logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jack Daniel’s: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Marcin Mroczek, Andrzej Błachut wzmacniają oS3

Zespół agencji oS3 wzmacniają dwaj uznani twórcy: Marcin Mroczek obejmuje stanowisko Dyrektora Kreatywnego, natomiast Andrzej Błachut dołącza jako Senior Art Director. To kreatywny duet z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży – autorzy jednych z najbardziej rozpoznawalnych kampanii reklamowych w Polsce.

10.04.2025 | Personalia | przeczytano: 355 razy
Holo Group odpowiedzialne za obsługę letnich festiwali Jack Daniel’s

HOLO Events, jedna ze spółek należących do HOLO Group, odpowie za realizację stref brandowych Jack Daniel’s na tegorocznych festiwalach muzycznych.

16.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 659 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Justyna Rusinowska na czele client service agencji Altavia

Do zespołu agencji Altavia dołączyła Justyna Rusinowska. Jako Account Director kieruje zespołem obsługi klienta. Współodpowiada również za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji.

11.03.2024 | Personalia | przeczytano: 821 razy
Jack Daniel’s z kampanią i konkursem „Dziś zdarza się tylko raz”

Trwa konkurs konsumencki, będący częścią nowej platformy komunikacyjnej marki Jack Daniel’s „Dziś zdarza się tylko raz”.

27.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 1179 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Focus Media Group ze świąteczną komunikacją Jack Daniel's

Trwa świąteczna kampania Jack Daniel’s pod hasłem „Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866”. Za przygotowanie materiałów sprzedażowych do kanałów on-trade i off-trade odpowiadało Focus Media Group. Działanie zostało realizowane w ramach stałej obsługi marki Jack Daniel’s, którą agencja prowadzi od 10 lat.

26.11.2018 | Z rynku | przeczytano: 3978 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764