logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 333
Złote Spinacze 2020: pełna lista nagrodzonych

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży «Mam Haka na Raka».

13.02.2021 | przeczytano: 525 razy

Grupa dentsu zintegruje marki iProspect i Vizeum. Celem fuzji jest stworzenie nowoczesnej, globalnej agencji medialnej typu end-to-end, działającej pod szyldem iProspect. Łącząc dwie nagradzane agencje, dentsu scala strategię i silne kompetencje Vizeum w zakresie planowania, storytellingu oraz budowania marki wraz z cyfrowym doświadczeniem, wiedzą o konsumentach i nastawieniem na pełną mierzalność KPI kampanii oferowanych przez agencję iProspect.

12.02.2021 | przeczytano: 284 razy

W ramach corocznych działań CSR-owych (Social Impact), grupa dentsu stawia na edukację młodych ludzi w zakresie umiejętności digitalowych, niezbędnych we współczesnej gospodarce cyfrowej. Już po raz drugi, we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości, odbył się program The Code, w ramach którego pracownicy przeprowadzili z młodzieżą licealną cykl zajęć dotyczących reklamy.

11.02.2021 | przeczytano: 164 razy
Generali: kolejna odsłona kampanii „Zależy nam na Tobie”

1 lutego rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Generali – „Zależy nam na Tobie”. Generali ponownie podkreśla, że kolor czerwony to wyjątkowe podejście do klientów. Tak jak poprzednio, w reklamie występują agenci Generali Polska.

08.02.2021 | przeczytano: 140 razy
Tic Tac namawia nas na #odswiezdziendelikatnoscia

W styczniu br. wystartowała kampania wizerunkowa marki Ferrero wspierana przez Vizeum, Isobar (dentsu Polska) oraz Hand Made. Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez Influencerów.

05.02.2021 | przeczytano: 238 razy
Tesia Szabłowska Group Account Directorem w Pathfinder 23

Z początkiem lutego Tesia Szabłowska objęła stanowisko Group Account Director w Pathfinder 23. W zespole Marka Różyckiego (Chief Client Service Officer w Pathfinder 23) odpowiada za portfolio globalnych i lokalnych klientów m.in. z branży FMCG, Food i Electro.

02.02.2021 | przeczytano: 770 razy
Złote Spinacze 2020 rozdane

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

29.01.2021 | przeczytano: 259 razy
Podsumowanie tegorocznych nagród w grupie Dentsu

Mimo utrudnień związanych z pandemią, grupa dentsu zgromadziła w tym roku rekordowo dużo, bo blisko 40 nagród i wyróżnień.

29.12.2020 | przeczytano: 358 razy

Spośród 9 projektów grupy dentsu nominowanych do KTR, aż 5 uzyskało nagrody w konkursie.

27.11.2020 | przeczytano: 374 razy
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową

Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności od klientów spływają do nich natychmiast po zapłacie – to rzadko spotykane rozwiązanie zdecydowanie ułatwia zadbać o płynność finansową. Oferta ZEN jest dostępna za pośrednictwem aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego online, w przejrzystym modelu abonamentowym, z bezpłatnym miesięcznym okresem próbnym. Firma wprowadza swoją ofertę jednocześnie w 32 krajach Europy1, zapewniając na początek obsługę w dwóch językach: polskim i angielskim.

25.11.2020 | przeczytano: 507 razy
1 2 3
Strona 1/34 (artykułów: 333)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764