logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Monitorowania Mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 149
Badanie: Wydatki reklamowe w wybranych branżach w Q1 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w Q1 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące.

08.04.2019 | przeczytano: 359 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.

20.03.2019 | przeczytano: 254 razy
Badanie: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w lutym 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym pierwsze miejsce ponownie zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna ilość wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa po tej publikacji.

15.03.2019 | przeczytano: 157 razy
Golden Marketing Conference 2019 w Poznaniu

W dniach 19-20 marca 2019 w Poznaniu odbędzie się jedna z najpopularniejszych konferencji marketingowych, Golden Marketing Conference, którego patronem jest Instytut Monitorowania Mediów. To dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki.

01.03.2019 | przeczytano: 462 razy
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w styczniu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w styczniu pierwsze miejsce zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję  zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Niemal połowa wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła właśnie tego zagadnienia.

22.02.2019 | przeczytano: 207 razy
Skuteczny monitoring internetu dla wyrażeń wieloznacznych

Wkrótce nadejdzie wiosna. Stowarzyszenie Wiosna czy partia Wiosna? Niezależnie od pory roku, każdego dnia w sieci pojawia się ponad tysiąc wzmianek o wiośnie. W tym średnio pięć z nich dotyczy Stowarzyszenia Wiosna. Do puli dołączyła partia Wiosna Roberta Biedronia.

08.02.2019 | przeczytano: 240 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2018 roku

TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24  cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych. Na podium znalazły się też RMF FM (25,3 tys. cytowań) oraz Rzeczpospolita (niemal 24 tys. cytowań). Wśród portali internetowych zwyciężyła Wirtualna Polska, która była cytowana przez inne media ponad 23 tysiące razy. Tematem, który wywoływał największe zainteresowanie była polityka. Najchętniej cytowane były wypowiedzi przedstawicieli sceny politycznej oraz odniesienia do publikowanych wywiadów  i rozmów prowadzonych na antenach.

01.02.2019 | przeczytano: 225 razy
Badanie: Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję  zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z Prezydentem RP Andrzejem Dudą oraz doniesieniom dotyczącym podwyżek cen energii i zaangażowaniu o. Rydzyka w stworzenie własnej partii politycznej.

18.01.2019 | przeczytano: 368 razy
Badanie: Odstrzał dzików pod ostrzałem mediów

Ostatnie informacje dotyczące odstrzału 210 tys. dzików odbiły się szerokim echem w mediach. Spowodowany przez groźbę ASF (Afrykański Pomór Świń) planowany odstrzał budzi duże emocje. Zarówno na portalach jak i w social mediach toczą się batalie dotyczące słuszności tego pomysłu, podpisywane są petycje mające dziki ochronić, a 9 stycznia został zorganizowany w tym celu protest pod Sejmem. IMM przyjrzał się tej gorącej dyskusji.

18.01.2019 | przeczytano: 258 razy

Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM – to wydarzenie właśnie dla Ciebie. Z myślą o wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, którego IMM jest partnerem. Wydarzenie odbędzie się już 22 stycznia 2019 w warszawskim kinie Atlantic.

11.01.2019 | przeczytano: 239 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 149)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764