logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interact: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 619
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce

Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce 1. miejsce w Polsce.

29.03.2024 | przeczytano: 35 razy
Playstation i Pyszne.pl promują grę Rise of the Ronin

Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o współpracy z Pyszne.pl w ramach kampanii najnowszej gry PlayStation Studios – Rise of the Ronin. W ramach współpracy, osoby, które zamówią na Pyszne.pl jedzenie z restauracji Koku Sushi, będą mogły wziąć udział w konkursie i wygrać wyjątkowe nagrody.

13.03.2024 | przeczytano: 177 razy
Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one

Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.

01.03.2024 | przeczytano: 486 razy
Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.

22.02.2024 | przeczytano: 403 razy
Newline Interactive: monitory interaktywne Lyrapro i Elarapro

Newline Interactive na nowo definiuje interaktywne nauczanie i współpracę prezentując dwa monitory interaktywne - Newline LyraPRO i ElaraPRO. Urządzenia z certyfikatem Google EDLA, systemem operacyjnym Android 13 oraz całym zestawem nowoczesnych aplikacji wyraźnie poprawią efektywność i wygodę użytkowników. Połączenie tych rozwiązań z krystalicznym obrazem 4K, szybką i precyzyjną reakcją na dotyk oraz znakomitym dźwiękiem - wprowadzą nową jakość do szkolnych klas i sal konferencyjnych

31.01.2024 | przeczytano: 308 razy
Czy firmy będą inwestować w reklamę OOH?

Europejski Kongres Finansowy prognozuje wzrost gospodarczy na poziomie 2,8 proc. we właśnie rozpoczynającym się roku. Na poprawę kondycji polskich przedsiębiorstw mają wpłynąć między innymi zwiększona konsumpcja, a także odblokowanie środków unijnych z KPO. To z kolei może przełożyć się na wzrosty przychodów firm w wybranych sektorach. Czy – mając na uwadze te dane – przedsiębiorstwa będą chętniej inwestowały w reklamę?

15.01.2024 | przeczytano: 1343 razy

Marka HONOR rozpoczęła działania w digitalu, ogłaszając uruchomienie polskich profili w mediach społecznościowych. Od 7 grudnia fani marki będą mogli ją obserwować na Facebooku oraz Instagramie.

07.12.2023 | przeczytano: 453 razy
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive

Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz zacieśnieniem relacji z działami marketingu w regionie APAC oraz USA.

02.12.2023 | przeczytano: 395 razy
Startuje agencja reklamowa Esperienza Creative Technology

Social media agencji witają serdecznym „ciao!”, a na stronie znajdziemy manifest: „Budujemy pozytywne doświadczenia z marką. Digital-first to dla nas oczywistość, teraz stawiamy na Customer-first”.

27.10.2023 | przeczytano: 530 razy
Zdrowie jako najważniejsza subskrypcja – kampania Nationale-Nederlanden

1 na 20 dorosłych Polaków1 usłyszało diagnozę nowotworu. Chorych systematycznie przybywa, a według szacunków Narodowej Strategii Onkologicznej2, między 2020 a 2025 rokiem zachorowania mogą wzrosnąć nawet o 15 proc. Dlatego Nationale-Nederlanden konsekwentnie kontynuuje działania, które mają skłonić Polaków do refleksji nad zabezpieczeniem finansowym na wypadek nowotworu. Z tego względu do 12 listopada w telewizji będą emitowane spoty reklamowe ubezpieczyciela, zaś działania contentowe oraz aktywność w mediach społecznościowych potrwają do 30 listopada. Całość poprzedza sonda „Co subskrybujesz co miesiąc?” zrealizowana wspólnie z redakcją Onet.

19.10.2023 | przeczytano: 400 razy
1 2 3
Strona 1/62 (artykułów: 619)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764