logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IoT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 106
System webOS 2.0S dostępny na inteligentnych monitorach

LG Electronics ogłasza rozszerzenie dostępności webOS Hub 2.0S na inteligentne monitory. Nowa wersja systemu, wprowadzona do telewizorów we wrześniu, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na inteligentne monitory wynikające z dynamicznego rozwoju rynku i wzrostu liczby jednoosobowych gospodarstw domowych. Inteligentne telewizory, które tradycyjnie kierowane były do rodzin, teraz mają swoje odpowiedniki w inteligentnych monitorach. WebOS Hub 2.0S, z jego zaawansowanymi funkcjami i szeroką gamą treści, stanowi atrakcyjną opcję również dla mniejszych ekranów, idealnie wpisując się w potrzeby indywidualnych użytkowników.

21.11.2023 | przeczytano: 460 razy
Grupa Selena wzmacnia marketing – Erik Rylski dołącza do zespołu

Erik Rylski, manager z bogatym amerykańskim i europejskim doświadczeniem, dołączył do Grupy Selena i objął tam nowo utworzone stanowisko Chief Marketing Officer. Rylski będzie odpowiedzialny za globalny marketing firmy Selena FM. Szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability.

14.11.2023 | przeczytano: 368 razy
Nowy raport Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”

PZU zaprezentował kolejną edycję raportu na temat doświadczeń klienta. Najnowsza odsłona, zatytułowana Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”, koncentruje się na technologiach wspierających trendy w CX, przytaczając przykłady konkretnych działań marek, które dzięki wykorzystaniu przełomowych narzędzi zrewolucjonizowały obszar obsługi klienta. Obok licznych omówień konkretnych przypadków, w raporcie zaprezentowano aktualne wyniki badań opinii konsumentów, głos ekspertów oraz wizję tego, jak rozwój technologii wpłynie na doświadczenia klientów w perspektywie 5, 10 i 15 lat.

19.10.2023 | przeczytano: 576 razy

Do grona klientów PR Calling dołączył Blulog, polsko-francuska firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania IoT do monitoringu łańcucha dostaw oraz magazynów. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in. za stworzenie i egzekucję strategii komunikacji, działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

14.09.2023 | przeczytano: 449 razy
Czego nie robić w marketingu w dobie kryzysu

84% europejskich konsumentów martwi się rosnącymi kosztami życia. Ten powszechny niepokój wymaga od marek wrażliwości w komunikacji z klientami. 63% z nich chce, aby firmy, od których kupują, były bardziej świadome emocjonalnego i finansowego wpływu, jaki ma na nich kryzys związany z kosztami utrzymania. Tymczasem ponad połowa konsumentów otrzymuje od marek treści nieistotne, a dwie piąte wręcz nieodpowiedzialne, biorąc pod uwagę ich obecną sytuację życiową – wynika z badań Tealium. Jak (nie) komunikować się w dobie kryzysu?

07.06.2023 | przeczytano: 751 razy (komentarzy: 1)
Media Meeting CEE - Wuerzburg 2023

W 2022 roku koncern Koenig & Bauer wypracował 1,2 miliarda euro przychodu – o 100 milionów więcej niż w 2021 r. Konsekwentnie realizuje wprowadzoną półtora roku temu strategię „Exceeding Print” poprzez cyfryzację, indywidualizację i zrównoważony rozwój, a także skutecznie identyfikuje obszary o wysokim potencjale wzrostu i nie waha się w nie inwestować. Środkowoeuropejski oddział Koenig & Bauer kolejny rok z rzędu plasuje się na podium najlepszych przedstawicielstw.

29.05.2023 | przeczytano: 976 razy
Samsung wprowadza linię monitorów Smart 2023

Nowe portfolio monitorów Smart marki Samsung oferuje rozwiązania maksymalizujące produktywność oraz zapewnia lepsze dopasowanie do potrzeb użytkownika.

26.05.2023 | przeczytano: 803 razy
CDP – nowy wyznacznik sukcesu firm e-commerce?

9 na 10 firm inwestujących w CDP osiąga lepsze wyniki niż założone cele marketingowe, a do tego ma korzystniejszą pozycję do radzenia sobie z niepewną sytuacją rynkową – możemy zaobserwować w raporcie przygotowanym na początku 2023 roku przez Tealium, amerykańską firmę zajmującą się zarządzaniem danymi klientów oraz ich łączeniem w Internecie, na urządzeniach mobilnych, offline i z IoT. Aż 74% firm korzystających z CPD odnotowało zwrot z inwestycji już w ciągu pierwszego roku. Jakie jeszcze korzyści niesie za sobą korzystanie z platformy skupiającej wiedzę o użytkownikach?

26.05.2023 | przeczytano: 475 razy
Triple PR wspiera wejście platformy Tealium na polski rynek

Ceentrals, oficjalny partner Tealium na polskim rynku, powierzył agencji Triple PR obsługę komunikacyjną działań dla platformy. Tealium, narzędzie wspierające efektywne zarządzanie danymi klientów dla średnich i dużych biznesów e-commerce, zyskało już uznanie specjalistów z zakresu e-commerce i marketingu w USA, Singapurze, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Japonii, Holandii, Francji i Australii.

11.05.2023 | przeczytano: 551 razy
Koenig & Bauer Analytics na targach Hannover Messe 2023

Firma Koenig & Bauer codziennie ma do czynienia z dużymi ilościami cennych danych. Nie jest więc zaskoczeniem, że gdy przyszło do wyboru innowacyjnego partnera do zarządzania i przetwarzania tych danych, koncern zdecydował się na Google Cloud. Dzięki dużemu naciskowi kładzionemu na przemysł produkcyjny i dedykowanym rozwiązaniom branżowym ten dostawca usług w chmurze ma być ważnym elementem przygotowania świata druku i opakowań na nadejście przyszłości.

09.05.2023 | przeczytano: 746 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 106)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764