logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
JBB Bałdyga z nową odsłoną kampanii „Smakuje w całej Polsce”

7 października JBB Bałdyga startuje z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją znani kucharze - bracia Budnik.

05.10.2023 | przeczytano: 536 razy
JBB Bałdyga promuje ofertę grillową w kampanii digital

Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej jednej z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące.

31.05.2023 | przeczytano: 573 razy
JBB Bałdyga startuje z kampanią „Grilluje w całej Polsce”

Pod koniec kwietnia JBB Bałdyga, jedna z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową 360 stopni „Grilluje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące.

28.04.2023 | przeczytano: 784 razy

JBB Bałdyga – jedna z największych firm w branży mięsnej w Polsce – podpisała umowę sponsoringową z esportową drużyną Pogoni Szczecin. Na mocy umowy logo JBB widnieje na froncie strojów zawodników „Portowców”.

06.04.2023 | przeczytano: 354 razy
JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję

Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.

24.03.2023 | przeczytano: 1359 razy
JBB Bałdyga rusza z wielką kampanią promującą Rollsy

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na jej innowacyjnej nowości – Rollsach. Jej  twarzą został MrKryha – znany influencer.  To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2023 r. dla tego produktu. Działania mediowe połączone są z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Rollsów w halach sklepowych.

02.03.2023 | przeczytano: 810 razy
„JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!” - trwa gamingowa współpraca

Jeden z liderów branży mięsnej w Polsce, polska firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu. Już 26 listopada będzie sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Transmisja na kanale https://twitch.tv/beloudgg. Równolegle trwa też kampania digital oraz w mediach społecznościowych promująca rozgrywki pod znakiem JBB.

24.11.2022 | przeczytano: 751 razy
JBB rusza z kampanią digital dla Polanek

W połowie października ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na parówkach Polankach. To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2022 r. dla tego produktu, której głównym celem jest wzrost znajomości marki wśród szerokiego grona konsumentów. Działania mediowe połączone będą z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Polanek w halach sklepowych.

13.10.2022 | przeczytano: 503 razy
Trwa cykl z marką JBB w Dzień Dobry TVN „Spotkajmy się przy grillu”

Trwa cykl „Spotkajmy się przy grillu” w wykonaniu Martyny Chomackiej i Jaśka Kuronia w popularnym programie Dzień Dobry w TVN oraz w Internecie. Dodatkowo JBB zachęca do pobrania darmowego ebooka z doskonałymi przepisami stworzonymi wspólnie ze znanymi kucharzami.

22.08.2022 | przeczytano: 762 razy
JBB Bałdyga: grillowy cykl kulinarny w Dzień Dobry TVN

Po świątecznych i majówkowych kulinarnych wideo przepisach, marka JBB Bałdyga dalej gotuje razem ze znanym kucharzem Janem Kuroniem. Tym razem w ramach cyklu „Spotkajmy się przy grillu” w wykonaniu Martyny Chomackiej i Jaśka Kuronia w popularnym programie Dzień Dobry w TVN oraz w internecie. Dodatkowo JBB zachęca do pobrania darmowego ebooka z doskonałymi przepisami stworzonymi wspólnie ze znanymi kucharzami.

11.07.2022 | przeczytano: 870 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764