logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytutu Monitorowania Mediów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 104
Łukasz Guza zastępcą szefa działu prawnego „Rzeczpospolitej”

Z początkiem marca Łukasz Guza dołączył do zespołu „Rzeczpospolitej”. Będzie pełnił obowiązki zastępcy szefa działu prawnego.

12.03.2024 | przeczytano: 263 razy

W styczniu Gremi Media odnotowała wzrostowe wyniki oraz rekordy online. Serwisy grupy osiągnęły ponad 7 mln realnych użytkowników, co stanowi wzrost o 59% w porównaniu do stycznia 2023. Ponadto z wynikiem 23,427 mln Gremi Media ustanowiła nowy rekord wizyt, notując wzrost o 100% w stosunku do wyniku z ubiegłego roku i przewyższając o 169 tys. wizyt wynik z grudnia 2023, który był dotychczas najlepszym osiągnięciem. Dodatkowo, liczba odsłon wzrosła do 38,536 mln, bijąc styczeń poprzedniego roku o 83% i przekraczając o 174 tys. odsłon rekordowy wynik z grudnia 2023.

04.02.2024 | przeczytano: 269 razy
TVN24 wciąż liderem najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 już po raz trzeci z rzędu zajmuje czołową pozycję w rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w grudniu 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu – dzięki awansowi aż o cztery pozycje i liczbie 3,6 tys. cytowań – znajduje się Onet. Trzecia pozycja należy do Gazety Wyborczej z wynikiem ponad 3,4 tys. odwołań.

04.02.2024 | przeczytano: 483 razy
TVN24 na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w październiku 2023 roku odnotowała ona ponad 4,9 tys. cytowań przez inne redakcje. Na drugim miejscu plasuje się RMF FM z liczbą ponad 4,4 tys. wzmianek. Trzecią pozycję zajmuje Rzeczpospolita, do informacji której odnoszono się przeszło 4,2 tys. razy.

05.12.2023 | przeczytano: 442 razy
Afera wizowa i majątek żony Morawieckiego. Wrześniowy raport „O tym się mówi”

Afera wizowa i majątek żony premiera Morawieckiego to główne tematy dyskursu medialnego we wrześniu 2023 roku – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów i Radia ZET. Zdecydowanym liderem najnowszego zestawienia „O tym się mówi” został Andrzej Stankiewicz z Onetu. Jak wynika z najnowszego badania IMM i Radia ZET, jego publikacja była cytowana we wrześniu ponad 500 razy w innych wysoko zasięgowych mediach.

31.10.2023 | przeczytano: 425 razy

„Rzeczpospolita” rozpoczyna cykl publikacji poświęconych zbliżającym się wyborom parlamentarnym, skupiając się na promowaniu świadomego uczestnictwa w procesie wyborczym. Oprócz relacji na żywo dostępnych na serwisie rp.pl nie zabraknie codziennych analiz m.in. kampanii wyborczych oraz programów partii politycznych. Głównym celem jest dostarczenie czytelnikom wiedzy i informacji niezbędnych do odpowiedzialnego głosowania.

19.09.2023 | przeczytano: 403 razy
Kinder z największymi wydatkami na reklamę w pierwszym kw. 2023

Producenci słodyczy lokują ogromne kwoty w reklamy swoich produktów. W pierwszym kwartale bieżącego roku marka Kinder, z portfolio Grupy Ferrero, zdominowała rynek reklamy słodyczy. Najczęściej reklamowanymi słodyczami były batony, dla których odnotowano aż 298 emisji dziennie. Największe budżety przeznaczono na reklamy batonów Kinder, Snickers, Twix oraz ETI Dare. Analiza pokazuje, że producentom zależy przede wszystkim na reklamach telewizyjnych.

16.05.2023 | przeczytano: 883 razy
Zmiany w zarządzie Instytutu Monitorowania Mediów

Do zarządu IMM dołączyły Agata Andruszkiewicz, dotychczas zajmująca stanowisko doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu i nowych technologii, oraz Monika Ezman, dyrektorka Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz. Poza nowymi członkiniami w skład zarządu wchodzą Paweł Sanowski, prezes i współzałożyciel firmy, oraz Krzysztof Sitkiewicz, wiceprezes i dyrektor finansowy. Równa reprezentacja kobiet i mężczyzn w zarządzie IMM stawia firmę wśród polskich przedsiębiorstw mających parytet płci 50–50.

22.07.2022 | przeczytano: 957 razy (komentarzy: 2)
Creative Power – kolejna edycja konkursu Antalis

Firma Antalis organizuje konkurs obejmujący 34 kraje na najpiękniejszy projekt wydrukowany na papierze Antalis. Dzięki temu agencje komunikacji, użytkownicy końcowi, projektanci graficzni czy agencje kreatywne i nie tylko, mają szansę na pokazanie swoich inspirujących pomysłów.

01.04.2022 | przeczytano: 993 razy

5 listopada 2021 roku największa polska firma oferująca analizy i monitoring mediów – Instytut Monitorowania Mediów podpisała umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców Repropol. Uzgodnienia między podmiotami regulują też rozliczenia z okresu przed podpisaniem umowy.

19.11.2021 | przeczytano: 873 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 104)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764