logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inter Cars: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Tajemniczy Mechanik: Inter Cars wchodzi na Tik Toka

Inter Cars otwiera kanał na popularnej platformie społecznościowej TikTok. Bohaterem kampanii jest Tajemniczy Mechanik, który poprowadzi widzów przez świat Inter Cars – pełen ciekawostek, praktycznych porad i nieoczywistych rozwiązań.

01.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 387 razy
Bartosz Ostałowski ambasadorem Monster Energy

Bartosz Ostałowski to jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi samochód stopą. W 2015 roku zadebiutował w Driftingowych Mistrzostwach Polski, a 4 lata później zdobył tytuł Driftingowego Wicemistrza Polski w klasie PRO2. W ostatnim sezonie Bartosz zajął 4. miejsce w klasyfikacji generalnej klasy Semi Pro. Poprzez swoje aktywności pokazuje, że niemożliwe nie istnieje, a ograniczenia są tylko w naszych głowach. Jest żywym przykładem na to, że połączenie pasji i determinacji pozwala osiągać ogromne sukcesy pomimo przeszkód.

26.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 575 razy
Q Service Castrol startuje z nową kampanią. W roli głównej – Bartosz Ostałowski

Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową, z drifterem Bartoszem Ostałowskim, ambasadorem marki. Działania obejmują produkcję materiałów video, które będą udostępniane w mediach społecznościowych marki oraz publikowane w ramach kampanii online i social media (Facebook, Instagram, YouTube). Za ich realizację odpowiada agencja 360° Czomolungma Kolektyw.

07.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 611 razy

Euvic Digital (Grupa Euvic Performance) odpowiada za najnowsze działania w kanałach social media marek Q Service Castrol i Motointegrator (firma Inter Cars).

06.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1206 razy
Euvic Digital przygotowała kompleksową komunikację dla firmy Inter Cars

Pod hasłem „Kierujemy się potrzebami kierowców” wystartowała kampania wizerunkowa firmy Inter Cars S.A. Obsługą  strategiczną, kreatywną oraz mediową zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance).

09.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 760 razy
Raporty społeczne firm i organizacji walczą o nagrodę internautów

Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci będą mogli wybierać spośród  56 nadesłanych raportów, oddając swój głos poprzez formularz na stronie raportyspoleczne.pl. Głosowanie potrwa do 14 września, a ogłoszenie wyników nastąpi 15 października podczas gali online.

31.08.2020 | Konkursy | przeczytano: 971 razy
Q Service Castrol rusza z nową kampanią

Q Service Castrol nie zwalnia tempa. Sieć przygotowała nową, letnią odsłonę kampanii „Asy Serwisowe”, która ma na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług serwisów zrzeszonych w jej strukturach.

30.07.2020 | Z rynku | przeczytano: 1086 razy

Jarosław Miszczak, dotychczas Head of Client Service w Bluerank, awansował na stanowisko Client Service Director. Rafał Trąbski – wcześniej Head of Paid Search – objął funkcję Paid Search Director.

25.05.2020 | Z rynku | przeczytano: 552 razy
#Pomagamypomagać – reakcja branży motoryzacyjnej na koronawirus

Wszystkie dane jasno wskazują, że światowa gospodarka stoi przed największym wyzwaniem ostatnich dekad. Wiedzą to też producenci części i dostawcy, jednak nikt z nich nie zamierza biernie przyglądać się tej sytuacji. Każdy chce pomóc mechanikom utrzymać ruch w warsztatach, aby wspólnie przetrwać ten ciężki okres. Czołowi dostawcy wspólnie z Inter Cars zorganizowali akcję #pomagamypomagać, która rusza wraz z początkiem kwietnia.

07.04.2020 | Z rynku | przeczytano: 790 razy
Kalendarz Motocykle Marzeń 2020 z okazji 30 lat Inter Cars

Dział Motocykli Inter Cars SA wydał na 2020 rok okolicznościowy kalendarz z okazji 30-lecia istnienia firmy. Okrągła rocznica była inspiracją do tej wyjątkowej publikacji, której celem było zaprezentowanie „motocykli naszych marzeń” z lat 90. oraz początku nowego wieku. Każda z prezentowanych maszyn utarła się w świadomości i pamięci motocyklistów, kształtowała ich marzenia oraz wizję siebie.

23.01.2020 | Z rynku | przeczytano: 793 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764