej >>liście Pegasusa<<. Służby miały go inwigilować”. Comiesięczny raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

19.03.2024 | przeczytano: 482 razy
Raport O tym się mówi: TOP 10 publikacji w 2023 r.

W 2023 roku najczęściej cytowanym materiałem dziennikarskim, który jednocześnie osiągnął największy zasięg, był materiał Renaty Kijowskiej „Pani Joanna zażyła tabletkę poronną. Do szpitala przyjechali policjanci, zabrali jej laptop i telefon”, który został wyemitowany 18 lipca w „Faktach” TVN – wynika z raportu „O tym się mówi” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. W czołówce również publikacje dziennikarzy Gazety Wyborczej i Onetu.

09.02.2024 | przeczytano: 419 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2023 roku - podsumowanie

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie miejsce na podium, a jej treści zostały dalej przekazane przez inne redakcje 32,5 tys. razy.

04.02.2024 | przeczytano: 1015 razy
TVN24 wciąż liderem najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 już po raz trzeci z rzędu zajmuje czołową pozycję w rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w grudniu 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu – dzięki awansowi aż o cztery pozycje i liczbie 3,6 tys. cytowań – znajduje się Onet. Trzecia pozycja należy do Gazety Wyborczej z wynikiem ponad 3,4 tys. odwołań.

04.02.2024 | przeczytano: 534 razy

Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów pracują nad nowoczesnym systemem klasyfikacji materiałów mediowych, który będzie dopasowany do indywidualnych preferencji każdego z klientów. To innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie będzie opierać się m.in. na algorytmach sztucznej inteligencji. Projekt IMM otrzymał dofinansowanie ze środków UE na kwotę blisko 4 mln zł.

21.01.2024 | przeczytano: 377 razy
Listopad: TVN24 ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium

Stacja TVN24 drugi raz z rzędu obejmuje pozycję lidera rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w listopadzie 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią ponad 4,6 tys. razy. Na podium powraca Gazeta Wyborcza, która z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek obejmuje drugie miejsce. Trzecia pozycja należy do stacji RMF FM, do informacji której odwoływano się ponad 3,5 tys. razy.

27.12.2023 | przeczytano: 484 razy
Raport „O tym się mówi”: W listopadzie na czele publikacje Gazety Wyborczej

„>>Wyborcza<< ujawnia: Agent Tomek w prokuraturze sypie Kamińskiego, Wąsika i propisowskich dziennikarzy” Wojciecha Czuchnowskiego z Gazety Wyborczej to publikacja, na którą najczęściej powoływały się inne media w listopadzie i która wygenerowała najwyższe zasięgi – wynika z najnowszego raportu „O tym się mówi”. Zestawienie jest przygotowywane co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

27.12.2023 | przeczytano: 455 razy
Raport „O tym się mówi”: Dziennikarze WP na czele rankingu

W październiku br., podobnie jak we wrześniu, największe zainteresowanie mediów w Polsce budził temat afery wizowej w MSZ. Tym razem najczęściej powoływano się na nowe ustalenia Szymona Jadczaka i Pawła Buczkowskiego z Wirtualnej Polski – wynika z najnowszego zestawienia „O tym się mówi”. Raport jest przygotowywany co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

19.12.2023 | przeczytano: 415 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764