logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Intellect: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Mateusz Zapała dołącza do agencji Kierunek Kreatywny

Mateusz Zapała dołącza do agencji reklamowej Kierunek Kreatywny jako szef strategii oraz partner. W nowej roli będzie odpowiadał nie tylko za kompetencje strategiczne Kierunku, ale także całościowe wsparcie rozwoju agencji.

16.03.2024 | przeczytano: 116 razy
Zamek Cieszyn zaprasza na wystawę Graduation Projects

W sali wystawowej Zamku Cieszyn rozpoczęła się wystawa najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni projektowych z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, wybranych w ramach 21. edycji przeglądu Graduation Projects.

12.03.2023 | przeczytano: 826 razy
Zamek Cieszyn zaprasza na wystawę Graduation Projects

W piątek, 10 marca o godzinie 16:00 w sali wystawowej Zamku Cieszyn odbędzie się wernisaż najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni projektowych z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, wybranych w ramach 21. edycji przeglądu Graduation Projects.

16.02.2023 | przeczytano: 814 razy
Najlepsze dyplomy wybrane. W finale Graduation Projects 29 prac

Jury międzynarodowego przeglądu najlepszych prac dyplomowych z Polski, Czech, Słowacji i Węgier zdecydowało o wyborze 29 laureatów, którzy w pierwszym kwartale 2023 roku zaprezentują swoje dyplomy magisterskie i licencjackie na wystawie w Zamku Cieszyn.

07.12.2022 | przeczytano: 873 razy
Polacy rejestrują w Chinach tylko tysiąc znaków towarowych rocznie, a Niemcy nawet 16 razy więcej

Pandemia umocniła Chiny na pozycji jednego z gospodarczych liderów i zwiększyła zainteresowanie polskich firm ekspansją w tym kierunku. Rodzimym przedsiębiorcom często umykają jednak niuanse tamtejszego rynku, które już na starcie mogą utrudnić im rozpoczęcie działalności, a nawet ją uniemożliwić. Jednym z nich jest ochrona praw własności intelektualnych, m.in. patentów i znaków towarowych. W 2020 roku Polacy odpowiadali za nieco ponad 0,1 promila wniosków wpływających do chińskiego urzędu patentowego.

21.02.2022 | przeczytano: 400 razy
Polak w gronie nominowanych do nagrody Designeuropa Awards 2021

Wzornictwo przemysłowe odgrywa kluczową rolę w naszym codziennym życiu. Jednym z takich przykładów jest cyfrowy stetoskop stworzony przez polskiego projektanta Michała Bonikowskiego, który wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do wykrywania nieprawidłowości w płucach.

05.10.2021 | przeczytano: 849 razy
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional

1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w kategorii „L'Italia che comunica l’Italia" oraz nagroda specjalna od Confindustria Intellect. Wyróżnienie zostało przyznane przede wszystkim za ideę przywrócenia zaufania i entuzjazmu ludziom, którzy w okresie pandemii marzą o powrocie do korzystania z pełni bezpiecznego podróżowania.

26.02.2021 | przeczytano: 524 razy
Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect

Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.

11.12.2019 | przeczytano: 830 razy
Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk wzmocnili zespół agencji Intellect

Do zespołu agencji Intellect dołączyła dwójka nowych pracowników. Agnieszka Pantera wzmacnia dział SEO, a Filip Kołodziejczyk dział New Business. Wzmocnienie zespołu wpisuje się w trwający obecnie proces rebrandingu agencji.

18.11.2019 | przeczytano: 852 razy
Intellect startuje z międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games

Agencja Intellect rozpoczyna współpracę z wydawcą gier komputerowych Prime Bit Games, spółką notowaną na New Connect. Startuje międzynarodowa kampania przygotowana przez agencję dla tego klienta.

06.11.2019 | przeczytano: 349 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764