logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Celiński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie

Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognozuje, że w 2023 roku wydatki na reklamę zwiększą się na całym świecie o 3,3%. Oznacza to, że do końca tego roku inwestycje w reklamę wyniosą 727,9 mld USD. W Polsce szacowany jest wzrost rynku o 1,7%. Jednym z głównych czynników ekonomicznych zwiększających popyt na usługi reklamowe jest inflacja.

01.06.2023 | przeczytano: 475 razy

Najnowszy raport globalnych wydatków na reklamę firmy dentsu prognozuje, że w 2023 roku inwestycje reklamowe wzrosną globalnie o 3,8%. Dwuletni raport, który łączy dane z blisko 60 rynków na całym świecie, przewiduje, że w przyszłym roku na świecie wydanych zostanie 740,9 mld USD.

23.12.2022 | przeczytano: 273 razy
Dentsu - raport wydatków reklamowych 2023

Najnowszy raport globalnych wydatków na reklamę firmy dentsu prognozuje, że w 2023 roku inwestycje reklamowe wzrosną globalnie o 3,8%. Dwuletni raport, który łączy dane z blisko 60 rynków na całym świecie, przewiduje, że w przyszłym roku na świecie wydanych zostanie 740,9 mld USD.  

20.12.2022 | przeczytano: 857 razy

Dom mediowy Carat, należący do grupy dentsu Polska, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI. Agencja będzie nadal odpowiedzialna za planowanie, strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online.

07.12.2022 | przeczytano: 440 razy
Nicolette Senye awansuje na Client Service Director pionu Media & Performance Dentsu Polska

Nicolette Senye awansuje na stanowisko Client Service Director pionu Media & Performance dentsu Polska. Z grupą związana jest od 2014 roku, gdzie początkowo pełniła rolę Communication Managera, następnie Group Account Director, a przez ostatni rok Client Partnera. Wraz z objęciem nowej roli, Nicolette będzie tworzyć grono liderów zarządzających strukturą mediową w dentsu Polska.

07.11.2022 | przeczytano: 463 razy

Mimo trudnej sytuacji gospodarczej na całym świecie grupa reklamowa dentsu przewiduje w najnowszym raporcie Ad Spend, że globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 8,7%. W rejonie CEE będzie to aż o 12,2%, co oznacza, że obszar ten to trzeci najbardziej dynamicznie rozwijający się rynek na świecie, zaraz po Indiach i USA. Według najnowszych prognoz w 2023 roku rynek reklamy ma wzrosnąć o 5,4%, a w 2024 roku o kolejne 5,1%. Jak według raportu będą kształtowały się inwestycje w tej branży?

13.07.2022 | przeczytano: 522 razy
Jacek Celiński Head of Media & Performance Line w Dentsu Polska

Od stycznia do dentsu Polska dołączy Jacek Celiński i obejmie stanowisko Head of Media & Performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej Media & Performance w dentsu Polska i wchodzących w jej skład agencji Carat, iProspect i dentsu X. Dołączenie Celińskiego oznacza uzupełnienie zespołu zarządzającego i realizację strategii rozwoju grupy poprzez dalsze łączenie kompetencji w obszarach mediów, danych, commerce’u oraz kontentu.

16.12.2021 | przeczytano: 977 razy
E-commerce, lojalność, customer journey. Shopper Day 2021 - 26 października

Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021.

19.10.2021 | przeczytano: 1483 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl

Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

08.10.2021 | przeczytano: 473 razy
Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

Havas Media Group rozwija kompetencje digitalowe i przyciąga kolejnych uznanych ekspertów. Od marca stanowisko Dyrektora Zarządzającego Arena Media obejmie Maciej Godlewski.

02.02.2021 | przeczytano: 554 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764