logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Dziura: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022

Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia innowacyjne produkty cyfrowe dla biznesu. Jacek Dziura w konkursie Dyrektor Marketingu, organizowanym przez mediarun.com, już drugi rok z rzędu został wyróżniony w kategorii content.

30.11.2022 | przeczytano: 706 razy
Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind

Do zespołu Future Mind dołączył Jacek Dziura, który objął nowo powołane stanowisko Head of Marketing. Nowy szef tego pionu zajmie się strategią komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami firmy. Rozbudowa struktury działu marketingu to odpowiedź na intensywny rozwój firmy, która planuje ekspansję zagraniczną.

07.09.2022 | przeczytano: 1349 razy
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki

10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR MARKETINGU 10-Lecia

23.11.2021 | przeczytano: 2124 razy
Golden Marketing Conference: znamy prelegentów

7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania się przedstawicieli branży marketingowej twarzą w twarz. Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Organizator konferencji – Grupa MTP - ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.z

22.08.2021 | przeczytano: 1281 razy (komentarzy: 5)
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764