logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 342
Monika Witoń dołącza do HRK jako Head of Marketing & PR

Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A.

14.05.2021 | przeczytano: 251 razy
Isobar realizuje najnowszą kampanię „Chcemy być razem” marki Zbyszko 3Cytryny

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.

27.04.2021 | przeczytano: 305 razy

Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE.  

23.04.2021 | przeczytano: 163 razy
Artur Manista dołączył do Flying Bisons

Flying Bisons, firma z branży digital consultingu, nie zwalnia tempa i powiększa zespół. Do firmy właśnie dołączył Artur Manista, który objął stanowisko Head of Growth.  Lider rynku Digital Consulting wzmacnia swoje struktury biznesowe i planuje dalszą ekspansję.

21.04.2021 | przeczytano: 234 razy
Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group. Do tej pory stanowisko Dyrektora Kreatywnego nie było obsadzone. Magdalena Marek i Mikołaj Pawlak, którzy przez ostanie 8 miesięcy sprawowali piecze nad działem kreacji, pozostaną w rolach Associate Creative Directors i będą wspierać Rysia w rozwoju agencji.

12.04.2021 | przeczytano: 191 razy
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).

09.04.2021 | przeczytano: 418 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron WWW, kreację, strategię oraz media buying.

29.03.2021 | przeczytano: 325 razy
„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” - kampania Lurpak

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów.

26.03.2021 | przeczytano: 477 razy
Radek Dudzic dołącza do Plej

Radek Dudzic z początkiem marca dołączył do Plej obejmując stanowisko creative group head w dziale kreacji kierowanym przez Barta Białego. Będzie odpowiadał za wsparcie i rozwój części zespołu odpowiedzialnego za obsługę Play digital.

10.03.2021 | przeczytano: 460 razy
Złote Spinacze 2020: pełna lista nagrodzonych

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży «Mam Haka na Raka».

13.02.2021 | przeczytano: 634 razy
1 2 3
Strona 1/35 (artykułów: 342)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764