logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Monitorowania Mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 303
Reklamy energetyczne pod lupą: Orlen, Energa i PGE

W branży energetycznej trwa intensywna walka o uwagę konsumentów, a koncerny takie jak Orlen, Energa i PGE nie szczędzą środków na kampanie reklamowe. Z analizy Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w okresie od maja do lipca br. na reklamy bezpośrednie wydano blisko 41 mln zł. Liderem wydatków reklamowych był Orlen, który zainwestował ponad 25,7 mln zł, trzykrotnie przewyższając budżet PGE. Głównym wątkiem w reklamach tych koncernów stała się zielona energia, podkreślając ich zaangażowanie w promowanie odnawialnych źródeł.

08.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 194 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: lipiec 2024

Lipcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Gazeta Wyborcza. W minionym miesiącu redakcję cytowano przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu uplasowała się stacja TVN24, na informacje której powoływano się ponad 3,8 tys. razy, a podium zamyka Rzeczpospolita z zaledwie trzema wzmiankami mniej.

01.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 386 razy
O tym się mówi. Artykuł o Funduszu Sprawiedliwości na czele w lipcu

W lipcu publikacją o największym zasięgu był artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z Gazety Wyborczej pt. „Tajny list Kaczyńskiego. Co prezes PiS wiedział o Funduszu Sprawiedliwości?”. Raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

30.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 294 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 909 razy

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 213 razy
Medialne echa Euro 2024 i powrót krajowych rozgrywek

Zmagania polskich piłkarzy na niemieckich boiskach skończyły się w czerwcu, ale to początek lipca był czasem komentarzy, analiz i wielu podsumowań występu Biało-Czerwonych w tegorocznych Mistrzostwach Europy. W połowie miesiąca powróciły rozgrywki PKO BP Ekstraklasy oraz Betclic 1. Ligi, a to zaowocowało sporym wzrostem medialności polskich klubów – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 471 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: czerwiec 2024

Czerwcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce po raz kolejny otwiera Onet. W ubiegłym miesiącu portal cytowano niemal 4,8 tys. razy. Na drugie miejsce awansuje Rzeczpospolita. Na dziennik powoływano się blisko 3,6 tys. razy. Ostatnie miejsce podium należy do TVN24 z liczbą niemal 3,5 tys. wzmianek.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 653 razy
O tym się mówi: W czerwcu na szczycie kontrowersyjna publikacja Onetu

Na czele czerwcowego raportu „O tym się mówi” znalazła się publikacja Marcina Wyrwała i Edyty Żemły „Polscy żołnierze zakuci w kajdanki na granicy z Białorusią. W wojsku wrze”, która ukazała się w Onecie. Treść artykułu wywołała burzę komentarzy politycznych i medialnych. Raport „O tym się mówi” przygotowywany jest przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 397 razy

Transkrypcja podcastów to kolejne rozwiązanie, które Instytut Monitorowania Mediów przygotował w tym roku dla swoich klientów. Od teraz na Platformie IMM otrzymają oni dostęp do wzmianek na temat wybranych przez siebie fraz, które pojawią się nie tylko w opisie czy tagach podcastu jak do tej pory, ale także w całym materiale. Tym samym znacząco zwiększa się zakres usługi świadczonej przez IMM. Transkrypcja podcastów bezpośrednio na platformie do monitoringu mediów to nowość na polskim rynku analityki medialnej.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 315 razy

W środę 24.07 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów w praktyce”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 214 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 303)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764