logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Muzyki i Tańca: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2

Czy warto brać udział w konkursach, po co Stowarzyszenie je współorganizuje, jak wygląda proces i – przede wszystkim – jak Ty możesz na niego wpłynąć pisze Lena Mitkowa, Creative in Chief w Leniva°, Członkini Zarządu STGU, odpowiedzialna w STGU za konkursy brandingowe.

23.02.2020 | przeczytano: 976 razy (komentarzy: 28)

Ogłaszono zwycięzcę konkursu na nową identyfikację Instytutu Muzyki i Tańca. W dwuetapowym konkursie współorganizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zwycięzcą został Marcin Władyka i studio Headmade. Konkurs był dwuetapowy. W pierwszym, otwartym etapie, projektanci i studia graficzne zgłaszały portfolia.

27.03.2019 | przeczytano: 493 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764