Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do powiększenia obrotów spółki. Wcześniej pracowała m.in. w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.
19.08.2022 | przeczytano: 643 razyPonad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska i SAR, który odbył się online we wtorek 20 kwietnia 2021 r. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci dyskutowali na temat transparentności przetargowej – kto na niej zyskuje, a kto traci i jakie konkretne działania mogłyby poprawić jakość procesu przetargowego.
22.04.2021 | przeczytano: 358 razyZnany jest już skład jury konkursu Media Trendy 2007 organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Jury składa się z dwóch grup, które ocenią projekty dotyczące innowacji w planowaniu mediów oraz innowacji w mediach.
07.02.2007 | przeczytano: 2022 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |