logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iprospect: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Aldi w Polsce startuje z pierwszą w historii loterią dla klientów

Pod hasłem 1001 powodów, by wygrać rusza pierwsza w historii ALDI w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys zł. Sieć chce w ten sposób zwiększyć świadomość marki, lojalność i zaangażowanie klientów oraz dotrzeć do nowych konsumentów. Akcja startuje 30 kwietnia i potrwa do 30 czerwca.

30.04.2021 | przeczytano: 453 razy
Dentsu Polska uruchamia nowy Iprospect

Dentsu uruchamia nowy iProspect, który połączył zespoły i kompetencje digitalowe dotychczasowego iProspect z kompetencjami mediowymi Vizeum. Zintegrowany brand opiera wzrost klientów o innowacyjne podejście do mediów, jako punktu przecięcia kultury, treści, danych i technologii.

24.03.2021 | przeczytano: 304 razy

Do grona klientów grupy dentsu dołącza EGIS, firma farmaceutyczna obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą dwóch marek z portfolio firmy: Biovital oraz DIP.

23.03.2021 | przeczytano: 229 razy
Influencerki w wielkanocnej kampanii Aldi

Święta z jajem – pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja ALDI będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki. Każda z nich przygotuje na swoim profilu w mediach społecznościowych ręcznie malowane pisanki wielkanocne, zachęcając fanów do udziału w specjalnym konkursie organizowanym przez ALDI dla klientów. W trakcie kampanii promowane będą typowe produkty wielkanocne, między innymi czekoladowy zając Oster Phantasie, biała kiełbasa (Mięsne specjały), czy kawa Moreno w specjalnie przygotowanych na tę okazję cenach promocyjnych. Klienci ALDI dodatkowo otrzymają poradnik, jak zaplanować święta w duchu zero waste dostępny na stronie internetowej sieci. Akcja swoim zasięgiem obejmie outdoor, radio, online, w tym social media oraz POS.

17.03.2021 | przeczytano: 364 razy

Grupa dentsu zintegruje marki iProspect i Vizeum. Celem fuzji jest stworzenie nowoczesnej, globalnej agencji medialnej typu end-to-end, działającej pod szyldem iProspect. Łącząc dwie nagradzane agencje, dentsu scala strategię i silne kompetencje Vizeum w zakresie planowania, storytellingu oraz budowania marki wraz z cyfrowym doświadczeniem, wiedzą o konsumentach i nastawieniem na pełną mierzalność KPI kampanii oferowanych przez agencję iProspect.

12.02.2021 | przeczytano: 335 razy
Kampania Clinique Id realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.

05.03.2020 | przeczytano: 713 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.

27.01.2020 | przeczytano: 460 razy

Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.

22.10.2019 | przeczytano: 307 razy

iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska.

13.05.2019 | przeczytano: 259 razy
Iprospect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii Oneblade dla marki Philips

Spółki Carat oraz iProspect realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.

26.04.2019 | przeczytano: 1034 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764