logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Błachowicz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek.

30.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 393 razy
Oferta programowa TVN - Jesień 2024

Zbliża się jesienny sezon programowy w TVN. Pierwsze programy z nowej ramówki startują już 26 sierpnia! Na widzów czekają nowe sezony najlepszej rozrywki (m.in. „Azja Express”, „Masterchef”, „Top Model”), nowości programowe („B&B Love”), ulubione programy interwencyjne, superprodukcje filmowe i świetne polskie seriale („Klara” i „Morderczynie”). To będzie jesień pełna wrażeń!

19.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 580 razy
Jesienna ramówka TVN: zmiany w układzie programu

Jesienny sezon programowy w TVN coraz bliżej. Pierwszą nowością, która rozpocznie sezon już 26 sierpnia, jest telenowela dokumentalna “B&B Love”. Ponadto widzowie mogą spodziewać się prawdziwej ramówkowej rewolucji.

07.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 329 razy
Polsat Sport Premium z nowymi prawami do transmisji w Polsce

Telewizja Polsat nabyła wyłączne prawa do pokazywania przez kolejne 3 lata w Polsce nowego formatu Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA. Wszystkie mecze będą pokazywane w telewizji i streamingu wyłącznie w kanałach Polsat Sport Premium.

05.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 713 razy
„Napisz list” - WP i Fundacja Cancer Fighters we wspólnej akcji

To już czwarta edycja akcji charytatywnej „Napisz list” organizowanej przez Wirtualną Polskę we współpracy z Fundacją Cancer Fighters. W jej ramach każdy może napisać list i dodać otuchy małym Wojownikom, którzy mierzą się z chorobą nowotworową.

12.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 586 razy
Betclic pozyskuje kolejnego zawodnika UFC. Jan Błachowicz ambasadorem marki

Betclic pozyskał nowego ambasadora. Został nim jeden z najlepszych zawodników w historii polskiego MMA, Jan Błachowicz. Były mistrz wagi półciężkiej UFC zasili grono ambasadorów marki składające się m.in. z Karoliny Kowalkiewicz oraz Mateusza Gamrota, którzy współpracę z bukmacherem rozpoczęli we wrześniu bieżącego roku.

22.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 801 razy
Jan Błachowicz oraz Gym Water zapraszają na konkurs

Dwuosobowa wycieczka do Salt Lake City oraz bilety na walkę Jana Błachowicza na żywo - to nagrody w najnowszym konkursie organizowanym przez GYM WATER – markę napojów funkcjonalnych dla sportowców. Konkurs trwa do 4 lipca 2023 do 23:59.

12.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 740 razy
Jan Błachowicz razem z Dorotą Jurkowską promują napoje Gym Water

Jan Błachowicz, były mistrz organizacji UFC oraz KSW w kategorii półciężkiej będzie reklamował nowe linie napojów funkcjonalnych dla sportowców GYM WATER EDGE oraz GYM WATER LITE. Dołączy do niego Dorota Jurkowska – menadżerka, a prywatnie także partnerka zawodnika. To pierwsza kampania realizowana wspólnie. Kontrakt obowiązuje do końca roku.

09.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1189 razy
Pako Lorente wspólnie z Janem Błachowiczem poszukują ambasadorów marki

Marka Pako Lorente w ubiegłym roku poinformowała o zaskakującej współpracy z mistrzem UFC w wadze półciężkiej – Janem Błachowiczem. Propozycje modowe stworzone z zawodnikiem sztuk walki w zadziwiającym tempie rozkochały w sobie zwolenników współczesnego, męskiego stylu, stając się atrybutem pewnych siebie i silnych mężczyzn, którzy nie boją się stawiać na swoim – również w kwestiach związanych z modą. I właśnie takich osób firma poszukuje także tym razem. Zwycięzcy, którzy wyróżnią się osobowością, pasją i aparycją otrzymają po 10 000 zł na odświeżenie swoich szaf i dołączą jako ambasadorzy do Klubu Kultur Pako Lorente!

17.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 608 razy
Rebranding Superbet - marka podkreśla swoją sportową duszę

Bukmacher Superbet zmienia oblicze chcąc jeszcze bardziej podkreślić przystępność, nastawienie na rozrywkę i powiązanie ze sportem. Ruszył właśnie proces zmiany identyfikacji wizualnej na wszystkich europejskich rynkach, w tym także w Polsce gdzie operator zakładów wzajemnych działa zarówno w Internecie, jak i za pośrednictwem sieci punktów stacjonarnych. To kolejny element ekspansji marki z wielkimi ambicjami.

01.04.2021 | Z rynku | przeczytano: 1425 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764